Strona 1 z 2

[RS6 C5] Cisnienie paliwa jakie wartości fabryczne?

: 2015-01-25, 22:37
autor: Esperak
Hej

Mam pytanie do znawców tematu jakie powinno być prawidłowe ciśnienie paliwa w RS6 C5

Wiem ze RS6 ma dwie pompy jedna standard, druga dołączaną i teraz pytanie jakie ma być cienienie przy kick-down jak obie pompy pracują.?

Pytam bo mam klopot ze spalaniem stukowym i przyszlo mi do glowy ze moze cisnienie paliwa niedomaga bo przy bucie stukowe wskakuje w wartości 15-25 a powinno miescic sie w warotsciach do 8. Przy normalnej jezdzie jest normowe.

: 2015-01-26, 00:12
autor: Szupryk
W poprzednich postach pisałeś, że masz już modzone Rs6.

Może podjedź do swojego tunera, niech zloguje auto, shamuje i powinien wydać jakąś diagnozę.

: 2015-01-26, 09:44
autor: Esperak
tuner niekoniecznie odpowie mi na pytanie też będzie musiał przeprowadzić pomiar.

co do logów to mam VCDSa wiec mecze logowanie samodzielnie i tu mi wychodzi psikus ze spalaniem stukowym.
Wolałbym samodzielnie określić przyczynę problemu.

jesli trzeba jakieś logi to piszcie wrzucę.

: 2015-01-26, 13:28
autor: Szupryk
A świece wymieniałeś ?

To jest taka totalnie podstawowa rzecz, ale niektórzy nie pamiętają o tym ;-)

: 2015-01-26, 14:16
autor: Esperak
nowe denso iridium założone na starych NGK tez było podobnie (stare znaczy cale 12 tyś przebiegu) + nowe cewki Beru i NGK testowałem różnice ale nie ma to znaczenia

ogólnie nowe święcie i cewki siedzą.

zeby troszke juz wyprzedzić pytanie:

- filtry K&N siedza sprawne!
- przeplywki sprawdzane i logowane działają prawidłowo
- nadcisnienie turbin dochodzi do jednego bara przy bucie też prawidłowe zgodne ze specyfikowanym.
- nastawniki faz rozrządu również sprawdzone i sprawne przełączają ładnie.
- sondy lambda chyba sprawne przynajmniej pracują w logach brak bledów


ostatnie co pozostało mi do sprawdzenia to ciśnienie paliwa i to nie podczas spokojnej jazdy a podczas ostrego buta i tu potrzebuje informacji jakie powinno być.

RS ma dwie pompy jedną standard w zbiorniku i druga dołączana zewnętrzną podczas buta.
regulator ciśnienia ma połączenie z podciśnieniem kolektora rozumie iż jak w kolektorze mamy 1 Bar nadciśnienia to ciśnienie w listwie wtryskowej również ulega poważnej zmienię i tu pytanie jakie powinno być.???????

: 2015-01-27, 14:29
autor: Mania
Ja mam co prawda zwykłe 4.2 bez turbin, ale log dynamiczny robiony na LPG:
http://vaglog.pl/log_197462.html
Później wymieniłam wszystkie świece (ORI), cewki (BERU), filtr powietrza (knecht), rozrząd (-3, -3), nastawniki przestawiają w zmiennej fazie równo po 21, a na jałowym 0 i wskazania dalej na podobnym poziomie.

: 2015-01-27, 20:38
autor: Esperak
Mania pisze:Ja mam co prawda zwykłe 4.2 bez turbin, ale log dynamiczny robiony na LPG:
http://vaglog.pl/log_197462.html
Później wymieniłam wszystkie świece (ORI), cewki (BERU), filtr powietrza (knecht), rozrząd (-3, -3), nastawniki przestawiają w zmiennej fazie równo po 21, a na jałowym 0 i wskazania dalej na podobnym poziomie.
jeszcze poczytam ale przy normalnej jeździe mam w granicach 1-3V a norma 0-8

nie pamiętam czy kiedyś było lepiej ale w 4,2 A8 2005r mamy przy prawidłowych parametrach 1-5V max

jak ogarne problem z ASB i znowu bedzie szlo smigać to zajmę sie logowaniem.


Naprawdę nikt niema danych fabrycznych.???????

: 2015-01-31, 00:14
autor: pawel216
Z tego co pamiętam to 4 bary.

: 2015-01-31, 10:52
autor: Esperak
no też już takie info dostałem ze spoczynkowe 3 bary a but 4-5 bara

może dzisiaj uda mi się sprawdzić.

: 2015-01-31, 12:33
autor: SID
Odszukaj regulator paliwa na lustwie i będzie wygrawerowane,
Ciśnienie paliwa z pompy pewnie z 2 bar wiecej

: 2015-01-31, 22:19
autor: Esperak
no i pomierzyłem.

standard 3,7-3,8 bara przy pełnym bucie równe 5 bar i trzyma.
wiec raczej tu jest OK.

krok kolejny pomiar ciśnienia oleju..

: 2015-01-31, 23:25
autor: pawel216
No to regulator ciśnienia powinien być 4.5 bara...
Zdejmij wężyk z regulatora ciśnienia i będzie wiadomo dokładnie...
A przy pełnym bucie wiadomo że ciśnienie bez podciśnienia plus doładowanie...

: 2015-02-01, 11:41
autor: Esperak
pawel216 pisze:No to regulator ciśnienia powinien być 4.5 bara...
Zdejmij wężyk z regulatora ciśnienia i będzie wiadomo dokładnie...
A przy pełnym bucie wiadomo że ciśnienie bez podciśnienia plus doładowanie...
sprawdzę.

: 2015-02-01, 13:37
autor: pawel216
Engine code letters

BRV 4.2 L 350 KW / BCY 4.2 L 331 KW

Idling speed 1)
Speed cannot be adjusted; regulated by idling speed stabilisation



730 ... 790 rpm

Speed governing
by closing throttle valve


approx. 6700 rpm

Fuel pressure at idling speed
Vacuum hose connected

approx. 3.5 bar


Vacuum hose
disconnected

approx. 4.0 bar

Holding pressure after 10 minutes

min. 2.5 bar

Injectors
Spray pattern
Same for all injectors


Injection quantity
(30 seconds)
188...203 ml


Resistance
(ambient temperature at 20 °C) 2)

13 ... 16 ω

: 2015-02-01, 18:01
autor: Esperak
nie no to jest gites..:) mam OK.

Dzieki za dane.