Strona 1 z 2

Roznica miedzy DV do s4

: 2010-12-26, 13:50
autor: igore36
Interesuje mnie roznica pomiedzy zaworami Dv do mojej s4
Chodzi mi o dzwiek, ale tez o jakosc.
Mysle nad Forge 007
http://allegro.pl/zawor-recyrkulacyjny- ... 41765.html
i o Forge FMDVSPLTR
http://allegro.pl/zawor-recyrkulacyjno- ... 41907.html
Ktore beda lepsze? czy roznica w dzwieku bedzie duza na korzysc FMDVSPLTR?

: 2010-12-26, 14:32
autor: BKMM
Różnica bedzie zasadnicza w dźwięku to napewno ale sam tez jestem ciekaw czy te splitery faktycznie spełniają swoje zadanie tzn czy kosztem fajnego "psyt" nie bedzie utraty osiagow?

: 2010-12-26, 15:01
autor: Cantona
ja mam te pierwsze a te co robią "psyt" słyszałem że nie mogą być pod seryjnym kompem

: 2010-12-26, 16:00
autor: buba
pierwsze montujesz zamiast seryjnych, sa wytrzymalsze i wystarczy je czyscic i dzialaja dozywotnio praktycznie

drugie to loteria, jednym dzialaja a u innych spotkalem sie z roznymi dziwnymi akcjami (falowanie obrotow, szarpanie)

tak samo jest z properfectami. kolega ma ten typ II co robi pssss w a3 i dziala bez problemu

: 2010-12-26, 18:19
autor: igore36
niby w Forge FMDVSPLTR mozna sterowac dawka upuszczanego powietrza... sa ludzie ktorzy chwala i mowia, ze wszystko na nich jest git. wiec jak to jest?

: 2010-12-26, 18:24
autor: kurzy79
bez przestrojenia kompa w 2,7bit nie będzie działać ta hybryda. Ilu już próbowało temat ogarnąć wmawiając wszystkim a nawet i sobie że to działa........ale nie działało. Samochód ciut zamulał, miał gorszą reakcję na gaz a nawet czasami gasł i więcej palił. Zresztą na co komu to sapanie w aucie ?? Wieśniacko mi się osobiście to kojarzy. Sam to miałem w Subaru i zamieniałem na recylkulacyjny bo wszyscy sie na mieście za mną obracali a tak to sie ma cichociemną gablotę z milymi osiągami a psssssyt pozostawmy rozwydrzonym japończyką ( ktoś tak kiedyś powiedział )

: 2010-12-26, 18:38
autor: igore36
http://www.youtube.com/watch?v=pVtqv003d6Y
http://www.youtube.com/watch?v=Pqt62NMhN5s

Mi sie podoba :)
Re5pect.pl zapewniaja, ze Forge FMDVSPLTR beda elegancko dzialac w 2,7 bit ... kurcze juz nie wiem jak to wkoncu jest

: 2010-12-26, 19:16
autor: JohnyBI
http://www.proracingtechnology.com/html/oferta.html
Gość mi zrobił hybrydę trzymają do 2 barów nie ma żadnych problemów 550 za kpl.Żadnych awaryjek, falowania czy inne pierdoły.

: 2010-12-26, 19:49
autor: igore36
JohnyBI,
550zl za 2sztuki? ta chybryda psyczy jak BOV?

: 2010-12-26, 23:17
autor: ajax
Temat mam przerobiony od a do z poniewaz bawilem sie SDV u siebie - w roznych konfiguracjach.

Samochod normalnie jezdzi, nic nie faluje i sie nie dzieje. Pojawia sie tylko jeden przykry efekt uboczny. Jak ladujesz do oporu na jednym z biegow i wbijasz kolejny bieg, to w momencie kiedy SDV zadziala i czesc powietrza ucieka do atmosfery, spada cisnienie w dolocie bardziej, niz przewiduje to komputer i samochod przez chwile nie jedzie tak jak powinien przy normalnie pracujacych DVkach.

Jednym slowem, za kazdym razem kiedy wlacza sie SDV fundujesz sobie minimalnego laga. To znaczy, ze osiagi spadaja i czuc bylo to w eSce po mocnym programie strojonej na SDV. NIe wiem, jak to dziala z SA.

Po co to wszystko? Dla dzwieku - wiec juz wyjasniam! Zadna hybryda nie da takiego dzwieku jak BoV, poniewaz wiekszosc powietrza i tak wraca do dolotu - poprostu brak cisnienia, dla odpowiedniego swistu. Bardziej brzmi to jak pierdniecie geja ( nie znam z autopsji, ale tak wlasnie to sobie wyobrazalem :P ) Moze program na 2 bary daje dobry efekt, ale tego nie sprawdzilem.

W efekcie koncowym, uzywalem SDV jak normalnych dobrych DV poniewaz Forge robi taki wlasnie sprzet ;)

Przy okazji zycze Wszystkim wesolosci w Nowym Roku, smierdzacego sprzegla i pourywanych polosi przy mocnych startach :D

: 2010-12-27, 22:52
autor: JohnyBI
W/g mnie w hybrydzie nie chodzi o psyczenie bo mnie to najmniej interesuję szukałem czegoś co zminimalizuję róznicę i opóźnienia w sterowaniu doładowaniem. Hybryda ma szybsze upuszczanie i przy np.seryjnych trójnikach ich nie rozwala przy mocniejszym programie(testowałem na 318 kM - seria dv uwala trójnik a na hybrydzie było ok)prawdopodobnie górna granica ori dv przeginała z czasem reakcji. Moja refleksja.
Ps.
Szampańskiej zabawy!

: 2010-12-27, 23:15
autor: Gracjan
A co z DVkami z RSa,warto sobie nimi głowę zawracać ?

: 2010-12-27, 23:16
autor: SID
DV RS4 sa takiej samej budowy co S4 tylko maja ciut mocnijejsza sprezyne i tez sie psują

: 2010-12-27, 23:51
autor: nosb
:mrgreen: ajax sid ;-) Jak ajaxowa eska byla u mnie chwilowo na agrowczasach :D Przerzucilem te DV do siebie ( bo chcialem swojego czasu je kupic wlasnie dla dzwieku ) . I nie zalowalem ze tego nie zrobile. Sykniecia prawie nie bylo slychac wiec szkoda kasy jesli ma to byc tylko dla dzwieku... Dla porownania seryjny DV w 1,8T na k03 po wirusie i na stozku sapie przepieknie praktycznie jak bov wiec wdg mnie jak juz sie uprzec to lepiej porzadny stozek dla dzwieku i dobre DV dla poprawnej pracy .

Postaram sie jutro cos nagrac zeby pokazac jak sapie :)

: 2010-12-29, 16:47
autor: killerwik
Ja mam u siebie zalozony tez Forge FMDVSPLTR i powiem ze chyba nie bylo warto, faktycznie ledwo go slychac, co do szarpniej i falowania obrotami nic sie nie dzieje, chodzi jak nalezy ale tego psssssyyyt to prawie nie ma :/