Kiepskie ładowanie
: 2014-10-23, 10:55
				
				Witam,
Pacjent S3 8L AMK seria.
Mam problem z doładowaniem auto ładuje 0.5-0.6b a powinno troche więcej w serii tak mi się wydaje ze z 0.8 /0.9b.
Silnik poskładany po remoncie, N75 prawidlowo podlaczone, dv trzyma, szczelność w ukladzie jest, bledów zadnych nie pokazuje.
Przed remontem auto jezdzilo na MBC bez zegara i wkrecalo się o wiele lepiej niż w tym momencie wypluło 350NM zegar zalozylem dopiero teraz po to by kontrolowac cisnienie doladowania. Dodam że silnik dostal nowiótkie turbo, FMIC, brak kata wspawane zamiast środkowego 3' rury. Chce zrobic program auto do tunera oddać w pełni sprawne.
Dajcie troche wskazówek co moze byc nie tak.
Dodam że zawór N249 jest podłączony tylko elektrycznie, tak był i przed remontem na MBC, nic nie dało prawidłowe jego podłączenie bo dzieje się to samo brak prawidłowego ładowania. Kolega ma taka sama s3 i podmienialiśmy te wszystkie pierdółki w celu sprawdzenia czy może któraś z nich zaniemogła lecz to samo.
			Pacjent S3 8L AMK seria.
Mam problem z doładowaniem auto ładuje 0.5-0.6b a powinno troche więcej w serii tak mi się wydaje ze z 0.8 /0.9b.
Silnik poskładany po remoncie, N75 prawidlowo podlaczone, dv trzyma, szczelność w ukladzie jest, bledów zadnych nie pokazuje.
Przed remontem auto jezdzilo na MBC bez zegara i wkrecalo się o wiele lepiej niż w tym momencie wypluło 350NM zegar zalozylem dopiero teraz po to by kontrolowac cisnienie doladowania. Dodam że silnik dostal nowiótkie turbo, FMIC, brak kata wspawane zamiast środkowego 3' rury. Chce zrobic program auto do tunera oddać w pełni sprawne.
Dajcie troche wskazówek co moze byc nie tak.
Dodam że zawór N249 jest podłączony tylko elektrycznie, tak był i przed remontem na MBC, nic nie dało prawidłowe jego podłączenie bo dzieje się to samo brak prawidłowego ładowania. Kolega ma taka sama s3 i podmienialiśmy te wszystkie pierdółki w celu sprawdzenia czy może któraś z nich zaniemogła lecz to samo.