Strona 1 z 2

Kąt pochylenia kola w S4 b5

: 2016-03-28, 21:06
autor: luk448
Sprawa wyglada nastepujaco-ostatnio bylem na zbieznosci - auto zbiezne nie robi 4 sladow ale moj kat pochylenia kola lekko nie lapie sie w normie( o kilka stopni na czerwonym) nie pamietam dokladnia o ile.I teraz pytanie-jak ustawic mozna prawidlowo ten kąt?Dodam ze w aucie mam zamontowany stabi Eibacha.Moze to przez to?Są w nim dwa otwory i spiąłem go na te na ktore bylo mi latwiej :mrgreen: Ale na stabi bylo widac ze poprzednio byly montowane na te drugie otwory( sa na nim otarcia farby od srub).Macie jakies sugestie?Mam nowe opony w aucie wiec nie chce aby po pol roku byly do smieci.

: 2016-03-28, 21:27
autor: lukaszlsw
wrzuć tu skan co ci tam wyszło, z tyłu masz pełną regulacje pochylenia jak i zbieżności (jak za bardzo nie zardzewiało) z przodu jak auto na glebie to zawsze będzie bardziej na - względem serii (większy negatyw) nic z tym bardzo nie zrobisz bo nie ma jako takiej regulacji pochyleń. Stabilizator nie ma tu nic do rzeczy

: 2016-03-28, 21:32
autor: luk448
lukaszlsw, nie mam nawet scanu-auto na szybko wrzucilem do warsztatu.Tyl jest w porzadku-z tego co pamietam to wszystko bylo na zielono.Ale wiem ze znajomy mowil ze kat pochylenia kola z przodu jest lekko na czerwono.Karva moglem wziac wydruk lub zdjecie chociaz zrobic.Moj bląd

: 2016-03-28, 21:55
autor: Gracjan
Z przodem bez regulowanych górnych wahaczy z pochyleniem koła nic nie zrobisz...

: 2016-03-28, 22:05
autor: modek
spróbować przesunąć "sanki"

: 2016-03-28, 22:07
autor: lukaszlsw
jeśli nie było tam wielkiej równicy to nie ma sensu nic ruszać, możesz sprawdzić czy nic w tym kole nie jest uszkodzone w zawieszeniu ale podejrzewam że nie.

: 2016-03-28, 22:09
autor: luk448
Gracjan, czyli mowisz ze pozostaja tylko regulowane wahacze np z 034 motorsport?
modek, mozesz rozwinac mysl?

: 2016-03-28, 22:11
autor: lukaszlsw
sankami można ruszyć w prawo leow minimalnie, w jednym kole poylenie ruszy się na+ w drugim na -

: 2016-03-28, 22:13
autor: luk448

: 2016-03-28, 22:15
autor: modek
miałem problem z pochyleniem, jedno koło wypadało za, poluzowali całą ramę zawieszenia 'sanki" :D i udało się nasunąć kilka mm w ramach luzu otworów montażowych

: 2016-03-28, 22:21
autor: Gracjan
Sankami tylko wyregulujesz różnicę miedzy prawą a lewą stroną i to tylko przy małych różnicach. Podjedź jeszcze raz i sprawdź jak to wygląda, jak róznice minimalne albo ich brak miedzy prawą a lewą stroną to zostaw jak jest.

: 2016-03-28, 23:13
autor: atom1
dobrze prawicie, sankami troche da sie zniwelowac- jak juz ktos tam rak nie sadzil, do pol stopnia ksiazki podaja ze jest tolerancja (ale to i taki przyrzad wie) wiec albo takie wahacze jak pokazane wyzej- albo mozna rozwiercic tuleje org i naciagnac wtedy tez pojdzie, kwestia ile brakuje do normy?

bo jako takiej regulacji kata pochylenia ten model nie przewiduje

: 2016-03-29, 09:10
autor: Wojt3q
luk nie musisz drugi raz mierzyc tylko podjedz o wydruk popros sami powinni dawac . samochod zapisuja w historii i po nr rej Ci wydrukowac powinni z tej historii . bedziesz mial wydruk to juz bedzie jakas orientacja co tam dolega . ale jak masz obnizone sprezyny na te bilsteiny zalozone no to moze lekko poza norma pk ale powinien na obu stronach porownywalnie wygladac

: 2016-03-29, 11:07
autor: peacenotwar
Jest jedno miejsce gdzie można coś ugrać z przodu jeśli chodzi o kąty - dolny wahacz (banan). W miejscu jego mocowania są dwie dziury. Jeśli wkręciłbyś w tą bliżej środka samochodu ( o ile już tak nie masz) to moooże coś by się zmieniło w geometrii (koło bardziej pionowo by stało). Tak jak na zdjęciu.
Obrazek

: 2016-03-29, 13:05
autor: atom1
tam to akurat nie mozna bo zmieni sie wyprzedzenie, kolo pojdzie do tylu i woz moze zaczac sciagac, tak samo dziura moze byc tez na przednim prostym dolnym, moze jakby oba wahacze tak przelozyc to jeszcze by uszlo