Strona 1 z 1
					
				POMOCY PELNE DOLADOWANIE PRZED CHWILE POMOCY!!!
				: 2015-09-08, 13:23
				autor: Audi S4 Avant
				Witam 
Problem mam z S4 B5 2.7BiTurbo
BŁĄD to 
17965 P1557 Regulacja ciśnienia ładowania 
Objawy są takie ze auto jak jest zimne jedzie i ma pełna moc gdy auto nagrzeje się do 90'C stopni przed chwile jedzie i  i zaraz wchodzi w tryb awaryjny. Ale Gdy zgaszę auto i odpalę ponownie auto znów przed chwile ma pełna moc chyba ze będę jechał spokojnie to będzie cały czas aż do mocniejszej jazdy??
POMOCY ???
Zawor N75 - NOWY
Trójnik Przepustnicy - NOWY
DV Sprawdzone niby Sprawne Dv minimalnie jak dmucham to puszczają tym najmniejszym wejściem na podciśnienie 
PROSZĘ O JAKIEŚ PODPOWIEDZI ???
			 
			
					
				
				: 2015-09-08, 16:11
				autor: gowor86
				Sprawdź szczelność przewodów co idą do turbo od zawarta N75.
Miałem podobne objawy i była tam nieszczelności.
			 
			
					
				
				: 2015-09-09, 19:37
				autor: peacenotwar
				http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 557/005463 
[ Dodano: 2015-09-09, 19:37 ]
Na polski:
Prawdopodobne symptomy:
zmniejszona moc
tryb awaryjny
prawdopodobne przyczyny
za duże cisnienie doladowania
niepoprawnie podłaczone dziurawe lub zablokowane wężyki
kontroler cisnienia doładowania uszkodzony
zapieczona geometria turbo
uszkodzone n75
prawdopodobne rozwiazania
sprawdzic węzyki i ich podłączenie
sprawdzic n75
sprawdzic/wyczyscic / zmienic kontroler doładowania
sprawdzic/wyczyscic /zmienic geometrie turbo
 
			 
			
					
				
				: 2015-09-22, 23:17
				autor: Audi S4 Avant
				Znalazłem F-HOSE TRÓJNIK GUMOWY PĘKNIĘTY CAŁY mam nadzieje ze to jest przyczyną trybu Awaryjnego Napisze w tyg co i jak :)  

 Bądźmy dobrej myśli 
[ Dodano: 2015-09-17, 00:10 ]
F-HOSE TRÓJNIK GUMOWY - pęknięty  
+ 
Wężyk który idzie od N75  pęknięty za opaska 
Były przyczyna auto znów chodzi jak powinno  
 
   
Dziękuje za pomoc  
 [ Dodano: 2015-09-22, 23:17 ]
 
[ Dodano: 2015-09-22, 23:17 ]
Powtórka z rozrywki  
 
 
BŁĄD to 
17965 P1557 Regulacja ciśnienia ładowania 
Błąd Sporadyczny 
Na pierwszym i drugim biegu idzie a na 3 już w tryb awaryjny w chodzi po zgaszeniu znów na moc 
Sprawdzone: 
N75 - NOWE
Trójnik Przepustnicy - NOWE
F- Hose Trójnik gumowy - NOWE
i Węzę od N75 Z góry są dobre 
Musiał Bym pewnie sprawdzić z podnośnika od dołu auta jeszcze węże JAKIE KTÓRE Proszę o Podpowiedz  

 
			
					
				
				: 2016-05-30, 07:24
				autor: daw2
				Rozwiązałes problem bo mam podobnie. Nieraz auto jezdzi tydzień i jest ok a nie raz nie można prrzejechać 10 km bez trybu awaryjnego. Dodam ,że błąd najczęsciej pojawia się jak auto jedzie powoli.
			 
			
					
				
				: 2016-05-30, 09:42
				autor: peacenotwar
				Audi S4 Avant pisze:
BŁĄD to 
17965 P1557 Regulacja ciśnienia ładowania 
Błąd Sporadyczny 
Miałem to samo i powodem była nieszczelność w podciśnieniach. Dokładnie to był wężyk który idzie do turbiny od strony kierowcy. Bardzo upierdliwy do wymiany
 
			
					
				
				: 2016-05-30, 09:42
				autor: gustav
				A soft macie seryjny czy dłubany ?
			 
			
					
				
				: 2016-06-02, 14:26
				autor: daw2
				Ja mam dłubany