Strona 1 z 3
					
				Odrywanie na zakrętach - zawieszenie
				: 2015-05-25, 08:11
				autor: emay
				Cześć.
Gdy zakupiłem Audi S4 to miałem zamontowane seryjne amortyzatory BERG plus jakieś sprężyny progresywne, dodatkowo obie sprężyny z tyłu miałem pęknięte. Wrzuciłem od razu gwint AP SPORTFAHRWERKE. Wahacze nowe Lemfordera, stabilizatory komplet H & R 21 mm.
Auto ustawione tak ( od ziemi do nadkola ):
- przód 643 mm
- tył 650 mm
Zauważyłem, że na zakrętach jak cisnę to mam wrażenie, że strona wewnętrzną mi się odrywa tak jakby amortyzator się unosił. Np jak jest mocny łuk w lewo to lewa strona tak jakby mi się unosiła. Co zrobić aby tego nie było. Może to kwestia tych zakrętów, że są źle wyprofilowane ? 
Czy zamontowanie większego betonu coś pomoże ? Czy musi to być gwint z regulacją odbicia i dobicia czy wystarczy z regulacja dobicia ?
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 10:33
				autor: igor_bb
				To wina tego zawieszenia. Za zawias który działa w zakrętach musisz dać 25000 a nie 2500.
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 12:14
				autor: Wojt3q
				jak ustawiłeś stabilzatory ? Na maksa twardo ?
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 16:51
				autor: Trewor
				emay pisze:Czy musi to być gwint z regulacją odbicia i dobicia czy wystarczy z regulacja dobicia ?
Nie ma zawieszeń z samą regulacją dobicia. "Pojedyncza" jest tylko regulacja odbicia.
emay pisze:stabilizatory komplet H & R 21 mm. 
Czyli teoretycznie masz zestaw 33372-2 przód/tył - 32/21mm?
Gwint sam w sobie nie powinien w taki sposób oddziaływać na auto. Poszedłbym za sugestią 
Wojt3qa i sprawdził stabilizator. Spróbuj ustawić go na miękko i wtedy sprawdź jak to wpłynęło na zachowanie auta
 
			
					
				
				: 2015-05-25, 16:55
				autor: Papol
				Kurna u mnie jest na miekko i jest w uj dobrze bo i tak sztywny... ale na max sztywnosci musi byc przesadnie chyba ...
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 17:01
				autor: Wojt3q
				
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 18:11
				autor: emay
				Mam ten zestaw 32/21 i stabilizatory mam przykrecone na ostatnie oczko na zewnątrz tyl i przod.
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 18:15
				autor: Papol
				Cznyli masz na miekko... ja wlasnie nie bralem tylu wiekszego bo slyszalem ze bedzie nie za fajnie na droge... u mnie nie mam problemow z prowadzeniem wrecz kombi stalo sie gokartem
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 18:24
				autor: Wojt3q
				emay  gwint masz na maksa opuszczony ?  jak masz stary tylni stabilizator to go załóż i zobacz czy będzie różnica bo masz sedana i dupa lekka  

 
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 18:36
				autor: emay
				Gwint nie jest na max glebie a stary stabilizator poszedł na złom. Zastanawiam się nad kw v 3 czy to pomoże.
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 18:54
				autor: Wojt3q
				nie wydaje mi się żeby to była wina ap raczej stabilizator  na tył jest nazbyt koks dla sedana chcesz to mogę Ci za darmo oddać stabilizator żebyś sobie sprawdził
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 19:49
				autor: emay
				Dziwna teoria, załaduje worki z piaskiem i spróbuje jeszcze raz  

 
			
					
				
				: 2015-05-25, 20:22
				autor: LCQ
				zrobiłeś pełną geometrię z kątami?
			 
			
					
				
				: 2015-05-25, 20:45
				autor: Trewor
				Papol pisze:nie bralem tylu wiekszego bo slyszalem ze bedzie nie za fajnie na droge
Fajnie czy niefajnie to zależy od preferencji. Ale na pewno bardziej bezkompromisowo  

 
			
					
				
				: 2015-05-25, 20:58
				autor: Papol
				Trewor pisze:Papol pisze:nie bralem tylu wiekszego bo slyszalem ze bedzie nie za fajnie na droge
Fajnie czy niefajnie to zależy od preferencji. Ale na pewno bardziej bezkompromisowo  

 
I wlasnie moze sie okazuje ze 21 jest za twardy na tyl... ja mam 16..