Strona 1 z 9
Kolektory wydechowe
: 2015-03-26, 17:42
autor: kfasik
Wiem, że temat był już maglowany, ale chciałbym usłyszeć jakieś świeże opinie na temat customowych kolektorów wydechowych.
Jakiś czas temu pojawił mi się delikatny przedmuch na jednej z turbin (na części gorącej).
Jednakże po ostatnim wyścigu z Camaro, znacząco się powiększył :D
No i niestety nie obędzie się bez wyciągania silnika z budy.
No i przy okazji można pomyśleć nad wywaleniem ori kolektorów wydechowych.
Czy coś poza Wagnerami, które są kurewsko drogie i już praktycznie niedostępne, jest godnego uwagi?
: 2015-03-26, 17:59
autor: buba
Tyrkal
Sportig
: 2015-03-26, 18:21
autor: kfasik
Spawanie raczej nie wchodzi w grę. Koszty podobne do zakupu Wagnerów, ale najgorsze są kolejne tygodnie bez auta.
: 2015-03-26, 19:41
autor: gowor86
Nie wiem czy MGmotorsport nie spawa kolektorów bo coś mi się zdaje że spawali dla CompSporta do 700konnej S4 jak się nie mylę.
Ja będę zakładał kolektory robione przez kurpia.
Na takich kolektorach jeździ ghost.
Jestem ciekawy jak będą się zachowywały u mnie, ale muszę jeszcze ze 3 tygodnie poczekać na wyniki.
: 2015-03-26, 19:41
autor: buba
no to jakie chcesz? innych nie ma. chyba że chińskie
: 2015-03-26, 23:18
autor: kfasik
Dlatego założyłem ten temat, żeby zorientować się, czy pojawiła się jakaś godna uwagi alternatywa dla Wagnera.
No cóż, chyba trzeba zostać przy serii.
: 2015-03-27, 06:47
autor: SID
dodam ciekawostkę w stronę Wagnera, ostatnio była strojona RS4 z forum seryjna na K04,
wiadomo w serii po programie wyskakuje 420-440ps,
w tej RS4 z Łodzi wyskoczyło z Wagnerami równe 500ps, kolejna RS4 z CTR z Wagnerami i K04 485ps
powiem tak : najtańsze konie i największe i najbezpieczniejsze przy kolektorach Wagnera
Proszę przelicz koszt tuningu przy zastosowaniu innych większych turbo, chłodzenia, modów w silniku na KM
: 2015-03-27, 13:04
autor: kfasik
Wszystko ok, ale trochę nie rozumie polityki Wagnera.
Zrobiliby promocję na detal w granicach 1 tys. euro i zapewne sprzedaliby 5-10 razy więcej tych kolektorów. Przy gotowej formie, koszty produkcji nie są duże.
Poza tym, trzeba powiedzieć jasno, że jest coraz mniej chętnych na grube mody w 15 letnich autach.
A taką promocją dotarliby do grupy odbiorów, którzy za bardzo nie planowali takich modów, ale zapewne skusiliby się ze względu na atrakcyjną cenę.
SID a czy nie mógłbyś napisać do Wagnera i zapytać, czy byłaby możliwość jakiejś dobrej promocji w przypadku większego zakupu? Jeżeli cena byłaby atrakcyjna, to wydaje mi się, że znalazłoby się 10-20 potencjalnych nabywców.
: 2015-03-27, 14:11
autor: mogi90
kfasik pisze:Wszystko ok, ale trochę nie rozumie polityki Wagnera.
Zrobiliby promocję na detal w granicach 1 tys. euro i zapewne sprzedaliby 5-10 razy więcej tych kolektorów. Przy gotowej formie, koszty produkcji nie są duże.
Poza tym, trzeba powiedzieć jasno, że jest coraz mniej chętnych na grube mody w 15 letnich autach.
A taką promocją dotarliby do grupy odbiorów, którzy za bardzo nie planowali takich modów, ale zapewne skusiliby się ze względu na atrakcyjną cenę.
SID a czy nie mógłbyś napisać do Wagnera i zapytać, czy byłaby możliwość jakiejś dobrej promocji w przypadku większego zakupu? Jeżeli cena byłaby atrakcyjna, to wydaje mi się, że znalazłoby się 10-20 potencjalnych nabywców.
zgadzam sie

: 2015-03-27, 14:12
autor: SID
Może i cena byłaby niższa tak z okolice 5000-5500 zł , na więcej nie ma co liczyć
Co do 15lat to więcej sprzedaje sie grafów do 2,2 turbo starego niż 2,7 w DE
: 2015-03-27, 14:34
autor: kfasik
SID pisze:Może i cena byłaby niższa tak z okolice 5000-5500 zł , na więcej nie ma co liczyć
Co do 15lat to więcej sprzedaje sie grafów do 2,2 turbo starego niż 2,7 w DE
5k jest jeszcze do przełknięcia, ale nie 7-8. No chyba, że ktoś robi grubszy projekt, ale nie do "zwykłego" dupowozu na co dzień.
: 2015-03-27, 14:47
autor: buba
Kurde wydaje mi się że ktoś wrzucał porównanie na seryjnych i spawanych ale nie pamiętam teraz...
Wagnery jednak robią robotę ale te customy też jakoś źle nie wychodziły.
Może AW coś powie bo wsadzał już kilka i ma najlepsze porównanie
: 2015-03-27, 14:57
autor: SID
Spawane tez maja duże przepływy i dadzą efekt jak Wagnera, problem w tym że nie znam żadnego przypadku komu w 2,7 bi spawane nie pękły prędzej czy później,
Poprawić spawanie łatwo ale wyjęcie silnika to 1000-1500 zł i kwota robi się jak Wagnery ...
: 2015-03-27, 15:05
autor: buba
kurpiu i ghost jeżdżą więc czeba ich popytać jak się sprawują
: 2015-03-28, 23:13
autor: kurpiu
Zrobilem juz kilka kompletow kolektorow narazie daja rade. Ghost upala je najbardziej. Zrobil na nich juz z 60tys km i lekko z nim nie maja. Za jakis czas bedzie jego auto modzone i sprawdze jak wyglądają kolektory po takim przelocie.