Strona 1 z 1

Jaka skrzynia manualna

: 2015-07-26, 14:56
autor: mlody7
Witam

Mam pytanie skrzynia z jakimi oznaczeniami podejdzie do A6 c5 2.7t?

: 2015-07-26, 23:38
autor: lotdin
6tka od 2.5tdi

: 2015-07-27, 07:54
autor: Peter23
a jak jest z przełożeniem w tedy??? trzeba zmieniac most od 2.5 tdi
bo ja chcialem w s4 załozyc skrzynie od 2.5 tdi tylko nie wiem czy mi przełożenia sie zgrają z mostem

: 2015-07-27, 08:00
autor: emay
Peter23 pisze:a jak jest z przełożeniem w tedy??? trzeba zmieniac most od 2.5 tdi
bo ja chcialem w s4 załozyc skrzynie od 2.5 tdi tylko nie wiem czy mi przełożenia sie zgrają z mostem
Podobno jak pod seryjny dyfer od S4 które ma ratio 4.11 to podejdzie DQT. Inne skrzynie potrzebują innego dyfra. Tutaj jest pokrewny temat -> viewtopic.php?t=5270

: 2015-07-27, 10:36
autor: SID
Zakladanie wolniejszej skrzyni do S4 to tak jak zmieniania auta na slabsze
Polecam kupic A4 B5 2,8l i efekt bedzie podobny

: 2015-07-27, 11:06
autor: Telo
Jest dokładnie tak jak SID napisał!!!

: 2015-07-27, 21:53
autor: lukfk
Weź sobie tą skrzynie AEK-z, podchodzi pod oryginalny dyfer z s4, bo tak naprawdę to wkładali ją do niektórych S4, auto wkręca się na obroty dokładnie tak samo jak na ori skrzyni, 4 bieg kończy się przy około 190-195km/h.

Bo na tych niektórych diselowskich skrzyniach to właśnie by trzeba dyfer zmieniać i one wtedy są mega długie ,na przykład dla porównania 4 bieg do 240-250km/h, 5 bieg 310-320km/h 6 bieg 390-400km/h i auto się wtedy gorzej na obroty wkręca, no chyba że masz z 900 koni i chcesz się z Bugatti Veyronami na v-maxy ścigać to wtedy niema to aż takiego znaczenia :-)

: 2015-07-27, 22:57
autor: Jachyr
lukfk pisze:Weź sobie tą skrzynie AEK-z, podchodzi pod oryginalny dyfer z s4, bo tak naprawdę to wkładali ją do niektórych S4, auto wkręca się na obroty dokładnie tak samo jak na ori skrzyni, 4 bieg kończy się przy około 190-195km/h.

Bo na tych niektórych diselowskich skrzyniach to właśnie by trzeba dyfer zmieniać i one wtedy są mega długie ,na przykład dla porównania 4 bieg do 240-250km/h, 5 bieg 310-320km/h 6 bieg 390-400km/h i auto się wtedy gorzej na obroty wkręca, no chyba że masz z 900 koni i chcesz się z Bugatti Veyronami na v-maxy ścigać to wtedy niema to aż takiego znaczenia :-)
A AEK ma 5 i 6 dluzsze??:> ja sie zastanawialem tez nad jakas skrzynia ale tylko aby najlepiej miala dluga 6 bo czasami na pl jak sie lata to fajnie bylo by miec 180-200 i 3 tys obrotow.

: 2015-07-28, 11:02
autor: lukfk
Jachyr pisze:
A AEK ma 5 i 6 dluzsze??:> ja sie zastanawialem tez nad jakas skrzynia ale tylko aby najlepiej miala dluga 6 bo czasami na pl jak sie lata to fajnie bylo by miec 180-200 i 3 tys obrotow.
Nie raczej AEK-z ma takie same przełożenia na 5 i 6 biegu, bo tak naprawdę jest to skrzynia z S4, tylko pakowali ją też do 1,9 tdi i 2,5 tdi quattro i można ją kupić za grosze na allegro ,bo ludzie nie mają świadomości że to to samo co S4, taka sytuacja :-)

: 2015-07-28, 13:39
autor: Arthur
tylko te z diesli nie wszystkie maja chlodnice oleju, szukaj takiej skrzyni ,ktora ma pompe oleju i chlodzenie zewnetrzne