Witam Ja i Allroad ;)
: 2016-07-17, 13:47
Witam wszystkich :D wcześniej jeździłem mercedesem ale zgnił i musiałem zmienić samochód na jakiś nowszy. Potrzebowałem czegoś wyższego ze względu na specyfikacje pracy (częste wyjazdy w teren), padło na olrołda ponieważ każdy suv mógłby skończyć po tygodniu na dachu ze względu na głupotę właściciela ;)
Wybrałem silnik 2.7 BiT ze względu na jego rozwojowość :D
Motor po lekkim ogarnięciu, podciśnienia, rozrząd, zalany Millers EE 5w30, 2 razy uszczelniany ale niestety znowu leje więc dostanie go kolejny mechanik i mam nadzieje że będzie to ostatnie podejście.
Wstępnie zrobiony program aczkolwiek hamowany na 95 i starych świecach wypluł 274 KM i 430 nM (seria 234 KM, 330 nM) świece na drugi dzień wymienione na PFR7Q, zalane 98 i odrazu czuć przyrost mocy, w teorii przy zczytanych przepływach powinno być około 325 KM ale to okaże się dopiero przy następnym hamowaniu, niestety do czasu kiedy nie wymyślę nic ze skrzynią moc zostanie gdyż 5hp19 wytrzymuje maks 420 nM.
Wizualnie na auto założone AVUS'y III 18" do tego zawieszenie opuszczone 2 cm przodem i 1 cm tyłem (początkowo było 4cm przód i 3cm tył ale samochód był za twardy i trochę za niski).


Wybrałem silnik 2.7 BiT ze względu na jego rozwojowość :D
Motor po lekkim ogarnięciu, podciśnienia, rozrząd, zalany Millers EE 5w30, 2 razy uszczelniany ale niestety znowu leje więc dostanie go kolejny mechanik i mam nadzieje że będzie to ostatnie podejście.
Wstępnie zrobiony program aczkolwiek hamowany na 95 i starych świecach wypluł 274 KM i 430 nM (seria 234 KM, 330 nM) świece na drugi dzień wymienione na PFR7Q, zalane 98 i odrazu czuć przyrost mocy, w teorii przy zczytanych przepływach powinno być około 325 KM ale to okaże się dopiero przy następnym hamowaniu, niestety do czasu kiedy nie wymyślę nic ze skrzynią moc zostanie gdyż 5hp19 wytrzymuje maks 420 nM.
Wizualnie na auto założone AVUS'y III 18" do tego zawieszenie opuszczone 2 cm przodem i 1 cm tyłem (początkowo było 4cm przód i 3cm tył ale samochód był za twardy i trochę za niski).

