Bledy wykryte przez vag-prośba o ocenę
- 
				CinekGlogow
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
- Lokalizacja: Głogów
- Płeć:
- Kontakt:
Bledy wykryte przez vag-prośba o ocenę
Witam.Od niedawna jestem posiadaczem S4 2.7 BIT
Że jestem zieleniak jeśli chodzi o vaga i blędy prosiłbym o ocenę blędow bo ciężko mi coś konkretnego znalezć..albo tak szukam :/
17861 P1453-35-00
17865 P1457-35-00
16538 P0154-35-10 Intermittent
16955 P0571-35-10 Intermittent
18010 P1602-35-10 Intermittent
z Góry dziękuję za pomoc
			
			
									
						
										
						Że jestem zieleniak jeśli chodzi o vaga i blędy prosiłbym o ocenę blędow bo ciężko mi coś konkretnego znalezć..albo tak szukam :/
17861 P1453-35-00
17865 P1457-35-00
16538 P0154-35-10 Intermittent
16955 P0571-35-10 Intermittent
18010 P1602-35-10 Intermittent
z Góry dziękuję za pomoc
Z podanych przez Ciebie kodów, to oba czujniki EGT, sonda lambda, czujnik stopu, za niskie napięcie zasilania ECU.
Zacznij od zasilania ECU, sprawdź ładowanie pod obciążeniem świateł i innych możliwych poborów napięcia, potem akumulator. Poszukaj też ewentualnego zwarcia, lub spadków napięcia w instalacji, zaśniedziałych styków. Dwa pierwsze błędy EGT oznaczają właśnie możliwe zwarcie z plusem, więc odłącz je kompletnie i zobacz czy błąd nadal się pojawia czy zmienił się na inny. Mało prawdopodobne że padły dwa EGT na raz, więc szukaj najpierw zwarcia w instalacji.
Co do czujnika stopu - sprawdź czy działa prawidłowo, sprawdź czy masz prawidłowe żarówki, czy nie ma nigdzie zwarcia.
			
			
									
						
							Zacznij od zasilania ECU, sprawdź ładowanie pod obciążeniem świateł i innych możliwych poborów napięcia, potem akumulator. Poszukaj też ewentualnego zwarcia, lub spadków napięcia w instalacji, zaśniedziałych styków. Dwa pierwsze błędy EGT oznaczają właśnie możliwe zwarcie z plusem, więc odłącz je kompletnie i zobacz czy błąd nadal się pojawia czy zmienił się na inny. Mało prawdopodobne że padły dwa EGT na raz, więc szukaj najpierw zwarcia w instalacji.
Co do czujnika stopu - sprawdź czy działa prawidłowo, sprawdź czy masz prawidłowe żarówki, czy nie ma nigdzie zwarcia.
Pozdrawiam.
			
						- 
				CinekGlogow
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
- Lokalizacja: Głogów
- Płeć:
- Kontakt:
Ok dziękuję za odpowiedź. Czy egt mają wpływ na moc ?bo auto jedzie fajnie ale mam wrażenie ze trochę mu brakuje ..logi doładowania grupa 115 ?jak sprawdzić ile bar ładuje ? 
[ Dodano: 2016-08-25, 21:00 ]
Zamieszczam jeszcze logi dynamiczne zrobione od dolu 3 biegu do końca obrotow.grupy 115,118,002
http://vaglog.pl/log_275705.html
probowalem jeszcze grupy 015 ,016 ale nic nie pokazalo oraz 032 a w tej grupie wartości się nie zmienialy
http://vaglog.pl/log_275706.html
Wczoraj wykasowałem bledy i dziś po ok godzinie jezdzenia sprawdziłem i na nowo pokazaly się tylko dwa pierwsze kody bledow
			
			
									
						
										
						[ Dodano: 2016-08-25, 21:00 ]
Zamieszczam jeszcze logi dynamiczne zrobione od dolu 3 biegu do końca obrotow.grupy 115,118,002
http://vaglog.pl/log_275705.html
probowalem jeszcze grupy 015 ,016 ale nic nie pokazalo oraz 032 a w tej grupie wartości się nie zmienialy
http://vaglog.pl/log_275706.html
Wczoraj wykasowałem bledy i dziś po ok godzinie jezdzenia sprawdziłem i na nowo pokazaly się tylko dwa pierwsze kody bledow
- 
				CinekGlogow
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
- Lokalizacja: Głogów
- Płeć:
- Kontakt:
- 
				CinekGlogow
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
- Lokalizacja: Głogów
- Płeć:
- Kontakt:
Ok tylko z tym sprawdzaniem nie mam pojecia gdzie i jak szukac.. :/Będę musial gdzies z tym podjechac :/ szkoda ze w mojej okolicy nie ma magikow od s4 :) Te plytki od SIDa rozumiem trzeba będzie przelutowac ? to ogolnie moje turbiny ile teraz dmuchają ?nie wykluczone ze był robiony w Szwajcarii program ale tego to dokładnie nie wiem..dzieki za odpowiedzi :)
			
			
									
						
										
						Szukaj elektryka któremu się chceCinekGlogow pisze:Ok tylko z tym sprawdzaniem nie mam pojecia gdzie i jak szukac.. :/Będę musial gdzies z tym podjechac :/ szkoda ze w mojej okolicy nie ma magikow od s4 :) Te plytki od SIDa rozumiem trzeba będzie przelutowac ? to ogolnie moje turbiny ile teraz dmuchają ?nie wykluczone ze był robiony w Szwajcarii program ale tego to dokładnie nie wiem..dzieki za odpowiedzi :)
 ,nie musi być specjalista od S4, ale taki który weźmie multimetr i prześwietli całą instalację, a nie typowego wymieniacza który zczyta błędy i wyśle Cie do ASO po części....
 ,nie musi być specjalista od S4, ale taki który weźmie multimetr i prześwietli całą instalację, a nie typowego wymieniacza który zczyta błędy i wyśle Cie do ASO po części....Pozdrawiam.
			
						- 
				CinekGlogow
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
- Lokalizacja: Głogów
- Płeć:
- Kontakt:
O w mojej okolicy ciężko o takiego któremu chciało by się tym zająć :)chyba zaryzykuję i wymienię płytki a jeśli będzie dalej to samo będę szukał kogoś kto to ogarnie 
[ Dodano: 2016-09-11, 10:18 ]
Dzieki Panowie :) Plytki wymienione i autko duzo fajniej jedzie:)Przy okazji Mirek z firmy Vag-tune sprawdzil moc na hamowni i wyszlo 290PS czyli autko po lekkim virusie :)Juz mnie chyba Skoda Superb 4x4 280PS nie przerobi na swiatlach jak to sie stalo jeszcze przed wymiana plytek :))
			
			
									
						
										
						[ Dodano: 2016-09-11, 10:18 ]
Dzieki Panowie :) Plytki wymienione i autko duzo fajniej jedzie:)Przy okazji Mirek z firmy Vag-tune sprawdzil moc na hamowni i wyszlo 290PS czyli autko po lekkim virusie :)Juz mnie chyba Skoda Superb 4x4 280PS nie przerobi na swiatlach jak to sie stalo jeszcze przed wymiana plytek :))
