Strona 1 z 27

Audi S4 by aw69 - Powered by R Performance

: 2010-02-09, 22:09
autor: aw69
To i ja pochwale sie moim bolidem na tym nowym forum :)
Po przesiadce z diesla, wybór padł na turbo benzyne.
Audi S4 B5, 1999 rok, wersja po lifcie
Tak wyglądała mniej wiecej odrazu po zakupie, zwykła seryjna eska w sedanie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po ponad roku uzytkowania auto zostalo zmodyfikowane głównie mechanicznie:
- FMIC http://www.vw.biaman.pl/2009/audiaw69/
Obrazek
- dodatkową chłodnice oleju
Obrazek
- wydech 3" (cat back)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
- 2x K04 z RS6
- wtryski Siemens Deka 630 cc
- Pompa bosch 044
- sprzegło i dwumas z RS4

Po tych modyfikacjach mechanicznych auto trafiło do Witka (MR MOTORS) i zostało perfekcyjnie wystrojone :) oto wynik:

Obrazek
[
http://www.youtube.com/watch?v=bVniCkPLh2k

a tu kilka fotek auta z WST:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


W planach oczekuje montaz hamulców 6 tłoczkowych z Touarega i tarcze 345mm, głowice z 2,4 V6 30V oraz wtrysk metanolu Snow Performance Stage2.
W krótce wkleje kilka fotek

: 2010-02-09, 22:13
autor: JohnyBI
głowice 2,4 ???

: 2010-02-09, 22:15
autor: kosiniak
tak, z 2,4 :)

: 2010-02-09, 22:38
autor: Nikolas
Jaka różnica z 2,8 30V?

: 2010-02-09, 22:48
autor: aw69
ogólnie są to detale....np. takie ze nie trzeba przerabiać dekli zaworowych tak jak w twoim przypadku Niki (deko innaczej puszczona magistrala olejowa) a pozatym wszystko jest to samo.

: 2010-02-09, 23:07
autor: Jigsaw
Najładniejsza Eska jaką znam :-)

Nie przesadzona milionem gratów z hameryki i to mi się podoba

Faktycznie perfekcyjnie wystrojona miałem okazje się przekonać na własnej skórze 8-)

: 2010-02-10, 01:36
autor: SID
Adam Twoja S4 jest w pewnym sensie pionierem w PL :-)
- gratki :-)
czekamy na montaż głowic i nowego wykresu :-)
powodzenia

: 2010-02-10, 09:38
autor: Nikolas
aw69 pisze:ogólnie są to detale....np. takie ze nie trzeba przerabiać dekli zaworowych tak jak w twoim przypadku Niki (deko innaczej puszczona magistrala olejowa) a pozatym wszystko jest to samo.
No u mnie jest rzeźba z deklami, ale będzie profi ręczna robota :-) A pojemność 2,4 vs 2.8?

: 2010-02-10, 09:50
autor: SID
2,4 a 2,8 jest ta sama budowa głowic

: 2010-02-10, 10:03
autor: Nikolas
:roll: Czyli różnica tylko w deklach??

: 2010-02-10, 10:06
autor: SID
i pewnie w innych szczegółach - ale ogólna zasada że do S4 głowice 2,4 i 2,8 pasują

: 2010-02-10, 10:09
autor: Nikolas
U mnie są głowice od 2.8 30V, ale jest rzeźba z deklami, a tak to wszystko pasuje. Ciekawi mnie właśnie jaka jest różnica w szczegółach... czy różnią się wałki, jak z tą pojemnością 2.4 vs 2.8 i inne detale które wpływają na moc, trwałość i dalsze mody...

: 2010-02-10, 10:36
autor: aw69
pojemność to róznica w średnicy tłoka, czyli inny blok silnika.....głowice maja takie same kanaly....owszem jakies drobne detale są ale wałki i to co najwazniejsze jest takie same.

: 2010-02-10, 14:31
autor: pm-motorsport
Składaj sie składaj bo na zime juz mocy było ok ale lato idzie :-)

: 2010-02-10, 15:13
autor: aw69
poskładać to pikuś..... martwi mnie temat który zostanie na koniec i do końca nie wiem co z nim począć bo jest najbardziej kosztowny, mianowicie sprzęgło :)