S4 Bigturbo "Groszek"
: 2016-05-02, 23:22
Groszkiem jeżdżę od kilku lat, od początku jako auto na co dzień z przebiegami 35tyś rocznie (dlatego założyłem nawet LPG) za co wielu by mnie zlinczowało, niestety z racji tego, że kiedyś zachorowałem na nieuleczalną chorobę braku mocy i za groszka trzeba było się wziąć. Auta nie opisywałem do tej pory ze względu na wygląd, który pozostawia wiele do życzenia i nie pasuje do kanonów forum, ale obiecałem, że jak auto będzie szybkie to opiszę, dla mnie jeszcze nie jest, ale niektórzy uważają że auto jadące 11-stki już do takich należy... Wczoraj udało się pojechać 11.743 na pierwszych zawodach, stąd ten opis:)
Na początku było Nitro (dzięki koledze Kurpiowi - Gekon Garage) wiem że zło i w ogóle, ale zostaje do końca, zrozumie to ten, kto przejedzie sie serią +100km strzał dostrojone po AFR i stukowcach ( oczywiście teraz bym się tyle nie odważył załadować)
Następny był setup na turbinach k04 rs6 z którego zrezygnowałem z kilku powodów na rzecz single turbo (też zło) i też było kilka turbin, które już można zmieniać bez większych przeróbek. Największy mankament to bałagan pod maską ale coś za coś.
Obecny setup (będą jeszcze zmiany):
Blok seria AGB na kutej korbie, odprężony
Głowice i wałki 2.8
kolektor ssący RS4, przepustnica r32, przekładki
wtryski siemens 630
pompa bosch 044
przepływka rs4
kolektory wydechowe By Gekon Garage
intercooler jeszcze od Sida pod biturbo ale o dziwo przy pocietym zderzaku daje radę
wszelkie orurowanie Gekon Garage
sprzęgło z poprzednich setupów ( docisk rs4+spiek )- w planie dwutarcz
sprężarka Precision Turbo 6266 ar63 na ślizgu
Gwint AP
Hamulce przód 360mm rs4 b5, tył 300mm+ zacisk polift
z gadzetów Kontroler AFR i boost SCG-1 innovate
dużo nowych pierdułek jak to przy składaniu typu cewki, świece rozrząd etc
Auto podstrojone w sobotę (Łukasz ETS Performance), wyniki z dynometa 560KM niecałe 700nm (620km 780NM z nitro) na niskim doładowaniu jak dla tej turbiny 1.4b i paliwie 98 (do psikania z nitro leję 100) jest rezerwa, czas pokarze ile...
Jak będzie już moc, obiecuję wziąść się za kwestie estetyczne...
Podziękowania dla Kurpia (Gekon Garage), Łukasza ETS Performance i żony że nie marudzi :)





Na początku było Nitro (dzięki koledze Kurpiowi - Gekon Garage) wiem że zło i w ogóle, ale zostaje do końca, zrozumie to ten, kto przejedzie sie serią +100km strzał dostrojone po AFR i stukowcach ( oczywiście teraz bym się tyle nie odważył załadować)
Następny był setup na turbinach k04 rs6 z którego zrezygnowałem z kilku powodów na rzecz single turbo (też zło) i też było kilka turbin, które już można zmieniać bez większych przeróbek. Największy mankament to bałagan pod maską ale coś za coś.
Obecny setup (będą jeszcze zmiany):
Blok seria AGB na kutej korbie, odprężony
Głowice i wałki 2.8
kolektor ssący RS4, przepustnica r32, przekładki
wtryski siemens 630
pompa bosch 044
przepływka rs4
kolektory wydechowe By Gekon Garage
intercooler jeszcze od Sida pod biturbo ale o dziwo przy pocietym zderzaku daje radę
wszelkie orurowanie Gekon Garage
sprzęgło z poprzednich setupów ( docisk rs4+spiek )- w planie dwutarcz
sprężarka Precision Turbo 6266 ar63 na ślizgu
Gwint AP
Hamulce przód 360mm rs4 b5, tył 300mm+ zacisk polift
z gadzetów Kontroler AFR i boost SCG-1 innovate
dużo nowych pierdułek jak to przy składaniu typu cewki, świece rozrząd etc
Auto podstrojone w sobotę (Łukasz ETS Performance), wyniki z dynometa 560KM niecałe 700nm (620km 780NM z nitro) na niskim doładowaniu jak dla tej turbiny 1.4b i paliwie 98 (do psikania z nitro leję 100) jest rezerwa, czas pokarze ile...
Jak będzie już moc, obiecuję wziąść się za kwestie estetyczne...
Podziękowania dla Kurpia (Gekon Garage), Łukasza ETS Performance i żony że nie marudzi :)





