Audi S6 C5 - Problem z ustawieniem łańcuchów na głowicach.
: 2015-01-31, 00:11
				
				Jestem tutaj świeży chyba mój pierwszy post i chciałem się przywitać i szukać pomocy bo paru znajomych mnie tutaj wysłało. Walczę z pewnym problemem... 
W moim aucie panewka zrobiła się jak gazeta...no i trzeba było zrobić remont...
Ogólnie motor jest teraz igła ale problem pojawił się z ustawieniem łańcuchów, sytuacja wygląda następująco...
Po odpaleniu i skasowaniu błędów na bloku 90 pojawia się wartość na 1 banku na poziomie koło 14 stopni a na 2 banku około 5 stopni...
No i jak sondy już ruszą to korekta krótka na 2 banku idzie ostro na plus w granicach 17% na plus...
Ale jak już z bloku 90 wartość zapisze się w bloku 93 i mam na stałe ustawione 1bank (12stopni) a na 2bank jest 5stopni to na 90 robi się wszystko na 0 stopni +-1
i po chwili na 30 bloku zapisuje na korekta 1bank +1.5% i na 2banku +3% i wtedy na 1bloku koretka jest 0 +-5% i jest lipa...
Oczywiście rozjazd czasów wtrysku między głowicami to 0.4 ms więc kosmos...
I teraz pytanie czy powodem tego mogą być napinacze ale niestety chińskie i posiadam od roku i około 10tyś km. gdzieś mi się obiło o uszy że to może być powód że niby te napinacze po ponownym spięciu nadają się do śmietnika...
			W moim aucie panewka zrobiła się jak gazeta...no i trzeba było zrobić remont...
Ogólnie motor jest teraz igła ale problem pojawił się z ustawieniem łańcuchów, sytuacja wygląda następująco...
Po odpaleniu i skasowaniu błędów na bloku 90 pojawia się wartość na 1 banku na poziomie koło 14 stopni a na 2 banku około 5 stopni...
No i jak sondy już ruszą to korekta krótka na 2 banku idzie ostro na plus w granicach 17% na plus...
Ale jak już z bloku 90 wartość zapisze się w bloku 93 i mam na stałe ustawione 1bank (12stopni) a na 2bank jest 5stopni to na 90 robi się wszystko na 0 stopni +-1
i po chwili na 30 bloku zapisuje na korekta 1bank +1.5% i na 2banku +3% i wtedy na 1bloku koretka jest 0 +-5% i jest lipa...
Oczywiście rozjazd czasów wtrysku między głowicami to 0.4 ms więc kosmos...
I teraz pytanie czy powodem tego mogą być napinacze ale niestety chińskie i posiadam od roku i około 10tyś km. gdzieś mi się obiło o uszy że to może być powód że niby te napinacze po ponownym spięciu nadają się do śmietnika...