Strona 1 z 1

Problem z pompą wspomagania

: 2015-10-21, 18:38
autor: alek
Witam
Kupiłem nową pompę wspomagania od rs4 i pompa buczy.
Pompa odpowietrzona, przewody wymienione, płyn nowy. Napinacz paska wielorowkowego nowy, pasek nowy. Zbiorniczek wymyty, nie ma żadnych pęcherzyków powietrza w płynie.
Wspomaganie działa świetnie, ale te odgłosy z pompy są wku...
Jest możliwe żeby była to wina przekładni kierowniczej? Bo jest luz na przekładni.

: 2015-10-21, 19:37
autor: mogi90
Raczej to maglownica jest powodem :-/ Kolega w rs4 ma ten sam problem. Czekamy na nowa pompe od Sid'a i mam nadzieje ze pomoze :lol:

: 2015-10-21, 19:44
autor: alek
Ja mam właśnie tą od sida pompę. Ale co ma przekładnia do tego? Stawia opór? Znajomy diagnosta mi mówił, że są tam jakieś zaworki na przekładni i że z nimi może być coś nie tak.

: 2015-10-21, 20:36
autor: mogi90
a co sie stalo ze wczesniejsza pompa? moze jakies opylki z niej siedza w maglowicy i przez to nie dziala to jak powinno :-|

: 2015-10-21, 20:54
autor: alek
W sumie to jest 4 pompa. A wiec po kolei, 1 oryginalna ukręciło ją. 2 to był jakiś niemiecki zamiennik, tego ryku nic nie przebije. 3 zakupiłem używkę niestety po roku po rozgrzaniu auta żeby było wspomaganie to musiałem dodawać gazu np jak nawracałem czy jak parkowałem.
4 to ta obecna.

: 2015-10-21, 21:10
autor: mogi90
To miałeś przygody z tym wspomaganiem :mrgreen: możliwe ze maglownica dostała po dupie. Ktoś powinien z forum przez to przejść to pewnie pomoże :)

: 2015-10-21, 21:17
autor: SID
Skalr też ma nowa ASO RS4 i może się wypowie
ja mam taki pierwszy przypadek

: 2015-10-22, 09:52
autor: skalarx
SID pisze:Skalr też ma nowa ASO RS4 i może się wypowie
ja mam taki pierwszy przypadek
ja właśnie chciałem uniknąć problemów z używkami i zamiennikami. Pompa pracuje jak burza i nie ma żadnego buczenia, bulgotania czy potrzeby dodawania gazu przy nawracaniu.

: 2015-10-22, 10:56
autor: pawelosinski83
Jest taki jeden zaworek w maglu, który często się zacina i pompa wali na przelew...
nazwa / numer :
śruba drążona z zaworem zwrotnym układu wspomagania: 4D0 422 529 H
~2 dychy w ASO

: 2015-10-22, 11:08
autor: DobrzanskiS4B5
Jak wali ciśnieniem w zbiorniczek to bedzie maglownica do regeneracji,na wolnych nie działa jak sie przygazuje to nagle chodzi...miałem tak kiedys

: 2016-09-05, 17:01
autor: alek
W tej nowej pompie nie muszę dawać gazu żeby było wspomaganie. Napisałem wyżej, że wspomagania działa świetnie. Tyle, że pompa buczy i to mnie wkur....
Dzięki za nr tego zaworka.
Znacie jakąś wartą polecenia firmę na śląsku co regeneruje przekładnie?

[ Dodano: 2016-09-05, 17:01 ]
A więc ponawiam temat. Przekładnia zregenerowana, a pompa dalej buczy.
Jest możliwe, żeby krzyżak od kierownicy miał luzy i dawał opór na pompę? Bo słyszę dalej stuki jak szybko kręcę kierownicą lewo prawo.

: 2016-09-05, 21:28
autor: atom1
a co ma buczaca pompa do maglownicy, gdyby stalo sie odwrotnie, stary magiel zniszczyl pompe byloby logiczne, ze opilki ja zalatwily

krzyzak nie da rady zeby robil takie rzeczy, jak zdejmiesz go z magla to kreci sie jak masełko -zreszta w 5 min sie go sciaga

: 2016-09-23, 22:26
autor: MatiS4
witam

Jaki płyn wlałeś? Mineralny czy półsyntetyk?

: 2016-09-24, 16:25
autor: alek
Zielony płyn jest wlany. Pompa będzie reklamowana.