Strona 1 z 2

audi a4 b5 fl 99 afn wykrzesac 300hp

: 2015-05-13, 16:03
autor: niewidzialny199
Posiadam audi a4 b5 afn po małych modyfikacjach
- przelot 80 :P
- turbo 2260vk
-rdzeń do 350 hp
- mam sensor 4 barowy
-wtryski bosio tak jakoś 265
- pompa 11 iveco 2,8 zdrowa aż rurki pękają
- kolo odchudzone
- docisk dwa slońca
- tarcza keblar
-silnik przeszedł kapitalny remont
-wałek z sdi
- szpilki do głowicy oryginalne 10.9 zamontowane z arl 12.9 po małych modyfikacjach:)
-uszczelka pod głowica 3
turbo przy 2000 pcha 2 bary a przy 2500 już kolo 2,5 bara przy 3000 tys 2.7 bara
staniolem w granicach 260 macie możne jakieś rady żeby osiągnąć 3 z przodu



fb Paweł prylinski można samochód oglądnąć

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

: 2015-05-13, 16:34
autor: emay
szczególnie to zdjęcie jest godne uwagi hahaha :mrgreen: :mrgreen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1

: 2015-05-13, 16:43
autor: niewidzialny199
hahah to tez :P:P hahah zajmij sie audi a nie moimi zdj:P

: 2015-05-13, 17:29
autor: RooS
1.9 ...

Obrazek

: 2015-05-13, 17:34
autor: Szupryk
emay pisze:szczególnie to zdjęcie jest godne uwagi hahaha :mrgreen: :mrgreen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1
Hahahhahahah

: 2015-05-13, 21:14
autor: skalarx
niezłe selfi :mrgreen:

: 2015-05-14, 07:07
autor: grabiec
Samojebki sa na topie a co do auta
Jak na oske ladnie sie odpycha ;) widzialem jezdzilem

: 2015-05-14, 07:56
autor: emay
Dla mnie padaka tyl Nm w ośce. Po co coś takiego robić ? Przerost formy nad treścią :lol:

: 2015-05-14, 09:03
autor: buba
Przypominam ze to nie pudelek, onet i inne hejterskie fora. Ja glupie pisanie po ci ci tyle mocy do oski albo po ci w dieslu tyle mocy beda kropeczki.

Pomagamy, doradzamy, nie hejtujemy ;-)

: 2015-05-14, 13:21
autor: niewidzialny199
moze ktos by sensownie cos napisal a nie po co tyle nm ma ktos moze jakies rady co by pomoglo

: 2015-05-14, 14:31
autor: Pasi
4 buty :)

: 2015-05-14, 14:51
autor: bracus
i zdecydowanie popraw lewą rękę bo wizualnie jakaś mniejsza od prawej (szczególnie przedramię) - albo jak pompowałeś przed zrobieniem zdjęcia to bardziej cisnąłeś bardzo na prawej ręce - może zrobisz nowe zdjęcie ?

: 2015-05-14, 15:12
autor: niewidzialny199
tacy jestescie madrzy nie umiecie doradzic to sie nabijacie bo was chip skonczyl sie na zwyklej mapie

: 2015-05-14, 15:49
autor: Jachyr
niewidzialny199 pisze:tacy jestescie madrzy nie umiecie doradzic to sie nabijacie bo was chip skonczyl sie na zwyklej mapie
Poprzebywasz troche na forum to zrozumiesz i poczujesz klimat. I bez cisnien. Nie dziw sie ze nikt nie jest wstanie badz nie ma czasu pomodz przy klekocie bo jezeli poprzegladasz projekty ktore sa na forum to zobaczysz ze wiekszosc z nich to turbo benzyny albo wolnossaki. Jezeli ktorys z guru mechanikow bedzie mial chwile czasu i ochoty to ci pomoze. Jezeli chcesz uzyskac odpowiednie info to zaloguj sie na odpowiednim forum gdzie jest wiecej osob ktore modza lokomotywy.

: 2015-05-14, 17:11
autor: RooS
Kratki nawiewu to chyba zakończenie kolektora wydechowego...

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 975de1549e

:shock: