Strona 1 z 1

czujnik EGT

: 2016-08-04, 13:12
autor: redpoint
Witam, problem tyczy się czujnika EGT, i pomimo wymiany nadal wyskoczył błąd.

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Wednesday, 03 August 2016, 12:24:17:0
Control Module Part Number: 4Z7 907 551 N
Component and/or Version: 2.7L V6/5VT G PVS1
Software Coding: 11752
Work Shop Code: WSC 42129
VCID: 4EEFED3B99CF
Additional Info: WAUZZZ4B13N098005 AUZ7Z0C2315915
5 Faults Found:
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
17870 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Implausible Signal
P1462 - 35-10 - - - Intermittent

http://vaglog.pl/log_272817.html

Z logów wychodzi, że problem może być z czujnikiem bank 1 ( strona pasażera ) I jak ktoś zauważył w 229 sek turbiny nie wstają jak powinny czy to wina EGT ?

: 2016-08-04, 17:11
autor: d4v3113
Błedy dotyczą bank 2 z tego co widze.
Turbiny nie bedą wstawać bo nie ma odczytu temperatury, więc żeby je nie przegrzać system automatycznie "obcina" je do 30% z tego co czytałem. Miałem ten sam problem, po wymianie płytki, auto odrzyło.

: 2016-08-04, 21:11
autor: redpoint
Tak. ale jak zobaczysz w logi to bank 1 ma problemy. W bank 2 płytka wymieniona więc raczej problem nie powinien się pojawić.

: 2016-08-04, 21:42
autor: atom1
pol bara laduje jak padnie egt - to ze zmieniona plytka to jeszcze nie znaczy ze zimny łut sie nie zrobil, ja zmieniłem, a za 3 miechy znow blad, kolejny raz lutowalem i ustało

: 2016-08-05, 10:45
autor: goodwhy
Miałem podobnie zmiana płytki nie pomagała po jednej ze stron i musiałem wymienić kompletny czujnik, kupiłem ori z niemieckiego ebaya lata do dziś :)

: 2016-08-05, 11:10
autor: redpoint
Może przylutuję jeszcze raz. Jak nic się nie zmieni to wymienię i drugą płytkę. Jeśli nadal to nie pomoże to będziemy myśleć nad zakupem kompletny czujnik....

: 2016-09-23, 17:31
autor: wegrzyn6
U mnie przyczyną wypadania zapłonów był zagięty pin w kostce przy module zapłonowym. Na pierwszy rzut oka wyglądał ok, a jednak męska strona nie wchodziła w środek żeńskiej, a nad nią.