Strona 1 z 3
					
				Sprzeglo do S\RS +400PS
				: 2015-11-05, 06:50
				autor: Arkadio
				Czysto techniczne pytanie dla znawcow ... Docelowo chodzi mi o zlozenie wytrzymalego ( wytrzymujacego ok. 420PS i ok 550NM ) i dlugotrwalego sprzegla , takiego zeby mi nie padlo po 10-15 tys . Probowal ktos kombinowac dwumas z rs6, jakis inny mocniejszy docisk ? Spiek jak wiadomo wytrzymuje brutalne przeciazenia, nie uslizguje sie , ale takze szybko sie konczy i troche kosztuje. Moze probowal ktos zbudowac cos posredniego, pomiedzy sportem a komfortem ?
			 
			
					
				
				: 2015-11-05, 09:39
				autor: SID
				więc tylko oem RS4 B5 LUK
w RS6 nie ma dwumasa
			 
			
					
				
				: 2015-11-05, 10:23
				autor: LCQ
				seryjne sprzęgło daje rady, ale nie możesz walić z odcinki z zatrzymanego. Chodź ponoć starcza spokojnie na 100 startów  

 W rs6 nie masz dwumasy bo tam jest automat..
 
			
					
				
				: 2015-11-05, 10:25
				autor: nitro20
				Polecam tak jak SID, założyłem u siebie, znosi bardzo dobrze, nawet szybsze starty.
Moc okolice 400, a zaraz będzie jakieś 430-450.
Sprzęgło kupione u SIDa.
			 
			
					
				
				: 2015-11-05, 10:28
				autor: Arkadio
				SID ... ´RS4 OEM wytrzyma mi spokojnie jakis Track Day dwa razy do roku ?? Mozna zmienic docisk na jakis wzmacniany ? 
Seryjnie sprzeglo z S4 nie daje rady nawet w serii ... 
Chcialbym aby sprzeglo wytrzymywalo mieszana jazde no i nie ukrywam,  ze od czasu do czasu jakies scigi sie beda odbywaly :)
			 
			
					
				
				: 2015-11-05, 10:30
				autor: LCQ
				jeszcze zapytaj ile km zrobisz na sprzęgle, a SID wyciągnie szklaną kulę i odpowie  

 
			
					
				
				: 2015-11-05, 10:57
				autor: Arkadio
				LCQ pisze:jeszcze zapytaj ile km zrobisz na sprzęgle, a SID wyciągnie szklaną kulę i odpowie  

 
Wiesz o co mi chodzi ... dotychczasowe doswiadczenia z audi w moim wypadku wynosza 0 , tak wiec nie mam kompletnie pojecia na ile wytrzymale sa graty OEM ... lepiej dwa razy pytac, nawet glupio , niz potem sie denerwowac i robic robote dwa razy . :)
 
			
					
				
				: 2015-11-05, 11:04
				autor: LCQ
				pytanie jest głupie, dlatego że wystarczy jeden konkretny błąd i przypalisz sprzęgło i co? żywotność spadnie o 70% i znowu wymiana, nikt nie odpowie na to dokładnie, sprzęgło z RS4 to kompromis między poruszaniem się normalnym autem i szybką jazdą, bez mocnego upalania jeżeli to ma wytrzymać jakiś czas. Chcesz gnać kupuj sportowe sprzęgło.
			 
			
					
				
				: 2015-11-05, 11:45
				autor: buba
				Nie ma znaczenia czy to audi czy vw czy skoda. Kazde mozna zabic w jeden wieczor
			 
			
					
				
				: 2015-11-05, 11:59
				autor: Arkadio
				Na stronie SID-a sa sprzegla jednomasowe , jednak jak ma sie to do ich eksploatacji + komfortu ... Tak jak mowilem na poczatku, chcialbym zlozyc cos posredniego pomiedzy sportem a komfortem. Wiadomo, ze przy +400 nie bede jezdzil autkiem jak dziadek  

 , ale tez nie bede go katowal nie wiadomo jak . Raz na jakis czas napewno przejdzie przez jakis Track Day, czy scigi ... bede go jednak uzywal na codzien, a do jazdy na codzien nie bede jezdzil na sprzegle on-off  
 http://sidmotorsport.pl/pl/n/192-loba-s ... 4-rs4.html
 
http://sidmotorsport.pl/pl/n/192-loba-s ... 4-rs4.html 
ktos testowal ?
 
			
					
				
				: 2015-11-05, 11:59
				autor: HoLeK
				Kup sprzęgło z rsa daj do obicia tarcze kevlarem i będzie trzymać. Ja u siebie zrobiłem błąd źe nie obiłem odrazu i trzeba dwa razy robić.
			 
			
					
				
				: 2015-11-05, 12:06
				autor: pawelosinski83
				Ja mam kpl RS4 od SID'a + nowa dwumasa (wsyzstko LUK)
S4 tylko po programie i wydechu i każdy ostrzejszy start z okolic 4 tys obr to także chwila smrodu ze sprzęgła 

 ... ale poza tym trzyma ciągle bardzo dobrze.
 
			
					
				
				: 2015-11-05, 13:13
				autor: HoLeK
				To wal z 5 tyś obrotów wtedy kapcia zmieli a nie sprzęgło  

 
			
					
				
				: 2015-11-05, 13:32
				autor: pawelosinski83
				jak tak robię to wtedy sprzęgło śmierdzi dłużej  

 
			
					
				
				: 2015-11-05, 13:46
				autor: jerzyk
				Ja tam waliłem z 5,5 napinałem napęd po programie (500nm) i seryjne sprzęgło było całe :P. Kwestia wyczucia i i stanu sprzęgła ;). Ale popieram holka jedyne na jakie bym zmienil to rs4 i tarcza nabita kevlarem i można walić.