Strona 1 z 4
					
				nadsterowność
				: 2016-06-09, 10:46
				autor: modek
				jak "walczyć" z nadsterownością? jak depnę na skrzyżowaniu to atakuję krawężnik, no nie jest to komfortowe
			 
			
					
				
				: 2016-06-09, 12:01
				autor: pawelosinski83
				1. kontrować  
 
 
chyba, że Ci się pomyliło z podsterownością... 
 
to wtedy sprzedać audi i kupić bmw i wrócić do punktu  1.
 

 
			
					
				
				: 2016-06-09, 13:06
				autor: sztybor
				haha dobre :) 
tez tak czytam i mowie sobie cenzura.. nadsterowne audi?
jak ci wyjezdza przodem, to zainwestuj w jakis gwint, dobre opony, aku do bagaznika.. kobita tez :D i pomietaj ze masz audi, ktore z tego slynie...
			 
			
					
				
				: 2016-06-09, 13:55
				autor: modek
				nie wyjeżdża, bardzo mocno zacieśnia łuk, to jak to nazwiecie?
			 
			
					
				
				: 2016-06-09, 15:13
				autor: MaDmAx
				modek pisze:nie wyjeżdża, bardzo mocno zacieśnia łuk, to jak to nazwiecie?
za szybko, lekka dupa, słabe opony, brak gwintu...
 
			
					
				
				: 2016-06-09, 15:25
				autor: nitro20
				Zabawa stabilizatorami sporo daje.
			 
			
					
				
				: 2016-06-09, 15:27
				autor: buba
				Przesuń silnik za przednią oś to wtedy będzie ładnie w zakręt wchodził. albo centralnie  

 
			
					
				
				: 2016-06-09, 16:02
				autor: pawelosinski83
				MaDmAx pisze:modek pisze:nie wyjeżdża, bardzo mocno zacieśnia łuk, to jak to nazwiecie?
za szybko, lekka dupa, słabe opony, brak gwintu...
 
To o audi piszesz?  
 
 
Jest to fizycznie niemożliwe, wielu próbowało i audi tak nie potrafi 

chyba że 2 dojazdówki masz z tyłu  
 
 
Jeśli tak masz to ciesz się, jesteś jedyny :)
 
			
					
				
				: 2016-06-09, 16:24
				autor: modek
				no nie cieszy mnie to bo muszę w łuku uciekać od krawężnika, ok popracuję nad stabilizacją 
[ Dodano: 2016-06-09, 16:24 ]
i nie ma czegoś takiego jak "za szybko"
tył ciężki, opony ok
			 
			
					
				
				: 2016-06-09, 23:02
				autor: Kierbi
				Niestety to standard w audi....ale seryjnym. Mialem ostatnio porownanie przesiadajac sie z mojej padaczkowatej serii do esy Jachyr'a ktora jest zupelnie innym swiatem w prowadzeniu. On ma gwint AP. 
Dodatkowo jak juz tu wyczytalem stabilizatory...i moze polibusze z tylu gora. To moje cele na najblizsze inwestycje. Opisze napewno jak uzbieram fanty i ulepie cos z tego.
			 
			
					
				
				: 2016-06-09, 23:56
				autor: Kornetto
				Co to polibusze?
			 
			
					
				
				: 2016-06-09, 23:57
				autor: Jachyr
				Zapewne chodzilo o Poliuretan.
			 
			
					
				
				: 2016-06-10, 00:07
				autor: Kornetto
				Gdzieś tak świtało (; no ciekawe te informacje proszę ja Państwa (:
			 
			
					
				
				: 2016-06-10, 09:18
				autor: pawelosinski83
				Ja tam też miałem gwint AP i na prawdę dobre opony i przy przyspieszaniu jechało tylko na wprost  

 
			
					
				
				: 2016-06-10, 10:19
				autor: Wojt3q
				ja na tanim gwincie konkretna gleba geometria ustawiona pod siebie najwazniejsze dobrze katy ustawic i chodzilem jak bmw . na 6 metrowej drodze nawrotke z lotu ladna nawet szlo zrobic . a w zakretach poezja bimmerem nie szlo wyprzedzic
raz tylko w zakret nie chcisla wejsc :D ale to stabilizatora z przodu zapomnialem wlozyc ;)