Strona 1 z 8
audi s4 b8.5
: 2015-10-30, 22:39
autor: e-s4
Samochód był zupełnie seryjny. poniżej kolejność modyfikacji jakie były robione
Silnik: 3.0 tfsi 333hp/431hp
Układ dolotowy: Filtr K&N
Układ wydechowy: Cat-Back firmy AWE
Kompresor: mniejsze kółko firmy AWE
Elektronika: program + skrzynia oraz zdjęty ogranicznik predkośći
link do filmiku jak i próbka dźwięku wydechu
https://www.facebook.com/16945277311773 ... 874056849/
Układ chłodzenia: wodny intercooler dla kompresora zrobiony przez chłodnic-pol
Hamulce: tarcze zmienione na nawiercane +klocki FERODO DS
Głowica:
Czyszczenie kanałów dolotowych z sadzy, TFSI maja bezpośredni wtrysk takze kanały dolotowe sa narażone na osadzanie sie brudu
Niestety konstrukcyjnie modyfikacje sa ograniczone, takze pozostaje ewentualnie usunac katalizatory i w miejsce ich wstawić de-caty owinac bandażem kolektory
na pewno czeka mnie programowanie indywidualne pod te konkretne modyfikacje. poprzednio program był robiony przez slowaka z Profituning ale na odległośc
: 2015-11-01, 01:09
autor: marecek1522
Fajne wozidło :P i gratki wyniku osobiście na codzień wystroiłbym auto na 98 jednak 100 jest odczówalnie droższa, powiec wiele się rózni nowe kółko kompresora , masz może foto ? i jak działa ta chłodnica :P po świętach chce kupić s4 b8 przyda mi sie troche wiedzy :P heh pozdr
: 2015-11-01, 04:57
autor: rs4wagon
kolko rozni sie na pewno wymiarem :P wodny to chyba przesada w takim aucie gdzie mozna bez problemu upchac fmic?Silnik jest zajebisty,malo który ma takie przyrosty w serii i po programie!!!czekamy na wiecej info :)
: 2015-11-01, 11:27
autor: aw69
Jaki fmic ???? To jest kompresor
: 2015-11-01, 14:31
autor: dbojar
aw69 pisze:Jaki fmic ???? To jest kompresor
No przecież seryjnie ten kompresor ma chłodzenie wodne, więc zrobili duży fmic wodny i już..
: 2015-11-01, 15:08
autor: aw69
To nie jest fmic tylko chłodnica wody , fmic to chłodnica powietrza
: 2015-11-01, 20:23
autor: e-s4
Służę pomocą co do s4 sam robiłem nie raz zajęło mi to dużo czasu i nerwów głównie z braku sprzętu.
Wodna chłodnica do kompresora. Mała była 3 razy mniejsza.
FIRMA AWE przecinala bo chcieli 1.200 dolarów a chlodnic-pół wzięli 1.500zl
Minus autka że to kompresor a nie turbo.
Wiem że APR jak i AWE testują już nowy dedykowany kompresor aby można było zbliżyć się do 500hp
Po programowaniu i usunięciu katalizatorów celuje na 470hp i mam nadzieję że nm przybędzie
Jest projekt w USA co ma aż 588nm na podobnym setupie
: 2015-11-01, 21:22
autor: marecek1522
moc swoją drogą ale skrzynia u Ciebie robi fajną robote :P a czy kompresor to minus hmmm auto raczej mnij awaryjne no i nie trzeba demontować silnika do zmiany turbin bo masz kompresor pod nosem .
: 2015-11-01, 21:24
autor: ARAS200
Swietne autko👍 nowe to I polata bez wiekszych napraw......
Mrc pakiet Na to autko to 500koni/600nm...i prawie wszystkie maja + / - Te wyniki...
Full milltek exhaust, wymiana kola kompresora I najwazniejsze modyfikacja filtra powietrza...
Swietny silnik
Wynikow na facebook znajdziesz mnostwo
https://m.facebook.com/mrctuning/
: 2015-11-01, 22:49
autor: e-s4
a Macie może jakiś kontakt do firmy konkretnej???
co mogłem sam zrobić zrobiłem a resztę niech zrobią fachowcy
ARAS
modyfikacja filtra?
co masz na myśli?? Wszelką wiedzę i pomysły chętnie przyjmę

