Strona 1 z 2
Zawieszenie gwintowane do S4B6
: 2016-01-13, 19:46
autor: RSK
Poszukuję jakiegoś zawiasu do S4B6
na pierwszy plan wysuwa się AP ze względu na korzystny stosunek jakości do ceny.
Czy macie jakieś inne pomysły na zawieszenie gwintowane, ewentualnie sklep, gdzie można zakupić w dobrych pieniądzach???
: 2016-01-13, 20:44
autor: SID
ST droższy od AP ale bardziej markowy
wszelkie inne marki to już cena +4tyś zł
: 2016-04-05, 08:47
autor: Danny Way
Odgrzeję kotleta, jeśli jeszcze nie kupiłeś, to kupuj śmiało AP, miałem zakładany nowy w S6 C5 i naprawdę jest świetny, a na paru gwintach latałem, stosunek sport/komfort/cena myślę że najbardzie trafiony ;)
: 2016-04-05, 18:10
autor: DobrzanskiS4B5
Ja w swojej s4 b6 miałem zamontowany FK i też był fajny,dość komfortowy.
Obecnie w s4 b5 jest AP i jest ok
: 2016-04-05, 18:21
autor: xan
Gwint z B5 pasuje do C5? Jeśli nie to z jakich modeli może jeszcze pasować gwint do C5 quattro?
I jeszcze jedna kwestia, czy to normalne że przód auta mam trochę wyżej niż tył?
Jaki rozwiązanie zastosować aby nie pogorszyć zbytnio komfortu a obniżyć auto o ok 2-3cm? (gwint, sprężyny, przyciąć fabryczne springi?) Auto to daily car i jeździ czasami w trasy więc musi być wygodnie.
: 2016-04-05, 21:19
autor: buba
Tnij springi
: 2016-04-05, 22:02
autor: quadysz
buba pisze:Tnij springi
:D:D:D zrob jak buba mowi!
: 2016-04-06, 00:28
autor: Flyer
Tylko Bilstein :)
: 2016-04-06, 07:30
autor: pawelosinski83
wsadź gumy w zwoje sprężyn z tyłu

: 2016-04-06, 09:25
autor: xan
quadysz pisze:buba pisze:Tnij springi
:D:D:D zrob jak buba mowi!
Nie wiem czy żartujecie czy mówicie poważnie, ale jeśli poważnie to samo przycięcie sprężyn przecież nie wystarczy bo będzie krótsza sprężyna na tą samą masę samochodu a więc bardziej będzie jeszcze bardziej miękko. Trzeba więc chyba zastosować gumy usztywniające.
Nigdy nie jeździłem na gwicie więc nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie dla samochodu używanego na codzień w którym podróżuje małe dziecko.
A jakbym chciał założyć zawieszenie z S6 to wystarczą sprężyny czy trzeba też amorki zmienić?
pawelosinski83 pisze:wsadź gumy w zwoje sprężyn z tyłu
Po co wsadzać gumy na tył?
: 2016-04-06, 09:29
autor: bracus
czytam i nie wierzę a ja dosyć łatwowierny jestem

: 2016-04-06, 09:46
autor: xan
bracus pisze:czytam i nie wierzę a ja dosyć łatwowierny jestem
Rozumiem, że fajnie sobie pożartować ale byłbym wdzięczny jakby chociaż z jedna osoba napisała coś sensownego. O cięciu sprężyn mówili mi w warsztacie i dlatego wymieniłem to jako jedną z opcji. Ponowię więc swoje pytanie. Jakie rozwiązanie jest najlepsze do daily cara? I czy to normalne że tył mam niżej niż przód?
: 2016-04-06, 09:55
autor: bracus
1. kup sprężyny progresywne - jakiekolwiek nawet jakieś gówno za 4-5 stówek - sprawdzą się na 100%
w miarę dobre np. eibachy to jakieś 650 zł
2. nie to nie jest normalne że masz tył niżej niż przód
: 2016-04-06, 10:42
autor: pawelosinski83
Na poważnie to zrób jak bracus pisze jeśli ma być tanio i dobrze.
A jako zadowolony użytkownik gwintu AP polecam Ci go jako trochę droższą opcję. Będziesz zadowolony na pewno :) jest komfortowy jak na gwint i fajnie, odczuwalnie usztywnia auto.
Ja jeżdżę na co dzień, także w trasy i jest super.
: 2016-04-06, 10:49
autor: xan
Ok, dzięki. W takim razie oddam samochód do sprawdzenia dlaczego tył siedzi niżej i jak się okaże że mam coś z amorami to poszukam gwintu a jeśli nie to sprężyny progresywne.
Jeszcze taki gwint znalazłem u SIDa:
http://sidmotorsport.pl/pl/kv/1931-kw-z ... mfort.html
Ma może go ktoś?