Problem po wymianie rozrządu
: 2011-01-15, 19:58
Tak jak w temacie dałem do wymiany w eSce kompletny rozrząd z pompą wody termostatem itd.
Temat jest taki mam wrażenie że auto dużo bardziej grzeje olej. Przy średniej jeździe w trybie mieszanym raz but raz luz trzyma temperature około 100 stopni czasami ciut mniej jakieś 90-95 czasami troche wiecej do 110 stopni. Wcześniej mam wrażenie że miałem takie temperatury latem po kilku startach a teraz troche ostrzejsza jazdai juz.... przy czym nacisłem jej ostatnio do jakichś 2,5 zł na troche dłuższy dystans i temperatura ilekroć dochodziła do 110-115 stopni to później troche spadała i za chwile cykl się powtarzał.
Temperatura wody utrzymuje swoje 90 stopni. Boje sie że jak zrobi się ciepło auto bedzie biło temperaturami pod 120 stopni- mam 8100 X-cessa ale to juz chyba nie jego zakres temperatur.
Teraz jaka może być przyczyna, jakiś błąd w złożeniu?? Termostat z jakiejś innej jednostki np 2.8?? Bo wydaje mi się że przed rozrządem temperatury były o dobre 10 stopni niższe. Auto seria jedynie MBC na 1.1 bar.
Z góry dzięki za pomoc
Ps. Wymieniałem również oleje i filtry- czy filtr oleju mógł się okazać kiepskiej jakości i przez to temperatura jest wyższa??
[ Dodano: 2011-01-16, 20:05 ]
pomoże ktoś coś lub doradzi jakoś w temacie??
Temat jest taki mam wrażenie że auto dużo bardziej grzeje olej. Przy średniej jeździe w trybie mieszanym raz but raz luz trzyma temperature około 100 stopni czasami ciut mniej jakieś 90-95 czasami troche wiecej do 110 stopni. Wcześniej mam wrażenie że miałem takie temperatury latem po kilku startach a teraz troche ostrzejsza jazdai juz.... przy czym nacisłem jej ostatnio do jakichś 2,5 zł na troche dłuższy dystans i temperatura ilekroć dochodziła do 110-115 stopni to później troche spadała i za chwile cykl się powtarzał.
Temperatura wody utrzymuje swoje 90 stopni. Boje sie że jak zrobi się ciepło auto bedzie biło temperaturami pod 120 stopni- mam 8100 X-cessa ale to juz chyba nie jego zakres temperatur.
Teraz jaka może być przyczyna, jakiś błąd w złożeniu?? Termostat z jakiejś innej jednostki np 2.8?? Bo wydaje mi się że przed rozrządem temperatury były o dobre 10 stopni niższe. Auto seria jedynie MBC na 1.1 bar.
Z góry dzięki za pomoc
Ps. Wymieniałem również oleje i filtry- czy filtr oleju mógł się okazać kiepskiej jakości i przez to temperatura jest wyższa??
[ Dodano: 2011-01-16, 20:05 ]
pomoże ktoś coś lub doradzi jakoś w temacie??