Strona 1 z 1

DUB It! 2k15

: 2015-07-20, 23:14
autor: Trewor
Pozwolę sobie wrzucić fotki z Kielc od Kuba Makarewicz Fotografia ;-) Jestem tam co roku, mam sentyment do tej imprezy :->

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 604&type=3

: 2015-07-30, 16:51
autor: ShineMaster-pl
Zdjęcia fajnie wykonane :) szkoda tylko, że ostatnimi czasy coraz więcej ludzi decyduje się na auta szurające dokładkami wahaczami "po glebie" a mało jest robionych modyfikacji, które mają czemuś służyć :D np. big brake kit tylko by wyglądał dobrze na wielkiej feldzie, zamiast poprawiał bezpieczeństwo gdy ktoś lata z dużymi prędkościami... no ale może taka moda hehe :D

: 2015-07-31, 03:21
autor: A-rek
dokładnie, taka moda aby auto tylko wyglądało, a jeździć nie musi..... już zdarzają się auta na takich zlotach które przyjeżdżają na lawecie, ew. pod maską mają 1.6 i kosmiczne 101 KM..... wygląd najważniejszy

: 2015-08-02, 12:36
autor: Trewor
Nie do końca się z tym zgodzę ;-) Owszem, jest wiele osób mających parcie na jak największa glebę i spasy, przez co z auta robi się kaleka. Ale trzeba też przyznać że zaczynają pojawiać się auta z takim setupem kół/zawieszenia, żeby wykorzystać potencjał tego co jest pod maską (np VRT ;) ). Trendy powolutku idą w kierunku aut "nadających się do jazdy" ;-)

: 2015-08-02, 19:40
autor: kania_910
Temat doszczętnie omówiony przez Nas na Faktorii w mijający weekend, co nie Dawido ? :mrgreen:

: 2015-08-02, 20:10
autor: bloku
ShineMaster-pl pisze:np. big brake kit tylko by wyglądał dobrze na wielkiej feldzie, zamiast poprawiał bezpieczeństwo gdy ktoś lata z dużymi prędkościami
Jakby mieli gdzie to by latali. Coraz mniej miejsc gdzie można wykorzystać skteczne heble czy moc auta oraz jego zawieszenie. Na ulicy...owszem można ale wiadomo jakie jest ryzyko - nie każdy może sobie pozwolic na stratę prawka=brak pracy.

: 2015-08-03, 13:21
autor: Trewor
kania_910 pisze:Temat doszczętnie omówiony przez Nas na Faktorii w mijający weekend, co nie Dawido ? :mrgreen:
Tak! Od śrubki po całą scenę w PL :mrgreen:

bloku dobrze prawi że niestety coraz mniej okazji do wykorzystania potencjału auta. A co do tej kwestii:
ShineMaster-pl pisze: big brake kit tylko by wyglądał dobrze na wielkiej feldzie
Może i jestem zboczony w temacie wyglądu aut (taka "branża"), ale cieszy mnie jeśli ktoś pomyśli o tym aby za wydumaną wielką felgą szła też wymiana hamulców, bo seryjna maleńka tarcza w feldze 19-20" wygląda bardzo źle. A przy okazji taka wymiana korzystnie wpływa na długość drogi hamowania ;-)

: 2015-08-03, 13:52
autor: Masta_J
Ale na podzespoły w zawieszeniu już niekoniecznie :)

: 2015-08-04, 12:29
autor: Trewor
Masta_J pisze:Ale na podzespoły w zawieszeniu już niekoniecznie :)
Mogę się zgodzić ;-) Sam mam bardzo ciężkie hamulce. Wiem że ta masa może oddziaływać na zawieszenie, ale nie jeżdżę tym autem na codzień, więc jeszcze tego nie odczułem (zużycie)

: 2015-08-04, 12:36
autor: Masta_J
Masa to jedna rzecz, kolejna to lepsza sprawność i większe siły oddziałujące na wszystko - ale koniec końców lepiej się wcześniej zatrzymać niż dalej :)

: 2015-08-13, 13:39
autor: radson93
Co racja to racja, jeżdża a raczej sie toczą po 30km/h na glebach negatywach i nie wiadomo co jeszcze i blokują miejsce dla szybkich aut :D swoją drogą zdj jak i impreza mega ! :mrgreen: