Doładowanie po sofcie i prawidłowe wartości N75
: 2015-01-22, 20:48
				
				Witam,
niedawno moje A6 dostało chipa i zlogowałem sobie doładowanie. Poszły kanały 115,118 i 119. Możecie mi wyjaśnić czym one się różnia? I czy doładowanie które jest w poniższym logu jest dobre? Pierwszy przejazd na 3 biegu, drugi przejazd na 2 biegu. W tym drugim jest w jednej chwili 1,5b i troche mnie to martwi (raz logowane na torque pro i wyskoczyło 1.9b ale do tego podchodzę z rezerwa).
http://vaglog.pl/log_201089.html
Tak czy inaczej błędów na kompie nie ma żadnych tylko te "przeładowanie" w logu.
P.S. Jakie powinny być poprawne wartości N75 i czy obciazenie silnika na prawie 200% to nie za dużo :)
			niedawno moje A6 dostało chipa i zlogowałem sobie doładowanie. Poszły kanały 115,118 i 119. Możecie mi wyjaśnić czym one się różnia? I czy doładowanie które jest w poniższym logu jest dobre? Pierwszy przejazd na 3 biegu, drugi przejazd na 2 biegu. W tym drugim jest w jednej chwili 1,5b i troche mnie to martwi (raz logowane na torque pro i wyskoczyło 1.9b ale do tego podchodzę z rezerwa).
http://vaglog.pl/log_201089.html
Tak czy inaczej błędów na kompie nie ma żadnych tylko te "przeładowanie" w logu.
P.S. Jakie powinny być poprawne wartości N75 i czy obciazenie silnika na prawie 200% to nie za dużo :)