Znowu sonda?
: 2016-03-16, 14:24
				
				Witam kolegow,
Od pewnego czasu borykam sie z problemem doladowania w swojej s4. Na poczatku obiaw byl taki ze gdy boost dochodzil do swojego maximum (1,2) szarpalo autem. Zauwazylem ze auto zaczelo przeladowywac bo na wskazniku pokazywalo nawet 1,5 i po szarpnieciu spadalo do ok 1,0 i auto nie rowno przyspieszalo. Po podpieciu kompa pokazalo 2 bledy:
17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded
17539/P1131/004401 - Oxygen/Lambda Sensor Bank 2 Sensor 1: Internal Resistance too High
Wymienilem N75 na nowy i pierwszy blad zniknal. Auto przestalo przeladowywac.
Blad sondy powracal.
Teraz auto przy bucie laduje 1,2 przy czym po dojsciu do tej wartosci odpuszcza na sekunde i ciagnie dalej jak powinno.
Wymienilem sonde na nowa NGK jednak blad sondy dalej powraca i dalej czuc to "zajakniecie" przy przyspieszaniu.
Czy cos innego niz sama sonda moze powodowac pojawianie sie tego bledu czy poprostu padla nowa sonda ?
			Od pewnego czasu borykam sie z problemem doladowania w swojej s4. Na poczatku obiaw byl taki ze gdy boost dochodzil do swojego maximum (1,2) szarpalo autem. Zauwazylem ze auto zaczelo przeladowywac bo na wskazniku pokazywalo nawet 1,5 i po szarpnieciu spadalo do ok 1,0 i auto nie rowno przyspieszalo. Po podpieciu kompa pokazalo 2 bledy:
17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded
17539/P1131/004401 - Oxygen/Lambda Sensor Bank 2 Sensor 1: Internal Resistance too High
Wymienilem N75 na nowy i pierwszy blad zniknal. Auto przestalo przeladowywac.
Blad sondy powracal.
Teraz auto przy bucie laduje 1,2 przy czym po dojsciu do tej wartosci odpuszcza na sekunde i ciagnie dalej jak powinno.
Wymienilem sonde na nowa NGK jednak blad sondy dalej powraca i dalej czuc to "zajakniecie" przy przyspieszaniu.
Czy cos innego niz sama sonda moze powodowac pojawianie sie tego bledu czy poprostu padla nowa sonda ?
 
  