Strona 1 z 1

Weze do chlodniczki oleju

: 2011-04-05, 13:28
autor: nosb
Interesuje mnie jakich wezy uzyc do zakucia ? W firmie w kielcach maja waz teflonowy w oplocie stalowyc niby do powietrza ale mowia ze smialo mozna uzyc do oleju , bardzo plastyczny. Pytalem o parametry to spokojnie wytrzyma 20 bar oraz + 200stopni.

Na re5pect jest cos podobnego w sumie. I jakiej srednicy dac te weze ? 10 czy 12 mm ?

: 2011-04-05, 13:39
autor: skalarx
podłącze sie pod temat. Czy nie ma gotowych kompletnych zestawów dodatkowej chłodnicy oleju do S4? Znalałem wątek oparty na ori częściach z RS4, ale kasowo chyba wyjdzie nie bardzo :-/

http://www.audiworld.com/tech/eng61.shtml

: 2011-04-05, 13:40
autor: Flyer
Nosb, dzialaj, bo ten zestaw na rispekcie wychodzi dosc drogo... pewnie samemu mozna weze ogarnac duzo taniej.

W razie czego zrob drugi komplet dla mnie, bo ja mam 100 stopni przy jezdzie po miescie nie przekraczajac 2000 obr :/ (jak temp. jest okolicach 20 stopni... nie wiem co bedzie w lato)

: 2011-04-05, 13:50
autor: nosb
fly nie ma co liczyc na bog wie co : to musi kosztowac. Metr weza na miejscu 90 zl + zakucie wiec miekko 2 stowki. Chlodncie mam 235 mm 19 rzedow ala mocal od sida . 2000 obr ? Przeciez diesla juz usunelismy spod maski :lol:

: 2011-04-05, 14:23
autor: Flyer
Ty, no jak jade do pracy w sznurze aut, to 2000 obr jest maxem.

Duzo taniej wyjdzie za te weze wzgledem respektu?

: 2011-04-08, 00:41
autor: nosb
Pewnie podobnie ;-)

Dobra to skoro nikt nic nie podpowie to zamawiam w re5pect :-/

Albo pomecze jeszcze chwile temat :D

Weze moquip z respect wnioskuje sa z "gumy" w srodku + oplot. Termicznie wytrzymuja 120 stopni (wiec na granicy ) a ich cisnienie robocze to 27 bar ( bez znaczenia bo w aucie nigdy nie przekroczy 10 ) . Jak juz wspominalem wczesniej w utech w kielcach chlopak zaoferowal mi weze teflonowe w oplocie z karbowaniem. Mialem w lapskach : baaardzo miekkie i elastyczne .

Cos jak tutaj :

http://www.diuna.pl/?action=ArticleView&id=70

I tutaj szersza nota techniczna :

http://www.normapress.pl/przewody-hydra ... onowe.html

Termicznie 200 stopni bez problemu ( wiec wielki margines bezpieczenstwa ) . Rozrywanie to kolo 100 bar ( wiec nie ma mowy o tym ) . Waz jak widac wiec znacznie lepsze paranetry niz moquip a cena taka sama : metr biezacy 92 zl bodajze . Generalnie chodzi o to ze : kupujac z neta zamawiam sam waz + i tak musze jechac do firmy zakuc. Tutaj ide i mam od reki wsio.

Generalnie chce miec jak najpewniej to zrobione ( moge wykorzystac stare weze od ori chlodniczki ale maja ponad 10 lat :-? ) , nie chce zeby mi wyplulo olej za kilkaset zl + narazilo silnik na jakies uszkodzenie :) Dlatego draze temat.

Co byscie wybrali ?

;-)


Skalar ale co za problem to dorobic ? Podstawki sa u sida jak i chlodniczki jakie chcesz. Zakuwasz weze i tyle :) I nawet cenowo da sie przezyc :)

: 2011-04-08, 15:22
autor: skalarx
nosb pisze:Pewnie podobnie ;-)
Skalar ale co za problem to dorobic ? Podstawki sa u sida jak i chlodniczki jakie chcesz. Zakuwasz weze i tyle :) I nawet cenowo da sie przezyc :)
co fakt to fakt. Tyle, że nie wiem jeszcze gdzie ulokować chłodnicę a co za tym idzie jakie długości węży itd. Wrzucił byś jakieś foty z prac nad chłodnicą dla ułatwienia. Stawiam 0,5 wyborowej :mrgreen:


mam jeszcze takie zapytanko. Czy jest szansa zamontować w naszych furach chłodnicę oleju od S4 4.2 ?

: 2011-04-22, 19:53
autor: nosb
Tak to wyglada u mnie :

Obrazek


Obrazek


Obrazek




Ciagle brak mocowania ale powiesilem i odpalilem zobaczyc czy nic nigdzie nie spierdziela.

Weze teflonowe ( rozrywanie niby 50 bar , temp grubo ponad 200 , olej nie przeszkadza mu ) . Zajebiscie elastyczne.

Wezyki szarpnely 170 zl :-?

: 2011-04-22, 22:09
autor: buba
git malina :mrgreen: