Strona 1 z 3
					
				STI vs RS4
				: 2011-02-18, 00:13
				autor: Sql
				Kolega kupil dzis STI MY02. FMIC, wiadro zamiast wydechu, kolejne zamiast turbo, podtrzymanie, eksplozje, marchewy, wszystko w pakiecie.
Zrobilismy z 5 czy 6 wyscigow z rolki od ok 60 kmh.
No i troche nie halo bo w zasadzie identycznie, rowno... myslalem, ze powinienem dac mu raczej rade odskoczyc.... 
Taka roznica z powodu masy?
Tzn czulem ze powyzej 200 pewnie bym go zjadl ale odcinek mielismy pozwalajacy tylko na jakies 190-200...
			 
			
					
				
				: 2011-02-18, 00:20
				autor: BKMM
				To normalne im ciezsze auto w porównaniu z innym o tych samych osiagach "do setki" tym szybsze na wyższych prędkościach. Generalnie powyżej 200 napewno byś go zjadł...
Ale jaka moc tego STI??
			 
			
					
				
				: 2011-02-18, 00:26
				autor: Sql
				Jesli to nie sciema to podobno cos lekko powyzej 350 km. To chyba nie znowu az tak wiele... Chyba, ze ma wiecej a sie nie przyznaje.
			 
			
					
				
				: 2011-02-18, 00:56
				autor: bracus
				jak to jest rzetelne 350 KM w subarynie to już ładnie jedzie
			 
			
					
				
				: 2011-02-18, 02:17
				autor: Nikolas
				350 koni w STI odpowiada przyspieszeniu naszych S/RS 440-460 konnych - oczywiście przy 200+ km/h Subaryny powoli odpadają, więc wynik jest jak najbardziej realny. Masa, przełożenia skrzyni itd więc tak to mogło wyglądać.
			 
			
					
				
				: 2011-02-18, 10:08
				autor: deSigner
				Sql a kiedy ostatnio hamowałeś swoje auto celem potwierdzenia mocy? Wiesz teraz po tych błedach z sondami, cewkami itp i tym co Adaś znalazł w silniku mogło się coś zmienić.... 

 Wiem po sobie że jak kupiłem auto to na wykresie z hamowni miało niby ok 420PS a po pierwszej hamowni ledwo co 397 wypluło. I auto teoretycznie było/jest po "jakimś" sofcie.... Też mnie to stresowało, bo notorycznie dostawałem w dupę od sąsiada S3 2.0TFSI po sofcie Compotów na jedyne 320PS....Na wiosnę szykuję odwet - męskie sprzęgło i porządne strojenie 
 
 
PS Dziwię się trochę że nie shamowałeś auta od razu po naprawie po sąsiedzku u Mastersa...
 
			
					
				
				: 2011-02-18, 11:40
				autor: Sql
				No ale to co znalazl to walki i szklanki ktore sa juz nowe. Cewki tez nowe. Zostaly te sondy. A pomiar uznalismy ze sie zrobi po fmic.
			 
			
					
				
				: 2011-02-18, 12:13
				autor: deSigner
				Sql pisze:No ale to co znalazl to walki i szklanki ktore sa juz nowe. Cewki tez nowe. Zostaly te sondy. A pomiar uznalismy ze sie zrobi po fmic.
Słusznie, że po fmicu, ale tak z ciekawości bym na Twoim miejscu shamował, bo może parę kucy uciekło od momentu robienia programu 

 
			
					
				
				: 2011-02-18, 12:48
				autor: Jacars4
				Ciekawa czy jakiś rs4 po samym programie ma katalogowe 420km. Ja takiego nie trafiłem . Najlepszy miał 412km i 500nm. Ostatnio na hamowni był mój rs4 sportec i lipa zaledwie 392km ale 517nm przy 3300obr/min. Może egt ma winę ?
			 
			
					
				
				: 2011-02-18, 12:54
				autor: deSigner
				Jacars4 pisze:Ciekawa czy jakiś rs4 po samym programie ma katalogowe 420km. Ja takiego nie trafiłem . Najlepszy miał 412km i 500nm. Ostatnio na hamowni był mój rs4 sportec i lipa zaledwie 392km ale 517nm przy 3300obr/min. Może egt ma winę ?
A ile miał mieć na papierze po tym Sportecu?
 
			
					
				
				: 2011-02-18, 12:57
				autor: Sql
				Jacars4 pisze:Ciekawa czy jakiś rs4 po samym programie ma katalogowe 420km. Ja takiego nie trafiłem . Najlepszy miał 412km i 500nm. Ostatnio na hamowni był mój rs4 sportec i lipa zaledwie 392km ale 517nm przy 3300obr/min. Może egt ma winę ?
Moj po Stage I mial 398 km. Wszystkie maja wlasnie w tych granicach.
 
			
					
				
				: 2011-02-18, 15:29
				autor: Jacars4
				W briefie jest 308kw. A to jest 420ps
			 
			
					
				
				: 2011-02-18, 18:44
				autor: Norbi
				Mój ma 413KM i 525Nm. Ma program ,coś z wydechem, ale raczej niewiele, większe coolery zdaje się RS6 i to tyle.
Ostatnio byłem na spocie , upalaliśmy na Siekierkach i Poźka EVO VIII 357KM nie pamiętam niuta, z rolki zawsze było przede mną o długość, lub półtorej.
Co ciekawe różnica była spowodowana małym lagiem  

 jak już autko się napompowało szło równo.
Zrobiliśmy dwa biegi gdzie Poziowy wcisnął gaz ułamek sekundy później i wtedy szliśmy równo.
Dziwi mnie nieco fakt ,że większa turbina dużo szybciej reaguje niż dwie małe K04.
 
			
					
				
				: 2011-02-18, 19:03
				autor: Jigsaw
				EVO jest znane z małego laga a turbo z E9 szczególnie  

 
			
					
				
				: 2011-02-18, 19:13
				autor: deSigner
				Wynika z tego ze nasze auta to szybkie dupowozy a nie scigacze 

 Mówię o serii, ew stage 1