Strona 1 z 1

Pompa paliwa do K03 hybryda

: 2015-11-10, 15:19
autor: ShineMaster-pl
Witam, zbieram cały czas graty do swojego auta
Zastanawiam się nad pompą paliwa, ma ona być wydajna powiedzmy do ~400ps więcej pewnie i tak nigdy nie będzie.
Warunek jest taki, ma działać prawidłowo w zakrętach itp itd (mit o źle montowanych walbro) i być kompletnie p&p w seryjnym koszu.

Ewentualnie, żeby się nie bawić w przeróbki co myślicie o dołożeniu dodatkowej pompy np. za filtrem paliwa.

Szczerze mówiąc chciałem Was podpytać o najlepsze rozwiązanie. Niby w niektórych projektach widuje się 2 pompy paliwa, ale nie mam pojęcia jak one są połączone itd.

Proszę kogoś o wyjaśnienie.

Czytałem, również że bosche 040 ani 044 nie są idealnie P&P, więc osoby które namacalnie tego nie sprawdziły proszę o nie powielanie mitów forumowych.

: 2015-11-10, 15:30
autor: SID
DW200
mniejsza niż oryginał S4 ale za to łatwiej ją zaadoptować niż 040/044

Pompa

: 2015-11-10, 16:27
autor: ZbychuBt
Walbro nie kupuj mi 3 padły mam teraz boscha 040 w koszyku daje rade montaż jest trudniejszy ale sie opłaca przy obciążeniu prawie 6 bar jest.

: 2015-11-10, 19:36
autor: skalarx

: 2015-11-10, 20:19
autor: SID
skalarx pisze:ja bym jednak tak zrobił:

http://www.mdracing.co.uk/gallery_rs4_bosch_044.asp
Tak można zrobić w S4 po lifcie bo koszyk paliwa stanowi duży koszyk
w S4 przed liftem koszyk jest inny i na pompę zakładane jest malutkie sitko w postaci woreczka

: 2015-11-10, 20:45
autor: ShineMaster-pl
Czyli rozumiem, ze nie ma zadnej opcji bez rezania?

A co powiecie o dolozeniu drugiej pompy w drodze z pierwszej do listwy ? Np. Za filtrem paliwa, teoretycznie prostsza opcja.

: 2015-11-10, 22:26
autor: Anton
Sie przyłączę, bo jakiś czas temu pytałem o sitko do 044 na forum i dostałem odpowiedź , że jest niepotrzebne bo ta pompa ma w środku ...

: 2015-11-10, 22:31
autor: kurpiu
Bosch 044 ma sitko w srodku z tego co pamietam 040 tez je ma.

: 2015-11-10, 22:37
autor: Jachyr
Ja mam ori rs6 i mam nadzieje ze bedzie git. I pasuje p&p

: 2015-11-11, 00:09
autor: Kamil_D
Ja polecam walbro 450
http://www.tomson.com.pl/product-pol-20 ... 0-LPH.html
mała wymiarowo(miesci sie w miejsce seryjnej), bardzo cicha, duża moc, u mnie jezdzi 2 lata i jest ok.
Wydajność:
+800KM na benzynie
~700KM na e85

: 2015-11-11, 12:08
autor: LCQ
Jachyr pisze:Ja mam ori rs6 i mam nadzieje ze bedzie git. I pasuje p&p
w sumie dobry pomysł, jaką ma wydolność?

: 2015-11-11, 13:23
autor: Papol
LCQ pisze:
Jachyr pisze:Ja mam ori rs6 i mam nadzieje ze bedzie git. I pasuje p&p
w sumie dobry pomysł, jaką ma wydolność?
Strzelam ale chyba do 500 konia... bolo mial taka u siebie..

: 2017-01-12, 00:47
autor: mophk
SID pisze:
skalarx pisze:ja bym jednak tak zrobił:

http://www.mdracing.co.uk/gallery_rs4_bosch_044.asp
Tak można zrobić w S4 po lifcie bo koszyk paliwa stanowi duży koszyk
w S4 przed liftem koszyk jest inny i na pompę zakładane jest malutkie sitko w postaci woreczka
wybacz za odkopanie, ale cos mi sie nie zgadza. kupilem pompkę z eski b5 FL 2000r modelowy i pompa jest wg Twojego opisu jak przedlift. sprzedawca mnie zrobił w bambuko?