Strona 1 z 7

rs4

: 2011-01-13, 19:46
autor: sportmile
Cze dlugo postal ....... ale wkoncu trafil w dobre rece. Zastanawialem sie dlaczego nikt nie chce bardzo dobrze zrobionego auta , pewnego i do tego zapierdzielajacego . Andrzej moze cos podkrec bo to taka moc juz prawie na serii wychodzi. Oto jego setup
- sprezarki k04 z rs4 po regeneracji
- fmic
- bosch 044
- autronic
- siemense 630 cc

Dzisiaj go podstroilismy i oto nasz wynik.
Obrazek
Obrazek

: 2011-01-13, 19:48
autor: kosiniak
ziom, ktos znajomy to w koncu nabyl?

: 2011-01-13, 19:54
autor: sportmile
nie nikt znajomy ale niestety nie moge powiedziec czyje to .

: 2011-01-13, 19:56
autor: Jigsaw
Wynik zajebisty :-)

Jakieś plany na to auto ? 8-)

: 2011-01-13, 19:59
autor: sportmile
tak 800 + na wiosne.

: 2011-01-13, 20:00
autor: Jigsaw
Poważnie Adaś czy sobie dworujesz ?? ;-) :-P

: 2011-01-13, 20:03
autor: sportmile
powaznie slowo harcerza .......

: 2011-01-13, 20:21
autor: Sql
Na normalnych K04?

To rozumiem ze z wtryskami 630 i FMIC ja tez moge liczyc na okolice 500? Pompe kam juz zmieniona na walbro 255... ;)

: 2011-01-13, 20:24
autor: Flyer
500 koni na sprezarkach RS4 ? whoah!
To dlaczego wszyscy mowia, ze 430-450 to ich maks? :-) [pytanie laika].

: 2011-01-13, 20:26
autor: Jigsaw
Z tego co wiadomo to sprężarki były w jakiś sposób przerobione za czasów poprzedniego właściciela...większe wirniki chyba...ale może coś się zmieniło od tamtego czasu

: 2011-01-13, 20:42
autor: Sql
No moje sa o 2 mm wieksze... Ostatnio czytalem ze ktos powiekszyl o 4 mm, to juz sporo jakos!

: 2011-01-13, 20:43
autor: Nikolas
sportmile pisze:tak 800 + na wiosne.
NO WAY żebym miał mniej 8-)

: 2011-01-13, 20:46
autor: gelon
Wreszcie ktoś nabył auto bo troche już stało i wynik całkiem zacny ;-)
Działaj Adaś działaj żeby było te 800+ jak piszesz 8-)

: 2011-01-13, 20:46
autor: Flyer
Nikolas pisze:
sportmile pisze:tak 800 + na wiosne.
NO WAY żebym miał mniej 8-)
:lol:

: 2011-01-13, 20:48
autor: sportmile
turbiny mialy regeneracje i zostalo wtedy o 1 mm zwiekszone wirniki .