Strona 1 z 2

Doładowanie - raz jest raz nie !

: 2011-04-01, 09:06
autor: PAGOR
Siemanko

Panowie wczoraj moje 2,7 znów zrobiło mi niespodziewajke .... otóż jade sobie lekko auto pałując... i ładnie doładowanie 1,0 -1,1 dojechałem na miejsce auto ostudziłem zgasiłem po jakis 2 godzinach odpalam jade sobie przyciskam gaz a tam doładowanie MAX 0,3-0,4 bara ... zgasiłem i od razu odpaliłem i jest ok .... ale po chwili znowu kupa ... i teraz podczas jazdy doładowanie raz jest 0,4 i nic chuja więcej a po paru minutach 1,1 bez problemu .....

o co kaman?? bo ja już powoli tracę siły i kupie sobie 1,9 tdi :-P

: 2011-04-01, 09:20
autor: sportmile
podepnij kompa ! bo mi sie juz baterie w szklanej kuli skonczyly i nie wiem co ci poradzic.

: 2011-04-01, 09:25
autor: PAGOR
ok dzisiaj się podepne i zobaczymy ...

: 2011-04-01, 09:29
autor: skalarx
PAGOR pisze:ok dzisiaj się podepne i zobaczymy ...
pewnie to nie to , ale po identycznym scenariuszu miałem urwany wirnik w jednej turbawce :mrgreen:

: 2011-04-01, 09:40
autor: PAGOR
skalarx, hahahah yyy e chyba raczej nie bo on w sumie ładuje ładnie tylko wpada w awaryjny więc raczej nie to :-D chyba... :-P

: 2011-04-01, 10:14
autor: skalarx
PAGOR pisze:skalarx, hahahah yyy e chyba raczej nie bo on w sumie ładuje ładnie tylko wpada w awaryjny więc raczej nie to :-D chyba... :-P
też tak miałem, raz ładował, raz nie, aż w końcu przestał i tylko awaryjny. Ale nie zapeszam :-D

: 2011-04-01, 10:17
autor: bracus
dzwon lub poważna awaria jak zawsze motywacją do tuningu :-) jak się czasem ktoś nie może zdecydować na coś to mu opatrzność czasami pomoże :mrgreen:

: 2011-04-01, 10:25
autor: PAGOR
bracus, hahahha sugerujesz K04 ? :-P hah

: 2011-04-01, 12:23
autor: bracus
ja tylko głośno myślę że skoro już by trzeba było wymieniąć to..... ;-)
ale nie siedzę Ci w portfelu a sam wiem że to trochę kosztuje - w każdym razie ja mogę gorąco polecić :mrgreen:

: 2011-04-01, 12:40
autor: deSigner
Witaj w klubie PAGOR :-|

: 2011-04-01, 12:42
autor: PAGOR
deSigner, rewelka nie ....

[ Dodano: 2011-04-01, 12:50 ]
dzisiaj wieczorem będzie wiadomo co umarło ... jade do znajomka i zobaczymy ...

[ Dodano: 2011-04-01, 21:28 ]
a więc ... już OOOO jedzie... nic nie zdechło ECU nałapał milion błędów po tych jak wywaliło trójnik przepustnicy...

[ Dodano: 2011-04-02, 18:55 ]
... fuck .. jednak okazało się że EGT ma w dupie swój żywot ... i trzeba nowe ...

: 2011-04-19, 12:35
autor: Suchar
Dnia wczoraj jechałem sobie wieczorową porą kebsa opier...., wóz dostał muła, a że pod ręką kabelutek i laptop był - wyszło to...

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 551 D
Component: 2.7l V6/5VT 0002
Coding: 05711
Shop #: WSC 06325
2 Faults Found:
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 - -
17865 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Open or Short to Plus
P1457 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000 ----------------------------------------------

to pierwszy raz jaki mi się zdarzył odkąd mam S4, żeby wyskoczył błąd w ECU.
Nie uśmiecha mi się wywalić 1000+ PLN na nowe sondy, które prawdopodobnie padną zaraz - stąd pytanie: czy da się wyłączyć te sondy w ECU i np. wstawić jakieś aftetrmarketowe EGT w zegarku (z alarmem najlepiej i samemu pilnować EGT) tak, aby komp nie obcinał boostu ?
Czy ktoś ma taki patent ma w wozie?

: 2011-04-19, 12:42
autor: BKMM
nie wiem czy tak sie da, ale ktos naprawia te czujniki EGT za 100zl! Gdzies na forum jest o tym temat - chyba kosiniak goscia polecił a ktoś inny wysłał do naprawy i działa - bo problem nie jest w samym czujniku tylko w tej puszece z elektroniką

: 2011-04-19, 13:19
autor: Flyer
Ja wlasnie kupilem taki regenerowany czujnik EGT, pod koniec tygodnia beda znowu dostepne, bo czekam na drugi [biore na zapas].

: 2011-04-19, 14:10
autor: skalarx
podobno nawet trwalsze od tych z aso :-)