RS6 C5 - przeładowanie
: 2016-05-12, 18:45
Witam.
Męczę się od jakiegoś czasu z przeładowaniem ciśnienia doładowania.
Sprawa jest o tyle dziwna, że na początku było to sporadyczne, obecnie jest często i co najgorsze nie jest to błąd stały. Czasami potrafi zrzucić kompletnie doładowanie już na 2 biegu, czasami na 4, a czasami idzie jak szalony do odcinki, a jeszcze kiedy indziej przestaje ładować przy zmianie biegu.
Ostatnim hitem jest to że po nocnym postoju odpalam auto i nie mam doładowania już od początku, po czym po przejechaniu 5 km doładowanie się pojawiło....
Co gorsza, we wszystkich dotąd posiadanych VAG'ach aby auto zaczeło jechać normalnie trzeba było zgasić i odpalić, a tu tak nie jest, wystarczy mu chwilę odpuścić i spokojnie jechać a za jakiś czas doładowanie samo wraca :)
Obejrzałem WG turbin - pracują przy mocnym przegazowaniu, sprawdziłem DV, są szczelne i otwierają się na podciśnienie, sprawdziłem zaworek sterujący DV - działa, sprawdziłem instalację od ECU do zaworu sterującego DV - jest ok, jutro jeszcze sprawdzę N75 i instalację od niego, a także WG pompując powietrze pompką.
Wszystkie przewody gumowe i metalowe do WG wyglądają ok, nie ma żadnych korozji, nie są sparciałe ani popękane.
Komp nie pokazuje żadnych błędów, prócz błędu przeładowania - błąd chwilowy.
ECU seryjny, bez żadnego programu.
HELP.........Proszę o pomoc które kanały zlogować.
Męczę się od jakiegoś czasu z przeładowaniem ciśnienia doładowania.
Sprawa jest o tyle dziwna, że na początku było to sporadyczne, obecnie jest często i co najgorsze nie jest to błąd stały. Czasami potrafi zrzucić kompletnie doładowanie już na 2 biegu, czasami na 4, a czasami idzie jak szalony do odcinki, a jeszcze kiedy indziej przestaje ładować przy zmianie biegu.
Ostatnim hitem jest to że po nocnym postoju odpalam auto i nie mam doładowania już od początku, po czym po przejechaniu 5 km doładowanie się pojawiło....
Co gorsza, we wszystkich dotąd posiadanych VAG'ach aby auto zaczeło jechać normalnie trzeba było zgasić i odpalić, a tu tak nie jest, wystarczy mu chwilę odpuścić i spokojnie jechać a za jakiś czas doładowanie samo wraca :)
Obejrzałem WG turbin - pracują przy mocnym przegazowaniu, sprawdziłem DV, są szczelne i otwierają się na podciśnienie, sprawdziłem zaworek sterujący DV - działa, sprawdziłem instalację od ECU do zaworu sterującego DV - jest ok, jutro jeszcze sprawdzę N75 i instalację od niego, a także WG pompując powietrze pompką.
Wszystkie przewody gumowe i metalowe do WG wyglądają ok, nie ma żadnych korozji, nie są sparciałe ani popękane.
Komp nie pokazuje żadnych błędów, prócz błędu przeładowania - błąd chwilowy.
ECU seryjny, bez żadnego programu.
HELP.........Proszę o pomoc które kanały zlogować.