RS4 B5 3.0 Biturbo GT28RS, AWracing und R-Performance ;)
: 2015-01-28, 23:10
Pacjent to RS4 B5, wcześniej modyfikowany u nas w firmie do tej pory jeździło na setupie 500 KM. Trafiło do nas ponownie na kolejny stage:
- silnik stroker 3,0
- kute korbowody techno5
- tłoki Supertech
- głowice 2,4 APS
- turbosrpężarki GT28RS
- kolektory wydechowe wagner
oczywiscie wydech, fmic, pompa paliwa i wtryskiwacze 630cc to rzeczy który juz wcześniej miało auto zamontowane. Założenie było zrobić 600 KM :)
Wynik jaki uzyskaliśmy to 611 KM i 755 NM, odrazu zaznaczam że nie były to wartości maxymalne, spokojnie można było zrobić około 670 KM, na paliwie 102 oktany mieliśmy na hamowni 645 KM, jako ciekawośtkę dodam że sprężarki wstają mega zajebiście, parametry w dolnej parti obrotów ma o wiele lepsze niż RS4 B5 po sofcie.
Wisienką na torcie było zrobienie pełnej korekty lakieru razem z powłoką kwarcową w OsCar SPA w Zambrowie. Podziękowania dla SIDMotorsport za dostarczenie gratów w dobrej cenie
Poniżej kilka fotek z prac przy aucie:

- silnik stroker 3,0
- kute korbowody techno5
- tłoki Supertech
- głowice 2,4 APS
- turbosrpężarki GT28RS
- kolektory wydechowe wagner
oczywiscie wydech, fmic, pompa paliwa i wtryskiwacze 630cc to rzeczy który juz wcześniej miało auto zamontowane. Założenie było zrobić 600 KM :)
Wynik jaki uzyskaliśmy to 611 KM i 755 NM, odrazu zaznaczam że nie były to wartości maxymalne, spokojnie można było zrobić około 670 KM, na paliwie 102 oktany mieliśmy na hamowni 645 KM, jako ciekawośtkę dodam że sprężarki wstają mega zajebiście, parametry w dolnej parti obrotów ma o wiele lepsze niż RS4 B5 po sofcie.
Wisienką na torcie było zrobienie pełnej korekty lakieru razem z powłoką kwarcową w OsCar SPA w Zambrowie. Podziękowania dla SIDMotorsport za dostarczenie gratów w dobrej cenie

Poniżej kilka fotek z prac przy aucie:

























