Strona 1 z 4

RS4 B5 3.0 Biturbo GT28RS, AWracing und R-Performance ;)

: 2015-01-28, 23:10
autor: aw69
Pacjent to RS4 B5, wcześniej modyfikowany u nas w firmie do tej pory jeździło na setupie 500 KM. Trafiło do nas ponownie na kolejny stage:
- silnik stroker 3,0
- kute korbowody techno5
- tłoki Supertech
- głowice 2,4 APS
- turbosrpężarki GT28RS
- kolektory wydechowe wagner

oczywiscie wydech, fmic, pompa paliwa i wtryskiwacze 630cc to rzeczy który juz wcześniej miało auto zamontowane. Założenie było zrobić 600 KM :)
Wynik jaki uzyskaliśmy to 611 KM i 755 NM, odrazu zaznaczam że nie były to wartości maxymalne, spokojnie można było zrobić około 670 KM, na paliwie 102 oktany mieliśmy na hamowni 645 KM, jako ciekawośtkę dodam że sprężarki wstają mega zajebiście, parametry w dolnej parti obrotów ma o wiele lepsze niż RS4 B5 po sofcie.

Wisienką na torcie było zrobienie pełnej korekty lakieru razem z powłoką kwarcową w OsCar SPA w Zambrowie. Podziękowania dla SIDMotorsport za dostarczenie gratów w dobrej cenie :mrgreen:

Poniżej kilka fotek z prac przy aucie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2015-01-28, 23:48
autor: gowor86
Nieźle się prezentuję ten RS4.
Musi nieźle się odpychać :-D

: 2015-01-29, 00:24
autor: Papol
I to jest eres.. swietny

: 2015-01-29, 04:32
autor: mogi90
Gratulacje ;-) świetna maszyna!

: 2015-01-29, 08:34
autor: ARAS200
Kolejny killer 😊 swietne cyfry :-D

Czy takie auto zrobilo by trase PL-UK z dobrym upalaniem :?:

: 2015-01-29, 08:53
autor: SID
Konkretne auto i konkretna moc,
coraz mniej seryjnych RS :-)

: 2015-01-29, 09:13
autor: buba
Brakowalo ostatnio jakichs ciekawych projektow. fele bym zmienil ;-)

: 2015-01-29, 09:37
autor: aw69
Nie wiem czy do UK by dojechalo upalane, ale wiem ze w sobote jedzie do Berlina i pewnie bedzie tez testowane :)

: 2015-01-29, 10:27
autor: emay
Jest moc!!

: 2015-01-29, 12:15
autor: Arek_HB
co tu duzo mowic...

cycus, glancus, pizdeczka!

po wykresie naprawde wstaje elegancko.
jestem ciekaw jak by sie taki setup spisywal w "daily driverze".

Oby wlasciciel sie cieszyl dlugo bezawaryjna jazda ;-)

: 2015-01-29, 12:57
autor: kfasik
Trzeba też wspomnieć, że ogromną robotę robią kolektory Wagnera. Bez nich nie byłoby mowy o tak wczesnym wstawaniu GT28RS.
Może i u mnie kiedyś wylądują takie wagnerki :-)
Gratulacje projektu!

: 2015-01-29, 14:09
autor: ŚWIR-DAGLAS
Dobry zapierdalator :shock:
RESPECT ;-)

: 2015-01-29, 16:02
autor: Jachyr
Grubo... Pogratulowac. Jaka srednice ma Dp??

: 2015-01-29, 19:35
autor: RoberToo
musi dobrze zapierdziel.. :)

: 2015-01-29, 20:03
autor: ADI
Piknie :-) graty wyniku. :-)
Te adaptery między kolektor a turbine to własnej produkcji czy można takie kupić?