Strona 1 z 1

Swap 2.7bi turbo do b7

: 2016-05-21, 04:10
autor: Booost
Kompletny silnik skrzynie 2.5tdi wal mam
Jestem na etapie szukania budy b7 i tu pytanie czy swap w b7 wygląda tak samo jak w b6?
Czy muszę szukać budy z benzyny czy obojętne to jest bo bak można zostawić i pb i diesel?
czy kazde quattr połącze z walem i skrzyna 2.5tdi czy musze miec dyfer 2.5?
Czy temat swap w a6c6 ruszył się i jest to do ogarnięcia?

: 2016-05-24, 09:38
autor: quadysz
sam chcesz robic? jezeli nie to pogadaj z kims kto ewentualnie mialby Ci to robic, mi robil nosb dawno temu, i wiem ze chyba B7 ogarnal, w kazdym razie B7 rozni sie od B6 CANem i to jest najwiekszy problem.

: 2016-05-24, 10:20
autor: sztybor
Tak sie zastanawiam czy w tych czasach maja te swapy jeszcze jakis sens... utopisz w to pewnie z 35k razem... pojezdzisz z 2 lata i bedziesz mial problem zeby sprzedac w calosci.. a na graty, zostanie ci pusta buda ktorej nikt nie kupi :)

Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..

: 2016-05-24, 10:46
autor: Trewor
Nosb tak i Carmasters Kartuzy też mają za sobą taki swap do B7

: 2016-05-24, 11:06
autor: buba
sztybor pisze:Tak sie zastanawiam czy w tych czasach maja te swapy jeszcze jakis sens... utopisz w to pewnie z 35k razem... pojezdzisz z 2 lata i bedziesz mial problem zeby sprzedac w calosci.. a na graty, zostanie ci pusta buda ktorej nikt nie kupi :)

Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..
każdy mod seryjnego auta to utopienie kasy

: 2016-06-28, 10:52
autor: Booost
sztybor pisze:Tak sie zastanawiam czy w tych czasach maja te swapy jeszcze jakis sens... utopisz w to pewnie z 35k razem... pojezdzisz z 2 lata i bedziesz mial problem zeby sprzedac w calosci.. a na graty, zostanie ci pusta buda ktorej nikt nie kupi :)

Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..
B5 to stare auto kiera kręci się jak w Ursusie... Ale silnik ma konkret dlatego chcę b7 z 2.7bt

[ Dodano: 2016-05-26, 18:19 ]
Trewor pisze:Nosb tak i Carmasters Kartuzy też mają za sobą taki swap do B7
Nie każdy prowadza auto po ludziach, :)

[ Dodano: 2016-05-26, 18:20 ]
Pytanie pompę sai mogę wywalić? Oczywiście przy strojeniu wyleci z ecu
Czy wiskoza odkręcić. Sam wentylator i tak zostaje?

[ Dodano: 2016-06-28, 10:52 ]
panowie z tego co wiem pompa abs nie podejdzie z b7 do 2.7 bt
pytanie czy sama pompa z 2.7 musi byc czy moze z pompa esp i czyms jeszcze?

: 2016-06-28, 11:39
autor: sztybor
Booost pisze: B5 to stare auto kiera kręci się jak w Ursusie... Ale silnik ma konkret dlatego chcę b7 z 2.7bt
Jak wolisz... ale ten temat z kiera to sciema, mialem b5 i kiera kreci sie normalnie.. moze nie jest to b8, ale nie widze podobienstw z ursusami, ktorymi tez jezdzilem :D

: 2016-06-29, 00:13
autor: mik-17
Sztybor jeśli chodzi o komfort między B5 a B6 w 2.7 to jest przepaść. W b5 miałem 320 PS a w b6 od razu 450PS i 600Nm. S4 B6 z 2.7 jest dużo bardziej komfortowe.
Swap jakiś drogi nie jest. Robiąc serię w 10 000zł części + przekładka powinno się zmieścić :mrgreen:

: 2016-06-29, 09:26
autor: Booost
Moze nie Ursus jak napisałem ale 1n1 w porównaniu z 1n3 wspomaganiem to też przepaść

Mik powiedz jak. Rozwiazales sprawę wentylatorów? Masz wisko czy elektryczne?

: 2016-06-29, 12:14
autor: mik-17
W zasadzie to Nosb rozwiązał bo robił swap.
Mam wisko i mały elektryczny obok i tak zostanie, wentylatora klimy z przodu jak w b5 nigdy nie było ale by się przydał(tyle że nie ma na niego miejsca) w lecie w korkach bo klima ma ciężko .
W innej b6 z Nysy widziałem że Nosb zastosował duży i mały wentylator elektryczny bez wisko + dodatkowy czujnik na przewodach klimy. Tylko strasznie to wyło.

Myślę że warto zostawić wisko bo to zawsze dwa osobne systemy chłodzenia a wentylator elektryczny może się spalić. Wisko z racji budowy nie obciąża silnika przy przyśpieszaniu więc po co to zmieniać ?
Minusem posiadania dwóch elektrycznych wentylatorów jest spore obciążenie alternatora w lecie w ruchu miejskim / korkach . Ja u siebie musiałem zmienić alternator ze 120A na ok 140-150A ponieważ elektroniki sporo i na postoju RNS-E po 15 min wyładowywał nowy akumulator.
Co do wspomagania w b6 to rzeczywiście przepaść, ja mam akurat servotronic.

: 2016-07-04, 22:04
autor: Booost
A ktoś wie co zmienić w pompie ABS b6 b7 żeby latala w 2.7 bt?
I jak elektrycznie zrobić dwa wentylatory zamiast wisko?

[ Dodano: 2016-07-04, 22:04 ]
panowie a za co odpowiadaja czujniki w obudowie filtra powietrza ? chce zreztgnowac z puchy i nie wiem co z nimi zrobic?