Strona 1 z 1
					
				Problem z odpalaniem, koncza sie pomysly!
				: 2011-03-16, 16:55
				autor: Sql
				Od ok. dwoch tygodni mam w RS4 problem z odpalaniem. Wszystko jest OK przez dzien czy dwa a potem BUM, nie pali, jakby komp odcinal pompe paliwa. Trzeba odczekac, czasem 5, czasem 20 minut i zapala jak nowy! Sam z siebie. Pierwszym pomyslem byla zmiana pompy, myslalem ze moje Walbro sie konczy. Po wlozeniu Boscha 040 problem nie zostal rozwiazany! Wtedy pomyslalem, ze to moze miec zwiazek z immobiliserem. Immo zostalo wylaczone, znowu dwa dni ok i BUM. Na forum z UK poczytalem, ze u innych czesto byl to objaw uszkodzonego czujnika temp plynu chlodzacego, w poniedzialek wymienilismy ten czujnik, caly wtorek bez problemu, myslalem ze juz z glowy, a przed chwila znowu nie chcial palic.
Nigdy nie gasnie w czasie jazdy, po prostu raz na kilkanascie odpalen nie daje sie odpalic ale po ok 5-20 minutach wszystko wraca do normy.
VAG nie pokazuje zadnych bledow.
Jakies pomysly koledzy? Bo ja juz nie mam pojecia co to moze byc.
			 
			
					
				
				: 2011-03-16, 19:03
				autor: Norbi
				Nie będę zakładał nowego tematu bo problem deko podobny, od czasu do czasu nie zapala mi za pierwszym razem, tak jakby paliwo odpływało. Zawsze za drugim podejściem bez problemu.
Czy w benzynach jest zawór zwrotny jak w dieslu? Kiedy odpalam kilka razy podczas jednego dnia zawsze od pierwszego, postoi noc i jest od drugiego.
Dodam,że mam błąd sond lambda i za bogatą mieszankę, może to jest odpowiedź?
			 
			
					
				
				: 2011-03-16, 20:06
				autor: SID
				rozrusznik kręci ?
			 
			
					
				
				: 2011-03-16, 23:16
				autor: Sql
				Kreci ale nie slychac pompy paliwa jakby byla odcieta wtedy. I u mnie nie ma szans odpalic przez czasem 5, czasem 20 minut, ilekolwiek w miedzyczasie razy nie sprobuje.
			 
			
					
				
				: 2011-03-16, 23:34
				autor: SID
				sprawdz czy wtedy idzie napięcie na pompe (kiedy nei odpala)
moze jakiś przekaznik sie wiesza - w koncu 10 lat pracował 

 
			
					
				
				: 2011-03-17, 13:50
				autor: sportmile
				albo jak nie chce ci sie rozkrecac sprawdz czy pompa w tym czasie podaje paliwo. Wez kogos i niech nawet dotknie przewodow paliwowych i jak poczuje ze po przekreceniu kluczyka czuc bedzie plynace paliwo znaczy ze chodzi
			 
			
					
				
				: 2011-03-17, 13:51
				autor: buba
				a daje jakieś dzwieki po przekreceniu kluczyka?
			 
			
					
				
				: 2011-03-17, 20:05
				autor: arek
				WITAM PANOWIE NIE CHCĘ NIC SUGEROWAĆ ALE PROBLEM MOŻE LEŻEĆ PO STRONIE ALARMU
Nie pisz duzymi literami!
			 
			
					
				
				: 2011-05-16, 21:24
				autor: martin s4
				cześć i jak się sprawa rozwiązała
			 
			
					
				
				: 2011-05-16, 21:29
				autor: pietro5
				mialem podobny problem  okazalo sie ze czujnik polozenia walu
			 
			
					
				
				: 2011-05-16, 21:32
				autor: martin s4
				i przez to pompa nie działała??
			 
			
					
				
				: 2011-05-18, 21:06
				autor: pietro5
				
 nie no chyba dzialala tylko objaw byl podobny a mechanik problemu szukal kilka dni
 
			
					
				
				: 2011-05-28, 19:14
				autor: Sql
				Czujnik polozenia walu byl przyczyna rowniez mojego problemu.
			 
			
					
				
				: 2011-05-28, 20:41
				autor: pietro5
				
			 
			
					
				
				: 2011-05-29, 01:36
				autor: nosb
				Ecu nie czyta obrotow to nie daje paliwa ( bo w momencie gdzy widzi obroty zalacza przekaznik pompy paliwa ) ... Proste... Przypieprzysz w slup , silnik staje , paliwo nie plynie... 
Te czujniki czesto padaja ludziom ( w np golfie mk4 1,6 teraz bratu padl i auto lapalo zamula a jest IDENTYCZNY jak z naszych 2,7 ).