Strona 1 z 1

Prośba o analizę błędów.

: 2011-01-03, 11:02
autor: kurzy79
w tym tygodniu oddaję RS6 na wymianę sond lambda.

Dziś sobię sprawdziłem jakie błędy wyskakują aby przygotować się na wizytę u mechanika.

Sondy jak były tak są więc tu sprawa wiadoma. ale pojawiły się jeszcze inne błędy:

błędy skrzyni biegów:

17095 Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 - sygnał mało prawdopodobny
17125 Zamknięte sprzęgło - brak transmisji zasilania


błędy silnika:
17526 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
17522 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
16825 Zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected)
17537 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata (rich mixture)
17535 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata (rich mixture)


błędy ABSu:

1119 Rozpoznawanie sygnału włączonego biegu - AT (Gear recognition signal - AT)- przewody

tłumaczenia kodów VAG ze strony:
http://www.klubseatibiza.pl/download/VA ... %20VAG.pdf

: 2011-01-03, 13:22
autor: buba
trzeba sprawdzic sondy :mrgreen:

jak chcesz sprawdzac blędy to tylko tutaj

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page

: 2011-01-13, 14:49
autor: kurzy79
sondy powymieniałem wszystkie. Swiece zmienione. Silnik nadal drży i nadal mocy brak. Check znowu się zaświecił i znowu vag wskazuje błąd sondy. Co może być przyczyną ?? Od czego zacząć ??

: 2011-01-13, 14:54
autor: buba
moze problem jest w instalacji elektrycznej :-?

: 2011-01-13, 19:27
autor: LCQ
ja bym oddał to auto do osoby która ma pojęcie, bo takie trafianie przez neta nie wiele da, zapytaj w RS Service(nie wiem jak ogarniają elektronkie), przedzwoń do GTO (Czechowice, tutaj wydaje mi się że nie będzie problemu ;-) ) może coś nakierują

: 2011-01-13, 20:31
autor: kurzy79
jest u mechanika , jednak problem jest trudny do określenia. On osobiście twierdzi że cewki ( choć nie ma błędów wypadania zapłonu ) teraz wyskakuje jeden nowy błąd i został skrzyni
1. silnika: 16538 sonda rząd 2 czujnik 1 Brak sygnału
2. skrzyni: 17125 torque converter clutch circuit performance or stuck off

: 2011-01-13, 21:48
autor: LCQ
a moduły zapłonowe? (które chyba tak samo jak w v6/v8 występują?) może któryś padł, sprawdzaliście?

: 2011-01-14, 19:08
autor: kurzy79
posprawdzałem z mechanikiem jeszcze raz błędy z tym że teraz innym komputerem ktory podaje objawy i tu się wszystko zgadza:

błąd 16538 lambda - brak komunikacji.

objawy: drganie silnika, brak mocy

i tak jest właśnie u mnie. Tylko ze sondy są nowe ori.

Teoretycznie można posprawdzać okablowanie sond tylko jak to zrobić jak do nich nie ma dojścia :-(

: 2011-01-14, 20:09
autor: buba
Nie przejmuj sie. U mnie jest to samo. wymienilem na nowa i dalej nie ma sygnalu :evil: Autem trzesie na jałowym :-(

: 2011-01-27, 18:38
autor: kurzy79
sonda wymieniona, w sprawdzeniu telefonicznie pomógł Patryk ( za co mu dzięki ) Ogólnie silnik nie wykazuje zadnych błędów. teraz w pizde skrzynia daje bo generuje błąd 17125 :-/
Uparte to moje auto.

: 2011-01-27, 20:40
autor: buba
czyli ori okazala sie uszkodzona?

: 2011-01-28, 10:08
autor: kurzy79
tak ori była uszkodzona

: 2011-01-28, 11:17
autor: sportmile
ori sonda nie mogla byc uszkodzona . Stawiam na blad montazysty bo one sa w miare delkiatne u jak upadnie moze sie uszkodzic.

: 2011-01-28, 14:32
autor: kurzy79
tak tak, ja nie mówie że kupiłem uszkodzoną mogła być dobra tylko uszkodzili ją przy montażu. Teraz już tematu nie ma, sondy dobre. patent na ich wymianę też rozkminiony :mrgreen:

[ Dodano: 2011-02-15, 18:57 ]
fura ogarnięta :mrgreen: Oczywiście usterkę wychwycił Patryk ( facet ma serce do samochodów i łeb na karku ) Okazała się bardzo prosta sprawa: Poprzedni właściciel aby uzyskać więcej kasy z firmy ubezpieczeniowej ( tak wnioskuję ) przykombinował z kabelkami od ciśnienia...2 minuty pracy i moc powróciła :-D

Tylu mechaników auto oglądało, wymyślali takie rzeczy że jak bym ich słuchał to bym w auto z 10 tyś wpakował na marne.

Jeszcze raz dzieki za wszystko Patrykowi :!: :!: