Strona 1 z 1
div`ki
: 2015-03-02, 18:57
autor: modek
po hamowni po raz pierwszy usłyszałem ffyffyffy
i jakoś tak inaczej się zrobiło
sprawdziłem div`ki, obie padły dz..ki
brać N, P, czy od RS`a?
i nie pobijcie się

: 2015-03-02, 19:13
autor: Bucik
bierz ori DV-ki od audi TT 1,8t 225ps
: 2015-03-02, 19:23
autor: emay
ostatnio kupowałem u sida to brałem 710 P
: 2015-03-02, 21:55
autor: modek
710 oryginalny (OEM 2000 6MT S4, <2000 A4 / TT / Passat)
710A 8.8lb sprężyna (OEM 2000 tiptronic S4 2001 S4, <2002 A4 / TT / Passat)
710B (OEM 2001.5+ S4, S2?)
710C (OEM dla Beetle?)
710g (wiosna 14lb? Niektórzy przyszli w workach z naklejkami N?)
710H?
710N 14lb sprężyna (OEM 2002 A4 / TT)
710P (OEM dla RS6). Posiada wzmocnioną silikonową membranę, i ma prowadnice mosiężne mocujące wargę uszczelniającą w dostosowywaniu się do siedzenia. Zawór zaczyna się otwierać przy ~ 6 in Hg. vacu
Możliwe numery katalogowe (?):
06B-145-710A / B S4 2.7t
034-145-710A / B / C / N A4 1.8t, S2, Passat, Beetle
06A-145-710A / H / G / N / P TT 1.8t, RS6 4.2t
takie coś znalazłem
mam firmowo A, i pójdą raczej P
: 2015-03-03, 08:47
autor: emay
Fajna rozpiska. Dobrze ze kupiłem z końcówką P

jestem dumny z siebie
: 2015-03-03, 10:05
autor: buba
Kiedys byla roznica. Teraz to wszystko to samo

: 2015-03-04, 10:32
autor: modek
dłubacze od 1.8t sprawdzili 710p na 1.8 bara.... i chodzi
[ Dodano: 2015-03-04, 10:32 ]
świeżuteńkie prosto z serwisu odebrane 710p, wyglądają jak ostatnia chinina
mam nadzieję że dobrze działają
: 2015-03-10, 18:38
autor: kfasik
U mnie problemy z DV-kami skończyły się dopiero po zakupie Forge'a.
Są stabilne i kurewsko szybkie. Czasami przy wysprzęglaniu, aż bije na budzie :)
Jak coś, mam do sprzedania za pół ceny, prawie nowe DV-ki od RS4.
: 2015-03-11, 09:52
autor: modek
jak będę miał 450+ to też takie kupię

: 2015-03-14, 11:10
autor: emay
Forge to 500 zł sztuka także grubo :D