Strona 1 z 3

Sprzeglo do S\RS +400PS

: 2015-11-05, 06:50
autor: Arkadio
Czysto techniczne pytanie dla znawcow ... Docelowo chodzi mi o zlozenie wytrzymalego ( wytrzymujacego ok. 420PS i ok 550NM ) i dlugotrwalego sprzegla , takiego zeby mi nie padlo po 10-15 tys . Probowal ktos kombinowac dwumas z rs6, jakis inny mocniejszy docisk ? Spiek jak wiadomo wytrzymuje brutalne przeciazenia, nie uslizguje sie , ale takze szybko sie konczy i troche kosztuje. Moze probowal ktos zbudowac cos posredniego, pomiedzy sportem a komfortem ?

: 2015-11-05, 09:39
autor: SID
więc tylko oem RS4 B5 LUK
w RS6 nie ma dwumasa

: 2015-11-05, 10:23
autor: LCQ
seryjne sprzęgło daje rady, ale nie możesz walić z odcinki z zatrzymanego. Chodź ponoć starcza spokojnie na 100 startów :mrgreen: W rs6 nie masz dwumasy bo tam jest automat..

: 2015-11-05, 10:25
autor: nitro20
Polecam tak jak SID, założyłem u siebie, znosi bardzo dobrze, nawet szybsze starty.

Moc okolice 400, a zaraz będzie jakieś 430-450.

Sprzęgło kupione u SIDa.

: 2015-11-05, 10:28
autor: Arkadio
SID ... ´RS4 OEM wytrzyma mi spokojnie jakis Track Day dwa razy do roku ?? Mozna zmienic docisk na jakis wzmacniany ?

Seryjnie sprzeglo z S4 nie daje rady nawet w serii ...
Chcialbym aby sprzeglo wytrzymywalo mieszana jazde no i nie ukrywam, ze od czasu do czasu jakies scigi sie beda odbywaly :)

: 2015-11-05, 10:30
autor: LCQ
jeszcze zapytaj ile km zrobisz na sprzęgle, a SID wyciągnie szklaną kulę i odpowie :mrgreen:

: 2015-11-05, 10:57
autor: Arkadio
LCQ pisze:jeszcze zapytaj ile km zrobisz na sprzęgle, a SID wyciągnie szklaną kulę i odpowie :mrgreen:
Wiesz o co mi chodzi ... dotychczasowe doswiadczenia z audi w moim wypadku wynosza 0 , tak wiec nie mam kompletnie pojecia na ile wytrzymale sa graty OEM ... lepiej dwa razy pytac, nawet glupio , niz potem sie denerwowac i robic robote dwa razy . :)

: 2015-11-05, 11:04
autor: LCQ
pytanie jest głupie, dlatego że wystarczy jeden konkretny błąd i przypalisz sprzęgło i co? żywotność spadnie o 70% i znowu wymiana, nikt nie odpowie na to dokładnie, sprzęgło z RS4 to kompromis między poruszaniem się normalnym autem i szybką jazdą, bez mocnego upalania jeżeli to ma wytrzymać jakiś czas. Chcesz gnać kupuj sportowe sprzęgło.

: 2015-11-05, 11:45
autor: buba
Nie ma znaczenia czy to audi czy vw czy skoda. Kazde mozna zabic w jeden wieczor

: 2015-11-05, 11:59
autor: Arkadio
Na stronie SID-a sa sprzegla jednomasowe , jednak jak ma sie to do ich eksploatacji + komfortu ... Tak jak mowilem na poczatku, chcialbym zlozyc cos posredniego pomiedzy sportem a komfortem. Wiadomo, ze przy +400 nie bede jezdzil autkiem jak dziadek :-| , ale tez nie bede go katowal nie wiadomo jak . Raz na jakis czas napewno przejdzie przez jakis Track Day, czy scigi ... bede go jednak uzywal na codzien, a do jazdy na codzien nie bede jezdzil na sprzegle on-off :-/

http://sidmotorsport.pl/pl/n/192-loba-s ... 4-rs4.html

ktos testowal ?

: 2015-11-05, 11:59
autor: HoLeK
Kup sprzęgło z rsa daj do obicia tarcze kevlarem i będzie trzymać. Ja u siebie zrobiłem błąd źe nie obiłem odrazu i trzeba dwa razy robić.

: 2015-11-05, 12:06
autor: pawelosinski83
Ja mam kpl RS4 od SID'a + nowa dwumasa (wsyzstko LUK)
S4 tylko po programie i wydechu i każdy ostrzejszy start z okolic 4 tys obr to także chwila smrodu ze sprzęgła :lol: ... ale poza tym trzyma ciągle bardzo dobrze.

: 2015-11-05, 13:13
autor: HoLeK
To wal z 5 tyś obrotów wtedy kapcia zmieli a nie sprzęgło :mrgreen:

: 2015-11-05, 13:32
autor: pawelosinski83
jak tak robię to wtedy sprzęgło śmierdzi dłużej :mrgreen:

: 2015-11-05, 13:46
autor: jerzyk
Ja tam waliłem z 5,5 napinałem napęd po programie (500nm) i seryjne sprzęgło było całe :P. Kwestia wyczucia i i stanu sprzęgła ;). Ale popieram holka jedyne na jakie bym zmienil to rs4 i tarcza nabita kevlarem i można walić.