Strona 1 z 1

Problem z obrotami

: 2016-02-22, 19:33
autor: ska22
Hej mam taki problem w swojej s4 b5 1998 rok na biegu jałowym trzyma mi 1100 obrotów jak by auto chodzilo na ssaniu cały czas czy ktos z forumowiczów miał takowy problem u siebie w aucie dzieki z góry za podpowiedzi

: 2016-02-22, 21:26
autor: luk448
Adaptacja przepustnicy?

: 2016-02-22, 21:41
autor: RooS
odczyty z przepływki i sond lambda? błędy?

: 2016-02-23, 10:35
autor: ska22
błędy jakie wyskoczyły to 17865 i 17861 nieszczelności raczej nie powinno być bo sprawdzane już 2 razy

: 2016-02-23, 12:23
autor: peacenotwar
Obydwa egt Ci wywaliły błąd. Zrób egt najpierw bo i tak i tak musisz to naprawić. Posprawdzaj wtyczki etc, ale najprawdopodobniej będą do zmiany moduły ;-)

: 2016-02-23, 13:47
autor: ska22
gdzie takie moduły dostane ? są to moduły zapłonowe czy jak bo jeżeli chodzi o ten silnik jestem ciemny jak noc listopadowa i dla tego tak pytam głupio ...

: 2016-02-23, 14:05
autor: peacenotwar
Moduły zapłonowe to inna bajka. Moduły EGT (Exhaust Gas Temperature) znajdują się na tyłach głowic. Łatwe do zlokalizowania. Poszukaj na forum, bo wątek był na pewno nie raz wałkowany.

http://sidmotorsport.pl/pl/s/569-modul-egt-27-bi.html

: 2016-02-24, 12:26
autor: ska22
Koledzy problem rozwiązany z obrotami wystarczyła adaptacja przepustnicy i autko trzyma obroty jak należy :) dzięki za wskazówki :)

: 2016-10-13, 18:46
autor: Bieniek
Panowie mam problem z obrotami.
Trzyma mi 1100 obr/min.
Chciałem zrobić adaptację i teraz jest problem.
Wyświetla błąd w kanale 060.
Sterowanie przepustnicą.
Wykasowanie nic nie daje.
Przed próbą adaptacji błedu nie było.

: 2016-10-13, 19:40
autor: skalarx
Bieniek pisze:Panowie mam problem z obrotami.
Trzyma mi 1100 obr/min.
Chciałem zrobić adaptację i teraz jest problem.
Wyświetla błąd w kanale 060.
Sterowanie przepustnicą.
Wykasowanie nic nie daje.
Przed próbą adaptacji błedu nie było.
Włącz i wyłącz zapłon (wyjmij kluczyk). Potem wykasujesz błąd. Spróbuj adaptacji (do adaptacji nie może być błędów). Jak nie zaadaptuje i będzie znowu błąd, to szukaj nowej przepustnicy. Polecam od RS6 C6. Ma dwie takie jak nasze. Można wychaczyć przepustnicę z 2010 roku, więc całkiem świeżą. Jak coś kupisz, od razu podepnij (bez montażu) i spróbuj zaadaptować. Połowa używek działa, ale się nie adaptuje więc się nie nadaje. Do adaptacji powinieneś mieć:

● No fault stored in fault memory
● Engine stopped, ignition switched on.
● Accelerator not depressed.
● Coolant temperature at least 5 °C but below 100 °C (display group 4, display zone 3).
● Intake air temperature at least 100 °C (display group 4, display zone 4).
● Voltage supply to engine control unit greater than 11 V

: 2016-10-13, 20:25
autor: Bieniek
To w końcu silnik ma chodzić czy nie?Bo wcześniej wyczytałem, że ma chodzić, ale nie dotykać pedału gazu.

: 2016-10-14, 07:59
autor: pawelosinski83
skalarx pisze:● Intake air temperature at least 100 °C
:shock: :shock: :shock:

: 2016-10-14, 08:44
autor: buba
pawelosinski83 pisze:
skalarx pisze:● Intake air temperature at least 100 °C
:shock: :shock: :shock:
Nooo :shock: :shock: :shock: :shock:

: 2016-10-14, 09:16
autor: skalarx
buba pisze:
pawelosinski83 pisze:
skalarx pisze:● Intake air temperature at least 100 °C
:shock: :shock: :shock:
Nooo :shock: :shock: :shock: :shock:
też się zastanawiałem nad tym, ale skopiowane 1:1 z elsy :-P Musieli się dupnąć...

[ Dodano: 2016-10-14, 09:16 ]
Bieniek pisze:To w końcu silnik ma chodzić czy nie?Bo wcześniej wyczytałem, że ma chodzić, ale nie dotykać pedału gazu.
Silnik wyłączony, zapłon włączony.