Strona 1 z 9
S4 B6 PMW
: 2014-11-21, 19:54
autor: PMW
: 2014-11-21, 19:59
autor: quadysz
fajowy, ciekawe jak brzmi customowy wydech, daj jeszce jakies foty srodka
w tym silniku duzo sie nie da pomodzic ;) zaraz chlopaki napisza ze mozesz pomodzic zeby mialo tyle koni co w papierach :D
pozdro
: 2014-11-21, 19:59
autor: Szupryk
A jak tam moc ? Mierzyłeś ?
Ile wypluł ?
: 2014-11-21, 20:10
autor: PMW
miał zawieszki czasami :) wymiana przepływomierza na nowy oe oraz czujnika stuku (który dziwne bo mieścił się w granicach) spowodowało że samochód jeżdzi odczuwalnie lepiej niż na początku...
zaryzykowałbym nawet że jedzie porównywalnie do mojego byłego 1200kg ~ 300 konnego sresixa... oczywiście że tych aut nawet nie ma co porównywać bo ... bo tak.
na hamownie hmm może kiedyś podjadę z ciekawości bo wiele "dobrego" słyszałem o tych silnikach... zresztą sam się o tym przekonałem 2 miesiące szukaliśmy przyczyny i sporo nowych cześci mam w samochodzie dzieki temu

: 2014-11-21, 20:41
autor: Savo
Ja slyszalem wiele ,,zlego,, na temat tej jednostki napedowej , a co do mocy to zadko kiedy blizej mu serii

: 2014-11-21, 22:29
autor: Rydel
Gratuluję auta. Odważna decyzja z tym silnikiem ale osobiście uważam że to chyba jedno z lepiej brzmiących V8. Dawaj jakiś filmik jak to brzmi

: 2014-11-21, 23:53
autor: RooS
Kozak buda, fajna felga

A nie ma co modzić bo urwiesz 0,5 - 1 sekunde a później coś sie wysra. I cie na 2,7 przekabacą, a tam to ho ho..., a na końcu i tak ktoś ma "większego"
A twoje S14 kojarzę jeszcze z nissanklubu jak miałem swojego czasu p11 (z jakieś 100 lat świetlnych temu :D)
: 2014-11-22, 00:05
autor: Flyer
Savo pisze:Ja slyszalem wiele ,,zlego,, na temat tej jednostki napedowej , a co do mocy to zadko kiedy blizej mu serii

Bo te silniki mozesz kochac lub nienawidzic. Z reguly nienawidza ich ludzie, ktorzy nawet nie dotykali takiego auta ;)
: 2014-11-22, 00:34
autor: PMW
RooS pisze:jeszcze z nissanklub
nissanklub tak ... :D pozdrawiam
tuning n/a na ulice to wybitnie po@#$**(#$ pomysł bo wóz straci na elastyczności...
kolektory dolociki itp nie mają sensu... przyrosty będą znikome dla 30-40 koni i kilku nm mniej lub wiecej
bardziej myslalem o zwiększeniu rozstawu kół felgami i szerszymi ciapami, zawiasie i heblu chociaż w miescie na to ostatnie nie narzekam... a zawias i heble zmieniam w wozach dopiero gdy okazuja sie nie skuteczne lub zapsute.
za to bardzo podoba mi się opcja z proturbo...
Rydel pisze:piej brzmiących V8. Dawaj jakiś filmik jak to brzmi

nie mam zadnych filmików... wydech jest cichy jak seria w srodku go nieslychac koledzy mowia ze ladnie z zewnatrz :D... zreszta te samochody sa tak wygluszone, że z prostą rurą byłoby też całkiem znośnie
jakka maks szerokosc na przod i tył wchodzi żeby to siedzialo jescze w miare z lekkim masażem?
4x19x9 et 27-33 widzialem siedzą ok, czy da rade zapakowac bez cudów 4x9,5? żeby nie robić z wozu stensu i platfusa?
: 2014-11-22, 10:50
autor: mylek
Pilnuj oliwy, rozrządu i powinno jezdzic :) W moim ktos nie pilnowal i doszlo do kolizji rozrzadu :(
Proturbo Cie zakasuje sporo za uturbienie. IMHO nie warto, bo koszta czesci jak cos sie wysra w tym motorze to masakra i dostep do wszystkiego utrudniony. Za to do codziennego pomykania dobry woz i robi ladne "pyr pyr pyr" z dobrym wydechem :D
: 2014-11-22, 13:16
autor: Bucik
wkładaj kopresor jak masz siano :D
: 2014-11-22, 13:45
autor: PMW
pewnie skonczy się na kole, zawieszeniu i hamulcach... może na jakichś boltonach dla picu
tak polubilem ten wóz i fałósemy, że za 2 lata celuje w rs4b7 :) lub rs6 c5 + konwersja na manual
: 2014-11-22, 15:04
autor: luk448
Ja chce posłuchać tego BBK na enter na najbliższym spocie w W-wie.
: 2014-11-22, 15:08
autor: buba
V8 to V8. Dzwiek zajebisty

: 2014-12-30, 18:46
autor: PMW
wóz podaje, ładnie sie odpycha i chodzi bokiem nawet na suchym [:naughty:] jedyny minus to plastik mocujący pióra wycieraczek pękł sobie na mrozie więc mikołaj przyniósł kpl ramion z bananami 2004+
co do tjunów zaczynam powoli dojrzewać do sztywniejszego zawiasu w tym wozie
tylko nie wiem jeszcze jak to zrobić
kiedyś wystarczyło obciać po zwoju...

a teraz tyle możliwości