!!
sa dedykowane doloty ala carbon tez firma APR I AWE ale słono chcą za to cos około 3.600 a różnica tylko taka ze air box nie ma ścianki jednej która już tez usunąłem
[ Dodano: 2015-11-01, 22:28 ]
mimo wszystko s4 b5 2.7biturbo kręcicie na grubo 500+++ i to jest wynik
[ Dodano: 2015-11-01, 22:34 ]
marecek1522
tak zgadza sie
ale wiesz pewnie ze u was można kombinować z turbo wtryskami pompa ic i konie sie mnożą dlatego idealne forum aby zdobyc wiedze na wiecej
[ Dodano: 2015-11-01, 22:49 ]
POTWIERDZENIE SŁÓW ARAS200
https://www.facebook.com/mrctuning/phot ... =3&theater
firma MRC Tuning robi robote
: 2015-11-01, 23:10
autor: ARAS200
e-s4 pisze:a Macie może jakiś kontakt do firmy konkretnej???
co mogłem sam zrobić zrobiłem a resztę niech zrobią fachowcy
ARAS
modyfikacja filtra?
co masz na myśli?? Wszelką wiedzę i pomysły chętnie przyjmę

!!
sa dedykowane doloty ala carbon tez firma APR I AWE ale słono chcą za to cos około 3.600 a różnica tylko taka ze air box nie ma ścianki jednej która już tez usunąłem
[ Dodano: 2015-11-01, 22:28 ]
mimo wszystko s4 b5 2.7biturbo kręcicie na grubo 500+++ i to jest wynik
[ Dodano: 2015-11-01, 22:34 ]
marecek1522
tak zgadza sie
ale wiesz pewnie ze u was można kombinować z turbo wtryskami pompa ic i konie sie mnożą dlatego idealne forum aby zdobyc wiedze na wiecej
[ Dodano: 2015-11-01, 22:49 ]
POTWIERDZENIE SŁÓW ARAS200
https://www.facebook.com/mrctuning/phot ... =3&theater
firma MRC Tuning robi robote
Na dniach Bede dzwonil do mrc to CI napisze co filtrem Bo z tego co pamietam sprzedaja juz gotowe puchy...Doug od map napisal Na angielskim forum ze to bardzo potrzebny mod...
Jezdzilem A6 3.0t 2011 zrobiona w Mrc Na 478/590nm...faaajnie jezdzi😊 I sie kupa noe psuje
: 2015-11-01, 23:19
autor: e-s4
będę bardzo wdzięczny jak zapytasz, przeglądałem ich projekty to rzeczywiście maja sie czym pochwalić
jest przepaść miedzy moimi 430hp i 500nm a ich 480hp i 600nm
widzisz gdybym lepiej poszukał to zamiast samemu kombinować i robić zleciłbym np to im bo stage2 to 1600 funtów około
: 2015-11-01, 23:49
autor: ARAS200
e-s4 pisze:będę bardzo wdzięczny jak zapytasz, przeglądałem ich projekty to rzeczywiście maja sie czym pochwalić
jest przepaść miedzy moimi 430hp i 500nm a ich 480hp i 600nm
widzisz gdybym lepiej poszukał to zamiast samemu kombinować i robić zleciłbym np to im bo stage2 to 1600 funtów około
Przy okazji bysmy Cie ugoscili😉 hehe
: 2015-11-01, 23:57
autor: Savo
No roznica kolosalna, krotkie wakacje w UK

: 2015-11-02, 01:35
autor: rs4wagon
juz nie przesaedzajcie ze trza do uk jechac,przeciez w pl fhooj firm ten silnik ogarnia perfekcyjnie