Strona 1 z 3

Strojenie auta

: 2015-07-28, 12:16
autor: kfasik
Szukam zaufanej osoby, która wystroi auto (niekoniecznie na hamowni).
Musi to być pewny tuner, który nie zdejmuje limiterów.

Najlepiej okolice Polski centralnej lub południowej.

: 2015-07-28, 12:27
autor: emay
Sportmile, R-performance ?

: 2015-07-28, 12:46
autor: kfasik
A coś poza tym? Chodzi mi o bezpieczny program.

: 2015-07-28, 12:50
autor: timon_86
Wiem że słaba to Polska centralna czy południowa...ale Zaprzal z TurboDiesel.pl jest jak najbardziej godny polecenia, zresztą sporo osób z forum to pewnie potwierdzi ;-)

: 2015-07-28, 14:44
autor: SID
kfasik pisze:A coś poza tym? Chodzi mi o bezpieczny program.
poza tym będzie mniej bezpiecznie

: 2015-07-28, 14:55
autor: luk448
Podzielam zdanie kolegow-sportmile i R performance.nic innego do lba mi nie przychodzi jesli mowa o mazowieckim.

: 2015-07-28, 15:18
autor: SID
jest sporo innych firm ale tak naprawdę 2,7 najwięcej przewala się tam a nie każdy zna bolączki 2,7bi

: 2015-07-28, 15:35
autor: Rydel
Compsport w Łodzi sam jeździ S4 B5 i ogarnia to auto na cacy

: 2015-07-28, 15:55
autor: kurpiu
Compy niestroily aut robionych gdzie indziej. Chyba ze teraz aie cos zmieniło. Poza tym tu nie chodzi o serie.

: 2015-07-28, 20:57
autor: kfasik
Szczerze mówiąc uważam, że bezpieczny program to taki, po którym nie ma białego nalotu na kolektorach wydechowych. Tuner, który zdejmuje zabezpieczenie EGT (bez wiedzy klienta), w mojej ocenie nie zasługuje na miano odpowiedzialnej osoby.

Nie będę tu wymieniał po imieniu kto tak robi. Po prostu chcę żebyście byli świadomi występowania dosyć powszechnej praktyki wśród pseudo fachowców.
Tyle mam do powiedzenia w temacie.

: 2015-07-28, 21:36
autor: Bieniek
kfasik pisze:Szczerze mówiąc uważam, że bezpieczny program to taki, po którym nie ma białego nalotu na kolektorach wydechowych. Tuner, który zdejmuje zabezpieczenie EGT (bez wiedzy klienta), w mojej ocenie nie zasługuje na miano odpowiedzialnej osoby.

Nie będę tu wymieniał po imieniu kto tak robi. Po prostu chcę żebyście byli świadomi występowania dosyć powszechnej praktyki wśród pseudo fachowców.
Tyle mam do powiedzenia w temacie.
No to napisz kto.
Będzie wiedza gdzie nie jechać.

: 2015-07-28, 22:57
autor: SID
najwięcej błędów popełnia właściciel auta gdy leci na cyfry / kreski kosztem bezpieczeństwa,
dlatego zawsze mówię aby jezdzić na 80-90% mocy max na strojeniu,
na kolektorach wagnerach w 2,7bi nie ma problemu z wysokim EGT

: 2015-07-28, 23:15
autor: kfasik
SID pisze:najwięcej błędów popełnia właściciel auta gdy leci na cyfry / kreski kosztem bezpieczeństwa,
dlatego zawsze mówię aby jezdzić na 80-90% mocy max na strojeniu,
na kolektorach wagnerach w 2,7bi nie ma problemu z wysokim EGT
To fakt, że dobre kolektory zmniejszają temperaturę gazów, ale tak czy inaczej bez kontroli EGT, najbardziej cierpią w tym przypadku głowice. Tu nie chodzi o delikatne przesunięcie granicy EGT, ale o całkowite jej zdjęcie! Dla mnie osobiście jest nie do pojęcia, żeby dezaktywować jedno z najważniejszych zabezpieczeń silnika.

: 2015-07-28, 23:23
autor: SID
czasami tak jest że auto zdrowe podczas strojenia a potem w użytkowaniu coś pada i auto zle jezdzi i zawsze jest na stroiciela że żle zrobił
Dlatego na strojenie jezdzi się z wskaznikiem EGT i cały czas się go kontroluje jak doładowanie !

: 2015-07-28, 23:34
autor: kfasik
SID pisze:czasami tak jest że auto zdrowe podczas strojenia a potem w użytkowaniu coś pada i auto zle jezdzi i zawsze jest na stroiciela że żle zrobił
Dlatego na strojenie jezdzi się z wskaznikiem EGT i cały czas się go kontroluje jak doładowanie !
To nie do końca jest jak mówisz. Pewne usterki ewidentnie wskazują na winę tunera.
Poza tym takie kwiatki jak zdjęte EGT, bardzo łatwo wygrzebać w sofcie.