Strona 1 z 4

Troche inne S4 B6 (najmocniejsze w polsce? - 734hp/888Nm

: 2015-02-09, 21:54
autor: guzior
MODEL: Audi S4 B6 Avant 2004 rok

Modyfikacje


Silnik: orginal, zajechany jak starego dziada rower out, ABZ in

Modyfikacje głowicy: nowe uszczelniacze zaworowe i nowe uszczelki pod glowice :)


Modyfikacje bloku: hmmmmmmm, nic, bez sensu dotykac. A nieee, dostał nowy rozrzad.
Obrazek

Układ dolotowy: FMIC 550x230x65 , przepustnica 80mm, bov 50mm, dolot alu, zlaczki niebieskie - wsio z FMIC.pl
Obrazek

Układ wydechowy: jakis gotowy szwajcar dostarczony przez wlasciciela


Układ wtryskowy: 8x siemens deka od Neona, bosch 044 w bak po drobnym modzie
Obrazek

Elektronika: EMU + CAB-bus

Układ chłodzenia: chłodnica seria, 3 wentylatory - jeden ori, 2 od estd.pl
Obrazek

Układ napędowy: koło zamachowe mojego pomyslu, sprzeglo - spiek i podwojny docisk od Radzika - audi S2
Obrazek

Zawieszenie:seria

Hamulce: tył seria, przod Brembo ZR/ZL 18 na tarczy 345

BODY KIT: tylny zderzak zespawany ze zderzaka od s4 b6 i rs4 b7 - zeby bylo ladnie i z pazurem
Obrazek

PODZIĘKOWANIA: Dla wlasciciela za anielska cieprliwosc w oczekiwaniu na auto. Sezon z Alberta S2 skutecznie odwlekł plany oddania samochodu, i teraz trzeba nadrabiac.

Z ciekawszych patentow:
pedał gazu od 80 coby linka dzialala:
Obrazek

sprezarka klimy od zupelnie innego silnika (musiala byc nowego typu, bez elektrosprzegla, ale pasowac do lapy z ABZta. Wiec jest. Kolo pasowe z tlumikiem drgan mojego pomyslu:
Obrazek

Turbo sie zmiescilo tak:
Obrazek

Woda:
Obrazek

W trakcie okrajania seryjnej wiazki:
Obrazek

I ciekawostka - bez zderzaka przedniego jak sie naponawiesza chlodnice i intercoolery to wydawac by sie moglo ze bedzie trzeba przedluzac przod o kilka cm:
Obrazek
jednakowoz wszystko jest tak wymierzione zeby zderzak sie zamknal i z zenwtrz nic nie bylo widac:
Obrazek

Auto odpala, jezdzi - zostalo odpowietrzyc heble, doskladac przod, dorobic pare wezy od klimy. Z wlascicielem umówiony jestem na 600hp. Za to z Krisem z CP-tuning chcemy dmuchnac tyle ile wyda sprezarka :)

: 2015-02-09, 21:59
autor: kurpiu
Fajna sprawa:) hehehe W teori motor wytrzyma pod 800??

: 2015-02-09, 22:05
autor: Savo
Ciekawe co z tego wyjdzie i jak to bedzie brzmic :)

: 2015-02-09, 22:10
autor: guzior
Znam przypadki udokumentowane ze motor przyjmuje 1200-1500nm jak go Audi zlozylo :)

: 2015-02-09, 22:18
autor: kurpiu
Wow to mocne dziadostwo:) hehe
Jaki to ma stopnien sprężania??

: 2015-02-09, 22:21
autor: buba
Gdzie jeszcze wsadzisz ten setup? :-) jednak stare V8 to pancerne bydle

: 2015-02-09, 22:27
autor: guzior
10,5

Teraz podobny bede robił do Coupe b4.

: 2015-02-10, 15:19
autor: luk448
Zajebiste.To chyba o tym aucie wspominal mi Foss ;-)

: 2015-02-10, 17:19
autor: LCQ
Jaki przedział cenowy wychodzi za silnik z turbo robota itd ?

: 2015-02-10, 20:25
autor: stasiek
Fajna sprawa, przy tej pojemności nawet chinol ładnie wstanie. Pojedzie z dołu i jest potencjał na górze, tego nam w 2.7 brakuje...

: 2015-02-10, 21:46
autor: guzior
30000

: 2015-02-11, 23:14
autor: Surveyor
Pięknie to wygląda :mrgreen:
Przy takich cyferkach most i wał szybko siądą, no chyba że ja trafiłem na felerny model S4 B7, bo fabrycznym silnikiem w zestawie z FX400 załatwiłem most po kilkunastu startach, trochę później wał też poszedł :-P

: 2015-02-11, 23:49
autor: Słonik
Fajne autko z tego będzie, muszę w końcu znaleśc chwile czasu i podlecieć pomacać. Bartek kiedy sie łapiemy na kawe w Mcdonaldzie na A2 :roll: :?:

: 2015-02-12, 10:10
autor: guzior
Dzwinym trafem kris ma identyczny most u siebie w a8 - i 1000nm go nie roznosi

: 2015-02-12, 11:02
autor: gowor86
Ciekawy projekt. :-)