Strona 1 z 1
Problem ze wskaźnikiem paliwa
: 2011-02-17, 18:59
autor: edi_nt
Koledzy mam taki problem:
Jak stan paliwa schodzi poniżej jednej czwartej to wskazówka w ciągu powiedzmy pół godziny spadnie do zera. Mogę nawet nie jechać tylko stać i tak spadnie do zera. Podpinam Vag-a i pokazuje że mam np 12l paliwa, a wskazówka na zero. Pływak chyba wykluczam bo niby skąd by Vag widział że jest 12l. Ostatnio wskazówka leży na zero a w baku jest 19l.
Co ciekawe po odłączenia aku i ponownym podłączeniu pokazuje dobrze, ale po powiedzmy 30min znowu spadnie do zera.
: 2011-02-17, 20:26
autor: gelon
Ja bym obstawiał pływak w baku

Miałem ten problem już 2 razy. Nawet ostatnio Adaś musiał rączki moczyć w moim baku żeby go wymienić
U mnie było tak że jak dochodził do połowy baku to spadał do zera i co chwila wstawał. Ciągłe pikanie robiło szał w głowie więc musiałem robić dolewki do pełna co chwila. W ASO zapłaciłem 276zł i czekałem ok. tygodnia.
: 2011-02-17, 20:29
autor: nosb
Plywak pasuje z kazdej A4 PB quattro jak cos Nie tyle chodzi o plywak co o plytke ktora sie wyciera :) Moze chwilowo pomoc wyczyszczenie i lekkie dogiecie blaszki
: 2011-02-17, 20:36
autor: edi_nt
nosb pisze:Plywak pasuje z kazdej A4 PB quattro jak cos Nie tyle chodzi o plywak co o plytke ktora sie wyciera :) Moze chwilowo pomoc wyczyszczenie i lekkie dogiecie blaszki
Już robiłem czyszczenie i lekkie dogięcie blaszki:) Tylko zastanawia mnie skąd Vag w takim razie widzi 19l jak wskaźnik na blacie pokazuje 0.
No i to nie jest tak że nagle spada tylko powoli spada przez pół godziny do zera. Nie wariuje ani nie ma żadnych dziwnych objawów. Tak jakby spalał sobie tą benzyne tylko w trochę szybszym tempie.
Jak się zrobi cieplej to pewnie spróbuje wymienić ten pływak.
: 2011-02-17, 20:39
autor: gelon
Może zrób narazie z kimś podmianke i zobaczasz czy to napewno o niego się rozchodzi,ale mam wrażenie że to przez niego

: 2011-02-17, 21:06
autor: SID
nosb pisze:Plywak pasuje z kazdej A4 PB quattro jak cos Nie tyle chodzi o plywak co o plytke ktora sie wyciera :) Moze chwilowo pomoc wyczyszczenie i lekkie dogiecie blaszki
S4 z przed liftu ma inny pływak mocowanie niz po lifcie
podobna historiia moze byc z A4
przerabialem ten temat
: 2011-02-18, 14:53
autor: edi_nt
SID pisze:nosb pisze:Plywak pasuje z kazdej A4 PB quattro jak cos Nie tyle chodzi o plywak co o plytke ktora sie wyciera :) Moze chwilowo pomoc wyczyszczenie i lekkie dogiecie blaszki
S4 z przed liftu ma inny pływak mocowanie niz po lifcie
podobna historiia moze byc z A4
przerabialem ten temat
według ETKI 8D0919673B pasuje do A4/S4/RS4 Q w latach 95-02
: 2011-02-18, 15:20
autor: skalarx
jak VAG wskazuje dobrze to nie będzie chyba pływak. Możesz mieć rację. Oby nie licznik

: 2011-02-18, 19:07
autor: edi_nt
skalarx pisze:jak VAG wskazuje dobrze to nie będzie chyba pływak. Możesz mieć rację. Oby nie licznik

no właśnie.
Poza tym jak znowu otwarłem bak i ruszałem pływakiem to działał normalnie...
Może da się podmienić sam wskaźnik od paliwa z innego licznika?? Rozbierał to ktoś??
: 2011-02-18, 20:36
autor: skalarx
edi_nt pisze:skalarx pisze:jak VAG wskazuje dobrze to nie będzie chyba pływak. Możesz mieć rację. Oby nie licznik

no właśnie.
Poza tym jak znowu otwarłem bak i ruszałem pływakiem to działał normalnie...
Może da się podmienić sam wskaźnik od paliwa z innego licznika?? Rozbierał to ktoś??
jak to silniczek to nie ma problemu. wymiana i gra. jak elektronika to gorzej.
teraz sobie przypomniałem, że kiedyś po wgraniu softu eu do licznika uk, miałem taki sam objaw tylko z wskaźnikiem oleju. Rosła temperatura normalnie i za chwilę spadała na zero. może więc coś z softem. Być może wystarczy zczytać soft z licznika i wgrać go jeszcz raz. Widziałem już taką akcję. Ale mogę się mylić.