Bledy wykryte przez vag-prośba o ocenę

Moderatorzy: buba, Mod-Team

CinekGlogow
Posty: 46
Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:

Bledy wykryte przez vag-prośba o ocenę

Post autor: CinekGlogow »

Witam.Od niedawna jestem posiadaczem S4 2.7 BIT
Że jestem zieleniak jeśli chodzi o vaga i blędy prosiłbym o ocenę blędow bo ciężko mi coś konkretnego znalezć..albo tak szukam :/

17861 P1453-35-00
17865 P1457-35-00
16538 P0154-35-10 Intermittent
16955 P0571-35-10 Intermittent
18010 P1602-35-10 Intermittent

z Góry dziękuję za pomoc
k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

Z podanych przez Ciebie kodów, to oba czujniki EGT, sonda lambda, czujnik stopu, za niskie napięcie zasilania ECU.

Zacznij od zasilania ECU, sprawdź ładowanie pod obciążeniem świateł i innych możliwych poborów napięcia, potem akumulator. Poszukaj też ewentualnego zwarcia, lub spadków napięcia w instalacji, zaśniedziałych styków. Dwa pierwsze błędy EGT oznaczają właśnie możliwe zwarcie z plusem, więc odłącz je kompletnie i zobacz czy błąd nadal się pojawia czy zmienił się na inny. Mało prawdopodobne że padły dwa EGT na raz, więc szukaj najpierw zwarcia w instalacji.

Co do czujnika stopu - sprawdź czy działa prawidłowo, sprawdź czy masz prawidłowe żarówki, czy nie ma nigdzie zwarcia.
Pozdrawiam.
CinekGlogow
Posty: 46
Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CinekGlogow »

Ok dziękuję za odpowiedź. Czy egt mają wpływ na moc ?bo auto jedzie fajnie ale mam wrażenie ze trochę mu brakuje ..logi doładowania grupa 115 ?jak sprawdzić ile bar ładuje ?

[ Dodano: 2016-08-25, 21:00 ]
Zamieszczam jeszcze logi dynamiczne zrobione od dolu 3 biegu do końca obrotow.grupy 115,118,002

http://vaglog.pl/log_275705.html

probowalem jeszcze grupy 015 ,016 ale nic nie pokazalo oraz 032 a w tej grupie wartości się nie zmienialy

http://vaglog.pl/log_275706.html

Wczoraj wykasowałem bledy i dziś po ok godzinie jezdzenia sprawdziłem i na nowo pokazaly się tylko dwa pierwsze kody bledow
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Wymień moduły, bo w trybie awaryjnym lata. Wymienisz i dopiero zacznie jechać.
CinekGlogow
Posty: 46
Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CinekGlogow »

Rozumiem moduly EGT ?A jak z sondami?Te moduly kupywac nowe czy można uzywke?
k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

Sprawdź najpierw instalację od nich pod kątem prawidłowego zasilania, zwarć lub przerw.
Jeśli będzie ok, to moduły można kupić nowe u SID'a w formie samych płytek PCB do wymiany. A co do sond, wspomniałeś że teraz masz tylko dwa pierwsze błędy - więc to tylko EGT.
Pozdrawiam.
CinekGlogow
Posty: 46
Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CinekGlogow »

Ok tylko z tym sprawdzaniem nie mam pojecia gdzie i jak szukac.. :/Będę musial gdzies z tym podjechac :/ szkoda ze w mojej okolicy nie ma magikow od s4 :) Te plytki od SIDa rozumiem trzeba będzie przelutowac ? to ogolnie moje turbiny ile teraz dmuchają ?nie wykluczone ze był robiony w Szwajcarii program ale tego to dokładnie nie wiem..dzieki za odpowiedzi :)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Prace sond sprawdz na kanala 001 pozycja 3 i 4 powinno byc jak najblizej 0 i to "buja". Sprawdzasz to na postoju lub na malym obciazeniu.
Jak bedziesz robil loga to zaczynaj od 1.5tys obr
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

na awaryjnym masz poł bara
k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

CinekGlogow pisze:Ok tylko z tym sprawdzaniem nie mam pojecia gdzie i jak szukac.. :/Będę musial gdzies z tym podjechac :/ szkoda ze w mojej okolicy nie ma magikow od s4 :) Te plytki od SIDa rozumiem trzeba będzie przelutowac ? to ogolnie moje turbiny ile teraz dmuchają ?nie wykluczone ze był robiony w Szwajcarii program ale tego to dokładnie nie wiem..dzieki za odpowiedzi :)
Szukaj elektryka któremu się chce :-) ,nie musi być specjalista od S4, ale taki który weźmie multimetr i prześwietli całą instalację, a nie typowego wymieniacza który zczyta błędy i wyśle Cie do ASO po części....
Pozdrawiam.
CinekGlogow
Posty: 46
Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CinekGlogow »

O w mojej okolicy ciężko o takiego któremu chciało by się tym zająć :)chyba zaryzykuję i wymienię płytki a jeśli będzie dalej to samo będę szukał kogoś kto to ogarnie

[ Dodano: 2016-09-11, 10:18 ]
Dzieki Panowie :) Plytki wymienione i autko duzo fajniej jedzie:)Przy okazji Mirek z firmy Vag-tune sprawdzil moc na hamowni i wyszlo 290PS czyli autko po lekkim virusie :)Juz mnie chyba Skoda Superb 4x4 280PS nie przerobi na swiatlach jak to sie stalo jeszcze przed wymiana plytek :))
ODPOWIEDZ