Strona 1 z 1
Cieknący olej
: 2016-06-08, 15:20
autor: RRyb
Przeszukałem trochę forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Zaczęło się klasycznie, cieknące dekle. Uszczelki zrobione razem z dirko aż czerwono pod maską (oczywiście żart bo już zaczyna mnie to śmieszyć). Brałem pod uwagę opcje, że może stary olej gdzieś został i jeszcze cieknie po prostu ale nie ma różnicy czy silnik jest nagrzany czy nie. po 2h stania nie ma żadnej plamy po czym po jakiś następnych kilku h już jest plama wielkości korka od butelki oleju, po nocy jest dokładnie to samo
I teraz pytanie: Skąd może jeszcze ciec z tyłu silnika skoro dekle ogarnięte?
: 2016-06-08, 15:22
autor: emay
Z tyłu są takie kapsle na wałki:
http://sidmotorsport.pl/pl/test/2030-za ... owicy.html
Z nich często się leje.
: 2016-06-09, 10:05
autor: peacenotwar
Uszczelki pod deklami, kapsle za deklami, uszczelki pod napinaczami łańcuszka rozrządu.
Silikon pod dekle kładzie się tylko w miejscach zaznaczonych na obrazku. (Manual:
http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszcze ... zelka.html )
Poza tym może cieknąć spod podstawki filtra oleju (dość często tak jest, ale to nie jest tył silnika), albo po prostu może być zdeformowana pokrywa zaworów.
: 2016-06-09, 10:17
autor: RRyb
peacenotwar to wszystko jest ogarnięte. Podstawka oleju jest z frontu a ja zaznaczyłem, że to z tyłu
: 2016-06-09, 12:55
autor: buba
Zaden silikon nie dziala w przypadku tych zjebanych dekli
: 2016-06-09, 13:54
autor: Warmooz
uszczelniacz wału?
: 2016-06-09, 21:25
autor: Kamil_2.7BiT
Cieknie zapewne spod fazatorow...
: 2016-06-09, 22:00
autor: RooS
Umyj to stare strupiałe serce, nie zapie%#5aj i bedzie widac skąd leci.
: 2016-06-24, 12:42
autor: RRyb
Weź to kur** umyj jak tam komar kutas* nie wciśnie tak jest ciasno
[ Dodano: 2016-06-24, 12:42 ]
Wszystko wymienione co zasugerowane. Problem jest taki jak rozgrzeje olej do 80 czyli tak mniej wiecej jest po drodze do pracy to jest sucho, z kolei jak go rozgrzeje już do ponad 100 to leci...
: 2016-06-26, 13:37
autor: Kamil_2.7BiT
A mi ostatnio po trasie 160-220 km/h zazygalo caly silnik od strony grodzi, lewa strone skrzyni i lewe turbo (pewnie same tez juz dobrze puszcza).
Jak nie paluje jest spoko, nie cieknie (jezdze bez ekranu).
Juz w tamtym roku jak bylem u Adama mowil ze poci sie spod fazatorow...a niedawno przed robilem uszczelki pod pokrywami :/
: 2016-07-13, 16:23
autor: RRyb
No u mnie to wymienione i dalej jest to samo. Myślałem, że to resztka oleju, ale mylę się raczej niestety