Strona 1 z 2

Przerywa i szarpie podczas przyspieszania

: 2016-04-07, 19:46
autor: Kamil_2.7BiT
Kiedys mialem podobne objawy, walniety byl taki zawor:
http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB186d.IXXX ... font-b.jpg

Od trzech dni znowu mam problem bo auto przy przyspieszaniu na 1 i 2 biegu wyraznie przerywa i dochodzi do tego stuk od silnika, jakbym po poprzecznej nierownosci przejezdzal. Bardzo niekomfortowe.
Na wolnych delikatnie szarpie silnikiem, na zimnym slychac pyrkanie z wydechu i szarpie przy jednostajnej jezdzie, ale missfire na kompie brak.

Panowie, jakies rady gdzie zajrzec??
Juz jestem sklonny wymienic wszystkie cewki ale boje sie ze to nie to....

: 2016-04-08, 07:24
autor: pawelosinski83
świece, cewki, moduły
z racji mojego bogatego doświadczenia z takimi samymi problemami - ja bym zaczął od świec :-D

: 2016-04-08, 10:10
autor: Kamil_2.7BiT
Swiece maja 20tys przebiegu na lpg...mogly sie juz wysrac :/
ale objawy mocno zblizone do walnietego gdzies podcisnienia (stuki przy nabieraniu predkosci,) tylko wszystko wyglada ok i juz brak pomyslow gdzie lapy wsadzic ;)

: 2016-04-08, 10:13
autor: buba
Musisz niestety zaryzykowac wymiane wszystkich cewek. Ja kiedys mialem podobnie. Nawet kupilem jedna nowa i podmienialem kazda ale problem dalej byl. Dopiero jak wszystkie wymienilem na nowe to silnik sie uspokoil

: 2016-04-08, 11:32
autor: gustav
A może dziursko w trójniku ?

Co się dzieje z boostem i przepływem ?

Czy nie lepiej by było jak byś wrzucił logi ?

: 2016-04-08, 12:32
autor: Kamil_2.7BiT
Dziurska nie ma, bo chodzi ladnie pelnym ogniem na wyzszych biegach, mialem po kupnie walniety i objawy znam...
Logi by sie przydaly ale aktualny brak dostepu do programu diagnostycznego :/

: 2016-04-19, 10:50
autor: PlemnikS4
Przerabiam aktualnie podobny objaw w mojej s4. Tylko tyle , że już na jałowcu ma odczuwalny problem z wkręceniem się do 2k , potem jest juz ok. W wydechu słychać charakterystyczny odgłoś braku spalania na którymś z cyl. choć silnik nie "kuleje"
Namierzyłem nadpęknięty wężyk harmonijkowy od odmy do "y"

: 2016-05-13, 21:33
autor: Kamil_2.7BiT
Nie moge namierzyc nieszczelnosci... Na pewno wjada nowe swiece...bo juz i przebieg tego wymaga. Ostatnio takiej czkawki dostal na pierwszych dwoch biegach ze myslalem ze naprawde cos jebnelo, potem znowu ladnie chodzil i tak na zmiane. Czasem sie caly az trzesie podczas obciazenia. Na gazowni o wiele gorzej. Bena w miare ok!
Jak swiece nie pomoga to bedzie trzeba do zambrowa uderzac do doktora ;)

: 2016-05-13, 21:47
autor: xan
U mnie jak szarpało to wina była cewek.

: 2016-05-13, 22:38
autor: rwtnt
To samo było u mnie i cewka była winna.

: 2016-05-14, 08:41
autor: Kamil_2.7BiT
Tylko ze u mnie sa szarpniecia i razem stuk od silnika taka czkawka, cos jak kola na chwile straca trakcje, w ch*j nieprzyjemne uczucie :/ kiedys mialem identiko i jebniety byl zaworek przy pokrywie zaworow od strony grodzi a teraz nic nie moge znalezc...
Co nie zmienia faktu ze z zaplonami na pewno cos sie dzieje bo pojawiaja sie wypadania sporadyczne na 1 i 3 garze.

: 2016-05-14, 09:24
autor: xan
No u mnie było dokładnie to samo i myślałem że to zawieszenie. Miałem wypadania sporadycznie na jednym garze ale błędu nie zapisywał. Odprowadziłem do Bola i jak mu dał w pi... Mimo tych szarpań to dopiero komp złapał błąd. Widocznie jak ja jeździłem to było za mało missow w cyklu. No i też na lpg mocniej.

: 2016-05-14, 14:30
autor: rwtnt
Tak są takie szarpnięcia stuki jak z zawieszenia, wydaje się, że wał się ukręcił albo coś gorszego.... Wymień cewki ew moduły zapłonowe.

: 2016-09-04, 22:26
autor: Kamil_2.7BiT
Auto w aktualne temp zaczelo cofac zaplon :/ seria intercoolery okazuja sie za slabe.
Ida nowe swice od rs4 i ogarniam instalke z mega zapasem bo jest teraz lipa z wydajnoscia.
Poza tym resztki pb95 w baku i dzieja sie herezje.
Boost w normie - nie ma nieszczelnosci

Zjeba od aw69 w pelni uzasadniona ;)

[ Dodano: 2016-05-24, 14:31 ]
W zwiazku z powyzszym w co lepiej uderzyc:
Coolery uzywki RS4 w miejsce ori (jesli w ogole uda sie znalezc)
Coolery Turboworks w miejsce ori - ktos ma je u siebie? Jaka temp w dolocie przy jakich mocach?
czy jednak Fmic??

[ Dodano: 2016-09-04, 22:26 ]
cenzura... ;) nawet jak mialem 6st na zewnatrz to czkawka wystepowala, nie wierze ze to wina intercoolerow!! Mimo to bede chcial je wymienic na czajnole...
Cewki sprawdzone, zero innych bledow, zero missow, swiece nowexy, instalka z duuuzym zapasem a ta jebana czkawka/stuk przy przyspieszaniu wystepuje ale w zasadzie tylko gdy silnik goracy... ja jebie... ;)

: 2017-05-08, 11:33
autor: omzig
Kamil_2.7BiT pisze:Auto w aktualne temp zaczelo cofac zaplon :/ seria intercoolery okazuja sie za slabe.
Ida nowe swice od rs4 i ogarniam instalke z mega zapasem bo jest teraz lipa z wydajnoscia.
Poza tym resztki pb95 w baku i dzieja sie herezje.
Boost w normie - nie ma nieszczelnosci

Zjeba od aw69 w pelni uzasadniona ;)

[ Dodano: 2016-05-24, 14:31 ]
W zwiazku z powyzszym w co lepiej uderzyc:
Coolery uzywki RS4 w miejsce ori (jesli w ogole uda sie znalezc)
Coolery Turboworks w miejsce ori - ktos ma je u siebie? Jaka temp w dolocie przy jakich mocach?
czy jednak Fmic??

[ Dodano: 2016-09-04, 22:26 ]
cenzura... ;) nawet jak mialem 6st na zewnatrz to czkawka wystepowala, nie wierze ze to wina intercoolerow!! Mimo to bede chcial je wymienic na czajnole...
Cewki sprawdzone, zero innych bledow, zero missow, swiece nowexy, instalka z duuuzym zapasem a ta jebana czkawka/stuk przy przyspieszaniu wystepuje ale w zasadzie tylko gdy silnik goracy... ja jebie... ;)

Uporałeś się?