Strona 1 z 2

Cichociemne audi a6 c5 avant 2.7 Bit

: 2016-05-05, 10:58
autor: JUZIU
Witam. Chciałbym przedstawic swój projekt. Po przygodzie z poprzednim autem czyt. audi a4 b5 1.8t 300hp i ciągłej walce z trakcją bo to Fwd było przyszedł czas na audi a6 c5 2.7 Bit. Szukałem s4 b5 ale te co oglągałem były w słabym stanie, szczegolnie machanicznym. a Wiec do rzeczy:
MODEL: Audi a6 c5 2000r avant quattro manual
SILNIK:2,7 Biturbo, świece z rs4, po remoncie głowic,
UKLAD DOLOTOWY:były IC z rs4, teraz big fmic 2in1, turbiny hybrydy k03, wkładka powietrza BMC w planach chłodnica oleju
UKLAD WYDECHOWY: DP z rs4 bez katów i potem z nierdzewki do konca 2x2,5 cala na 3 tłumnikach.
ELEKTRONIKA: Soft by GTO z Digitun
UKLAD NAPĘDOWY: Docisk z rs4 i tarcza kevlar na patęcie kolegi Żabba88
ZAWIESZENIE: Sprężyny h&r a w planach jakies dobre amortyzatory
UKLAD HAMULCOWY-Seria- w planach 6 tłok z przodu a na tył jeszcze nie wiem
BODY-KIT: felgi BBS rx102 i dziura w zderzaku:) w planach sciema szyb, daszek na klape i moze lusterka w satynie
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: Bose
INNE: Podtlenek LPG By Czykit
Auto po zakupie dostało odrazu soft by GTO ale szybko włożyłem ic z rs4 bo seria nie wyrabiała i taki wynik osiągnołem
Obrazek
a auto wygladało tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i dokładnie 18.02.2016 awaria i okazało sie ze zerwał sie śliz napinacza łancuszka wałków rozrzadu, a wiec silnik out i ogień
Obrazek

teraz auto wydłada tak
Obrazek
Obrazek

i legitymuje sie taką moca
Obrazek

Dodam ze wszytkie prace wykonałem sam tylko strojeniem zajoł sie GTO i oczywiscie regeneracje głowic robił zakład a reszte sam ale z ogromnym wsparciem i cierpliwościa za co bardzo dziękuje Żonie, Tacie, koledze Radek 1985, Kaczmarowi i Arturowi.

: 2016-05-05, 11:11
autor: KOmedia
Fajnie, że udalo Ci się skończyć. Niezly wynik na tych hybrydach. No i gratulacje za somodzielną robotę.
Wykres na jakim paliwie?

: 2016-05-05, 11:17
autor: JUZIU
paliwko v-power racing bo podobno pod lpg lepiej na tym paliwie stroić:)
W poniedziałek bede stroił lpg i pojade zaobaczyc na hamownie co na lpg jest

: 2016-05-05, 12:02
autor: qlas1
Wynik super, koniecznie wrzuć wykres z LPG i napisz coś o podzespołach instalacji. Jakie wtryski, reduktor/y i komputer.

: 2016-05-05, 12:06
autor: mik-17
Będziesz miał zrobiony dodatkowy soft w komputerze silnika pod LPG ?

: 2016-05-05, 12:07
autor: JUZIU
mik-17 pisze:Będziesz miał zrobiony dodatkowy soft w komputerze silnika pod LPG ?
nie, jeden soft i pod ten soft bedzie ustawiony LPG

: 2016-05-05, 12:26
autor: mik-17
Wiem że coś mi kiedyś jakiś tuner wspominał ze zapłony może przestawić żeby na lpg więcej mocy było dlatego pytam :mrgreen:

: 2016-05-05, 12:45
autor: JUZIU
mik-17 pisze:Wiem że coś mi kiedyś jakiś tuner wspominał ze zapłony może przestawić żeby na lpg więcej mocy było dlatego pytam :mrgreen:
Dlatego jest na v-power zestrojony żeby właśnie zapłonu więcej przyjol

: 2016-05-05, 13:41
autor: Jacekv5
Zacnie to wygląda. Powodzenia w dalszych modach i oby się nie psuł. AA i pokaż wykresik na LPG tez jestem ciekaw

: 2016-05-05, 15:11
autor: mik-17
To czekamy na wykres porównawczy v-power a lpg :mrgreen:

: 2016-05-07, 11:34
autor: luk448
No ladnie sie prezentuje.Widzalem na Cargo ;-)

: 2016-05-07, 12:17
autor: Papol
Mowilem ze turbawy sa igielki u mnie to one sie dobrze niepowkrecaly nawet..... piekny wykres.. ;-)

: 2016-05-07, 14:17
autor: SID
Papol pisze:Mowilem ze turbawy sa igielki u mnie to one sie dobrze niepowkrecaly nawet..... piekny wykres.. ;-)
a jak brałeś je odemnie to płakałeś że kiepskie ha ha

: 2016-05-07, 14:30
autor: Papol
SID pisze:
Papol pisze:Mowilem ze turbawy sa igielki u mnie to one sie dobrze niepowkrecaly nawet..... piekny wykres.. ;-)
a jak brałeś je odemnie to płakałeś że kiepskie ha ha
Wszystko masz kiepskie to plakalem.. hahah

: 2016-05-07, 18:26
autor: buba
Milo bylo poznac w koncu :). Nastepnym zazem jak bedzie wiecej czasu to poogladam to twoje cudo