Strona 1 z 2

Olej do skrzyni

: 2011-03-17, 11:57
autor: stefannurek
Jak w temacie, ale nie chodzi mi o najwyższa półkę, lecz o dobry olej w dobrej cenie:)
Co polecacie

dzieki pozdro

: 2011-03-17, 12:12
autor: bracus
oryginał z aso :-)

: 2011-03-17, 12:26
autor: stefannurek
wiec sam sobie odpowiem

motul gear 300 75w90 g 052

dzieki :) heh

: 2011-03-17, 13:46
autor: sportmile
no tylko ze to jedna z lepszych polek kolego

: 2011-03-17, 13:51
autor: stefannurek
sportmile pisze:no tylko ze to jedna z lepszych polek kolego
oka oka cena mi pasuje myslalem ze drozej za motula zaplace

: 2011-11-08, 13:37
autor: kurpiu
Troche odkope ile oleju wchodzi do skrzyni?? A ile do dyfra??

: 2011-11-17, 15:03
autor: 1kowal1
kurpiu pisze:Troche odkope ile oleju wchodzi do skrzyni?? A ile do dyfra??
podpinam sie pod pytanie
ktoś wie ile wchodzi do skrzyni i ile dyfra??
najlepiej kupic 75W 90???

: 2011-11-17, 15:06
autor: Gracjan
Do skrzyni lałem 75W90 a do dyfra 80W90. Ale jakie ilości to nie pamiętam.

: 2011-11-17, 15:13
autor: kosiniak
4,5-1,5? jak dobrze pamietam?

: 2011-11-17, 21:29
autor: bolo-s4
Skrzynia 3 l pełen synt ,dyfer ok 1l pół synt

: 2011-11-18, 10:07
autor: marcinks4
Ja do siebie lałem
do skrzyni motul Motul Gear 300 75w90 i weszło mi 3,4 litra do skrzyni i 0,8 do mechanizmu
do mostu Motul Gear FF 75w140 i weszło 1,7 litra

: 2011-11-18, 10:36
autor: 1kowal1
ok
dobra do skrzyni już wiem bo każdy podaje 75W90
ale teraz do dyfra tp zgłupiałem
bo już o trzech słyszałem
75W90 80W90 i 75W140

i teraz który???czy obojętnie??

: 2011-11-18, 11:07
autor: marcinks4
no ja jaki ci pisalem zalalem motulem 75w140 ale moga byc tez te pozostałe

: 2011-11-18, 14:22
autor: 1kowal1
dobra bo troszeczkę zgłupiałem
do tyłu też będzie dobry 75W90??
bo taki najłatwiej kupić jeżeli się wymienia tu i tu, to jeden rodzaj i nie wyliczać ile wejdzie do tego a ile do tego

: 2011-11-18, 15:08
autor: wujek_maciej
ja mam co prawda s6c4 ale zalewałem mobila mobilude (chyba SHC) 75W90 zarówno do skrzyni jak i do torsena i śmiga. Gdzieś nawet wyczytałem, że taki powinien być wg jakichś tam specyfikacji i nie narzekam.
Osobiście zalałbym tu i tu to samo. Prawda jest taka, że olej nie pracuje w wysokich temp. i ma tylko smarować. Mało kto w naszym kraju zmienia olej przekładniowy a auta robią masę kilometrów i śmigają..