Strona 1 z 1
Duzo bledow, problem z moca. Brak bledow
: 2014-11-06, 13:54
autor: Szamzi

Witam
Autko stalo tydzien bez odpalaia bo robilem kapitalny servis zaciskow hamulcowych plus pare innnych rzeczy. Po odpaleniu autko nie chce jechac tak jak przed dwoma tygodniami. Przy 4000rpm zaczyna szarpac. Po podlaczeiu kompa wyskoczyly mi nastepujace bledy:
17964 Charge Oressure Control egative Deviation P1556 - 35-00
17537 Fuel Trim Bank 2 (Mult) System Too Rich P 1129- 35-00
17535 Fuel Trim Bank 1 (Mult) System Too Rich P 1127 - 35-00
17869 Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Impulsable Signal P1461 - 35-00 intermittet
16486 Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 intermittent
Czy ktos moglby pomoc w interpretacji bledow ktore wyskoczyly w jedym czasie.
Z gory dziekuje za Wasza pomoc
Re: Duzo bledow, problem z moca. Pomocy
: 2014-11-06, 18:42
autor: RooS
Szamzi pisze:... plus pare innnych rzeczy...
Co dokładnie? Bo od stania przez tydzień to się nie zrobiło. Pierwszy i dwa ostatnie błędy według mnie są tylko następstwem tego co się wysrało.
: 2014-11-06, 20:59
autor: kurpiu
Na poczatek sprawdz bezpieczniki. Sa podajrze 3szt od sterowania silnikiem. Po wypieciu ktoregos jak pamietam byly podone bledy.
: 2014-11-07, 12:46
autor: Szamzi
Czesc, nic takiego nie robilem co by tak wplynelo na obecny stan. Oprocz hamulcow pomalowalem srebrna rure dolotu Y, ale wsdzystko ladnie i ciasno pozkrecane.
Ten sam problem mialem dwa tygodnie wczesniej ale jak autko przegoilem to tak jakby przeszlo. Przestalo sie blokowac przy 4000rpm ale i tak nie jezdzilo jak na S4 przystoi
Teraz mam przynajmniej jakies bledy bo ostatnio bylo to samo i zadnych bledow.
Czy myslicie ze to padniete EGT?
: 2014-11-08, 09:49
autor: buba
Skasuj bledy. Pojezdzij. Sprawdz ponownie.
: 2014-11-30, 20:05
autor: Szamzi
I tak tez zrobilem. Skasowalem bledy i pojezdzilem pare dni. Bez zmian ale brak bledow. Dzis wymienilem intercooler bo jakos dziwnie wygladal. Przejechalem sie i dalej to samo. Potem zdecydowalem odlaczyc przeplywke i to bylo to. Idzie sto razy lepiej, nie hamuje przy 4000rpm. W poniedzialek bede mial nowa przeplywke to napisze co i jak.
Jeszcze tylko zastanawia mnie jedna rzecz, po przekroczeniu 4500rpm z lewej strony slychac jakby uciekalo powietrze. Przy okazji wymiay intercoolera sprawdzalem rury i wygladaja wporzadku. Musze chyba kupic to ustrojstwo do sprawdzania szczelnosci dolotu.
[ Dodano: 2014-11-11, 20:50 ]
[ Dodano: 2014-11-12, 06:22 ]
Niestety musze odgrzac kotleta. To sie nie trzyma kupy. Wymienilem przeplywke na BOSH ori. i to samo co na starej. Wyglada a to ze jedzie lepiej z odlaczona przeplywka, nnajlepsze jest to ze nie ma zadnych bledow
Moze ktos z was mial cos podobnego??
Koncza mi sie pomysly
[ Dodano: 2014-11-30, 20:05 ]
Witam po dluzszej przerwie. Wreszcie zalazlem troche czasu zeby zajac sie sprawdzeniem szczelnosci dolotu. W zwiazku z tym zrobilem swoj tester - na zdjeciu ponizej.

[/img]

[/img]
To ze byl taki slaby i nie jechal jak trzeba to byla wina rury, trujnika z przepusticy. pekniecie bylo wzdluz opaski i dlugie na okolo 8cm. Teraz smiga az milo
Pozdrawiam