Strona 1 z 2
Launch control
: 2015-12-13, 23:32
autor: Miki356
Witam, czy seryjne turba/kolektory w S4 wytrzymują strzały z wydechu przy launch controlu/anti lagu? Na seryjnym kompie da sie LC/AL aktywować?
https://www.youtube.com/watch?v=OZoWqDXlkqQ
: 2015-12-13, 23:35
autor: vwmariusz
Da sie aktywować :) seryjne wszystko wytrzyma jezeli bedzie uzywane z glową, a nie co kazde ruszenie :) a nwet nie ruszenie tylko ''szpan'' co odpalenie :):)
: 2015-12-13, 23:36
autor: kurpiu
Na kompie 551D da sie aktywowac. A czy wytrzyma hmm napweno jakis czas hehehehe
: 2015-12-14, 13:48
autor: luk448
Na seryjnych kolektorach to dla mnie bez sensu
: 2015-12-14, 14:40
autor: Miki356
luk448 pisze:Na seryjnych kolektorach to dla mnie bez sensu
dlaczego tak sądzisz?
: 2015-12-14, 15:07
autor: audi4fun
kurpiu pisze:Na kompie 551D da sie aktywowac. A czy wytrzyma hmm napweno jakis czas hehehehe
a możesz coś powiedzieć więcej o takiej aktywacji ?
: 2015-12-14, 15:53
autor: luk448
No a po co Ci to ??zeby predzej wyciagac motor z budy??Seryjne kolektory wgl ledwo co wytrzymuja a jak jeszcze dopier.dolic LC to rozpadna sie predzej czy pozniej.Pozatym procedura startu moim zdaniem to do aut min 450-500 +

: 2015-12-14, 16:05
autor: buba
jak się używa lc z mózgiem i nie na każdych światłach to nie powinno się nic stać ale nie oszukujmy się że auto dostaje w dupe i nawet przy sprawnym może się rozlecieć bo swoje lata ma
: 2015-12-14, 19:54
autor: timon_86
fakt faktem chyba tylko porsche w swojej gwarancji nie ogranicza użycia LC w swoich autach. W wielu innych sportowych modelach jest wyraźnie zaznaczone że przekroczenie iluś strzałów z LC wyklucza sporą część odpowiedzialności za niektóre podzespoły :) coś więc z żywotnością musi być ...:)
: 2015-12-14, 20:01
autor: kurpiu
LC ma sens przy wiekszy turbo zeby je napompowac. K03 i K04 rs4 pompuja sie puszczajac sprzęgło. Wiec wtedy taki LC raczej tylko dla halasu
: 2015-12-14, 20:59
autor: peacenotwar
Jak LC na k03 to jeszcze koniecznie blow-offy
: 2015-12-14, 21:17
autor: audi4fun
to jak blow-offy to przydały by się neony

: 2015-12-14, 21:46
autor: aw69
fakt faktem chyba tylko porsche w swojej gwarancji nie ogranicza użycia LC w swoich autach. W wielu innych sportowych modelach jest wyraźnie zaznaczone że przekroczenie iluś strzałów z LC wyklucza sporą część odpowiedzialności za niektóre podzespoły :) coś więc z żywotnością musi być ...:)
Tylko jest LC i jest LC, nie wiem czy widziałeś kiedyś LC w takim nowym Porsche i jak to wygląda, możesz w różny sposób stopniować zapłon, albo wogóle.
Chłopakom nie chodzi o to że rozwali się skrzynia, sprzęgło, półoś dyfer.... problem jest taki że rozpadnie się sprężarka i kolektor ze względu na LC ze stopniowaniem zapłonu.
Wbrew pozorom przy LC napędy dostają mniej w kość niż przy tradycyjnym strzeleniu ze sprzęgła. [/quote]
: 2015-12-14, 22:11
autor: Miki356
Właśnie mi najmniej zależy na startowaniu. Bardziej na strzelaniu z wydechu. Wiem myślenie na poziomie gimnazjalisty ale jaram sie tym jak nie wiem co xd
: 2015-12-14, 22:29
autor: MaDmAx