Strona 1 z 2

Znowu sonda?

: 2016-03-16, 14:24
autor: razk
Witam kolegow,

Od pewnego czasu borykam sie z problemem doladowania w swojej s4. Na poczatku obiaw byl taki ze gdy boost dochodzil do swojego maximum (1,2) szarpalo autem. Zauwazylem ze auto zaczelo przeladowywac bo na wskazniku pokazywalo nawet 1,5 i po szarpnieciu spadalo do ok 1,0 i auto nie rowno przyspieszalo. Po podpieciu kompa pokazalo 2 bledy:

17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded

17539/P1131/004401 - Oxygen/Lambda Sensor Bank 2 Sensor 1: Internal Resistance too High

Wymienilem N75 na nowy i pierwszy blad zniknal. Auto przestalo przeladowywac.

Blad sondy powracal.

Teraz auto przy bucie laduje 1,2 przy czym po dojsciu do tej wartosci odpuszcza na sekunde i ciagnie dalej jak powinno.

Wymienilem sonde na nowa NGK jednak blad sondy dalej powraca i dalej czuc to "zajakniecie" przy przyspieszaniu.

Czy cos innego niz sama sonda moze powodowac pojawianie sie tego bledu czy poprostu padla nowa sonda ?

: 2016-03-16, 17:55
autor: daw2
A wymieniłeś tą co potrzeba? Może Ci się pomyliło i wymieniłeś dobrą na dobrą :)

: 2016-03-16, 18:04
autor: razk
Bank2 sensor 1. O ile nic nie pomieszalem to jest to strona kierowcy przed katem :)

: 2016-03-17, 09:09
autor: ghost
bank 1 strona pasażera... bank 2 strona kierowcy :arrow: :roll:

: 2016-03-17, 09:48
autor: razk
ghost pisze:bank 1 strona pasażera... bank 2 strona kierowcy :arrow: :roll:
czyli wymienilem dobra. Strona kierowcy przed katalizatorem

: 2016-03-17, 15:06
autor: daw2
Widocznie padła. Zamiennik czy ori?

: 2016-03-17, 15:49
autor: razk
daw2 pisze:Widocznie padła. Zamiennik czy ori?
Ngk 1620. Skoro padla to po ok. 10-20km bo tyle zrobilem i wywalilo blad

: 2016-03-17, 17:21
autor: lukaszlsw
ja bym jeszcze sprawdził wiązkę najpierw

: 2016-03-19, 08:45
autor: Arthur
lukaszlsw pisze:ja bym jeszcze sprawdził wiązkę najpierw

i piny na kompie

: 2016-03-19, 13:28
autor: razk
A jak vagiem sprawdzic sonde?

: 2016-03-21, 07:53
autor: pawelosinski83
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html

napięcie musi skakać między ~0 a ~1 V
status 111 lub 011

: 2016-03-21, 10:04
autor: razk
pawelosinski83 pisze:http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html

napięcie musi skakać między ~0 a ~1 V
status 111 lub 011
Na postoju?

: 2016-03-22, 11:11
autor: pawelosinski83
tak, ale na ciepłym silniku

: 2016-03-22, 11:13
autor: gustav
Najlepiej jak ma 90*C - temperatura płynu chłodzącego.

: 2016-03-22, 12:37
autor: razk
Ok, dzieki za odpowiedzi.