Strona 1 z 2
					
				Coś nie bangla
				: 2016-08-09, 23:13
				autor: RRyb
				Jechałem sobie 200 na 6, myślę przyredukuje do 5 i polecę sobie dynamiczniej chwilę ciągnie i nagle dupa, nie pompuje nie ma ciągu nic. Obstawiałem F-hose i faktycznie była dziura pod pachą, wymieniłem to dziś jazda próbna, jest lepiej ale to nie to. Może ma ktoś jakiś pomysł? 
Dodam, że zaczął dochodzić jakiś dziwny metaliczny dźwięk jakby "zza koła" od strony kierowcy  jakby coś grzechotało
			 
			
					
				
				: 2016-08-09, 23:21
				autor: luk448
				Dodam tylko ze na vagu zadnych bledow,auto nie dymi,nie slychac zadnych nieszczelnosci itp
			 
			
					
				
				: 2016-08-09, 23:30
				autor: daniel.c
				Metaliczne grzechotanie za kołem to może być uszkodzony w środku kolektor wydechowy. Sprawdź to bo jego odłamki mogły wpaść na wirnik turbiny.
			 
			
					
				
				: 2016-08-10, 07:33
				autor: RRyb
				Ale te grzechotanie pojawia się tylko przez chwilę w pewnym zakresie obrotów,  kiedy silnik wpada w największe wibracje, tak mniej więcej około 2tys obr ale też nie zawsze 
, jak chodził na ssaniu to też potrafił się ten dźwięk pojawić
			 
			
					
				
				: 2016-08-10, 08:38
				autor: ghost
				Brak pełnego boostu i grzechotanie to może równieź być padnięta klapka WG w turbo  

  Sprawdz szczelność dolotu i powinno być jasne gdzie ucieka powietrze...
 
			
					
				
				: 2016-08-10, 09:01
				autor: RRyb
				a żeby to było takie proste. Dziś podejmę próbę jeszcze raz sprawdzenia. Ale tak naprawdę mam dostęp tylko od góry u siebie w garażu  

 
			
					
				
				: 2016-08-10, 09:10
				autor: ghost
				Zaślepiasz miejsce w którym łączy się przepływka z Y i ładujesz powietrze z kompresora w ten cienki cypel w którym jest podpięta odma. Tu masz małą sciąge :
http://www.vaglinks.com/Docs/Audi/C5/Al ... esting.pdf 
			
					
				
				: 2016-08-10, 10:02
				autor: RRyb
				A nie powinienem tylko zaślepić wyjścia na przepływkę i walić tamtędy powietrze. W sensie, że odma i wszysttko inne zostaje na swoim miejscu? 
[ Dodano: 2016-08-10, 10:02 ]
jaką średnice ma y przy wyjściu na przepływke?
			 
			
					
				
				: 2016-08-10, 10:26
				autor: buba
				Oby sie klapaka WG nie ujebała jak brzęczy...
Odme musisz odłączyć
			 
			
					
				
				: 2016-08-10, 10:33
				autor: pawelosinski83
				U mnie było takie dzwonienie/brzęczenie jakby coś rezonowało, mocniej przy schodzeniu z obrotów. Doładowanie było, ale nie pełne i rosło płasko i powoli.
Okazało się, ze luźna była klapka WG.
			 
			
					
				
				: 2016-08-10, 11:00
				autor: luk448
				Rura 85 mm zaslepimy odme i bedziemy dmuchali zobaczymy co wyjdzie
			 
			
					
				
				: 2016-08-10, 20:08
				autor: RRyb
				Zaślepione wszystko jak trzeba i ucieka gdzieś przy turbo od strony kierowcy ale  nie jestem w stanie znaleźć gdzie ani od dołu ani od góry
			 
			
					
				
				: 2016-08-10, 20:44
				autor: snoopi21
				U kolegi MatiS4 w tych okolicach dmuchało z gruszki WG. Ale u nie go po logach od razu było widać, że brakuje doładowania.
			 
			
					
				
				: 2016-08-10, 22:42
				autor: RRyb
				Ja logów nie robiłem
Ale wsadziłem łapę i znalazłem wiem gdzie leci, mianowicie do gruchy dochodzi wężyk który w drugą stronę nie wiem gdzie idzie. On jest w takim srebrnym kołnierzu jakby miał go chronić przed temperaturą. Nie wiem tylko jak to wyciągnąć, żeby sprawdzić dokładnie i wymienić, ktoś miał z tym doczynienia?
			 
			
					
				
				: 2016-08-10, 22:50
				autor: skalarx
				RRyb pisze:Ja logów nie robiłem
Ale wsadziłem łapę i znalazłem wiem gdzie leci, mianowicie do gruchy dochodzi wężyk który w drugą stronę nie wiem gdzie idzie. On jest w takim srebrnym kołnierzu jakby miał go chronić przed temperaturą. Nie wiem tylko jak to wyciągnąć, żeby sprawdzić dokładnie i wymienić, ktoś miał z tym doczynienia?
jak do gruchy, to z drugiej strony leci do trójnika, gdzie spina się z wężykiem od drugiej gruchy i razem lecą do N75. Pod zaworkiem znajdziesz trójnik.
http://www.audiworld.com/tech/pics/eng69-engine014.JPG