Strona 1 z 3
					
				Co zmienć na 450km+
				: 2015-07-14, 19:44
				autor: Peter23
				Witam wszystkich. Chciałem zapytać co oprócz wtrysków turbin wydechu i intercoolera muszę zmienić w seryjnym AGB zeby osiągnąć moc 450 km i plus minus jakie koszty tych części.
			 
			
					
				
				: 2015-07-14, 20:27
				autor: emay
				
			 
			
					
				
				: 2015-07-14, 20:44
				autor: Papol
				
Lekko nieaktualne mocowo.. teraz juz wiecej mozna mocowo
 
			
					
				
				: 2015-07-14, 20:53
				autor: Grondzi
				Trochę kasy...  

 
			
					
				
				: 2015-07-14, 21:08
				autor: Papol
				Koszty +- 15 tys ???
			 
			
					
				
				: 2015-07-14, 21:28
				autor: luk448
				Glowice,pompa paliwa,mase pierdol,do tego dolicz hamulce bo przeciez seryjne nie hamuja przy 265 ps a co dopiero 450+-znam z autopsji.Do tego sprzeglo,mozna jednomas wsadzic.Ogolnie worek kasy.Papol,  obawiam sie 15 tysi moze byc za malo-no wszystko zalezy kto to bedzie robil i na jakich gratach.
			 
			
					
				
				: 2015-07-14, 21:58
				autor: RooS
				viewtopic.php?t=7328
Zacząć od zmiany mechanika na firmę tuningową (albo człowieka orkiestrę w stylu nosba :P) i temat do zamknięcia.
 
			 
			
					
				
				: 2015-07-14, 23:06
				autor: mik-17
				Nie opłaca się robić 450 PS+ lepiej robić coś w granicach 480 - 500.
K04 rs6, doloty , DP, wydech , fmic , wtryski . sprzęgło rs4 do normalnej jazdy i głowice 2.4 APS
			 
			
					
				
				: 2015-07-15, 07:17
				autor: luk448
				I do tego jeszcze trzeba przygotowac z 1,5-2 kola dla szamana co by wystroil auto.
			 
			
					
				
				: 2015-07-15, 07:18
				autor: Peter23
				Macie jakichś tunerów co sie znają na 2.7 bit w okolicach małopolski
			 
			
					
				
				: 2015-07-15, 08:51
				autor: bracus
				a może opuścić trochę i celować moc 430-440KM ? i nie ruszać głowic ? 
turbo (x2 oczywiście) K04RS4
wtryski
IC
pompa paliwa
sprzęgło wystarczy od RS'a 
strojenie 
i to jest zestaw "minimum" oczywiście jak nie masz zamiaru tym upalać z pod każdych świateł bo wtedy jest jeszcze masa rzeczy dodatkowych do zrobienia za grube tysiące
od hamulców począwszy poprzez remont skrzyni biegów - na trójnikach z allroad'a, rurach dolotowych z rs'a i stożku kończąc tyle tylko że dokładanie po kawałku poszczególnych elementów nie da zadowalającego efektu a będzie wymagało każdorazowego strojenie by był efekt ( chociaż w postaci lepszych kresek na papierze)
			 
			
					
				
				: 2015-07-15, 12:12
				autor: Peter23
				Tylko chodzi oto że ja nie wiem w jakim stanie są oryginalne głowice. Nie chciał bym poskładac wszystkiego i za 2 dni znowu rozbierać wszystkiego żeby robic głowice bo siądą
			 
			
					
				
				: 2015-07-15, 12:47
				autor: bracus
				jak zrobisz 450KM to za 2 dni sprawne kilkunastoletnie głowice też mogą klęknąć - skoro seria ma 265KM a Ty dokładasz 200KM to myślisz że nie przekłada się to na zużycie części ? :) to lepiej zrób program na 300+ i nie dłub tego samochodu z takim podejściem 
 
 
btw a te "nowe głowice" to jakie będą?  nowe z aso ? 

 czy po regeneracji ?  

 
			
					
				
				: 2015-07-15, 13:00
				autor: Peter23
				myślałem założyć regenerowane nowe popychacze polerowane zawory itp 
[ Dodano: 2015-07-15, 12:53 ]
ja mam takie podejście że jak robić to tak zeby chodziło i albo zdjąć serie i regenerowac je albo od 2.4 założyć 
[ Dodano: 2015-07-15, 13:00 ]
Pytam tu bo jak ktos robił to wie co i jak zrobic zeby było dobrze   

 
			
					
				
				: 2015-07-15, 13:00
				autor: buba
				Nie ma złotego przepisu. Jedni robią 450 na RS4 a inni na RS6. Można przyjąć że do 450KM można zostawić seryjne głowice ale to też generalizowanie ponieważ nikt nie wie w jakim są faktycznie stanie. Czy będziesz remontował stare czy wkładał nowe to już Twoja indywidualna decyzja.