Strona 1 z 1
					
				Wersja szwajcarska 230hp?
				: 2014-10-17, 09:27
				autor: Sami
				Przy strojeniu gazu w mojej S4 okazało się, że nawet przy maks obciążeniu dawki paliwa są zawsze stechiometryczne, a podobno przy wysokich obrotach i obciążeniu powinno dolewać paliwa. Gazownik trochę poszperał i powiedział mi, że jakiś jego znajomy już się kiedyś z tym spotkał w S4 B5, które podobno było w jakiejś specjalnej wersji na Szwajcarię, z mocą ograniczoną do 230hp.
Szukałem w necie jakichkolwiek informacji na ten temat, niestety nic nie znalazłem. Faktycznie w Szwajcarii były takie wersje? Jeśli tak, to prawdopodobnie taką mam, w związku z tym cholera wie ile mam mocy i czy ten chip, o którym mówił poprzedni sprzedawca nie był w aucie tylko po to, żeby "wrócić" do seryjnej mocy.
Pojadę na hamownię tak czy siak, ale ciekawy jestem, czy wiecie coś o istnieniu wersji 230hp.
			 
			
					
				
				: 2014-10-17, 10:11
				autor: Rydel
				jak dla mnie to nie ma czegoś takiego. U mnie jest kupione auto z salonu w Szwajcarii, wszystkie papiery elegancko są i ma serie prawie bo jest 264 konie i 411 momentu. Na Stany miało 250 koni bo jak zawsze dosrali się do emisji.
			 
			
					
				
				: 2014-10-17, 10:15
				autor: bracus
				a jakie masz oznaczenie silnika ? ale na silniku a nie po vin
czy samochód jest 100% sprawny bo może coś tam niedomaga?
jak to przyjechało z za granicy to może z ubitym motorem i ktoś wsadził 2.7 z A6 bo taki udało się kupić i będzie seria 230KM
			 
			
					
				
				: 2014-10-17, 12:06
				autor: buba
				Nawet jak wsadzili z a6 to ecu i tak pewnie zostalo z S4 z ori softem
			 
			
					
				
				: 2014-10-17, 12:29
				autor: modek
				mam AJK z softem AGB, no seria to to na pewno nie jest  

 
			
					
				
				: 2014-10-17, 12:48
				autor: Sami
				Nie mam pojęcia co mam na silniku, gdzie tego szukać?
Na pewno pompuje dobrze, czyli 0,75-0,8 bara. Tyle wiem.
Wrócę z hamowni to dam znać ;)
			 
			
					
				
				: 2014-10-19, 03:21
				autor: aw69
				Przy strojeniu gazu w mojej S4 okazało się, że nawet przy maks obciążeniu dawki paliwa są zawsze stechiometryczne
jeśli EGT przekroczy 940 stopni :)  a skoro nie przekracza to masz lambda 1 :)  ekologiczne auto nie widze żadnego problemu.
 
			
					
				
				: 2014-10-20, 13:43
				autor: Sami
				Hmmmm przy ganianiu na lotnisku, pełnym obciążeniu przez wszystkie biegi do 220km/h.. chyba powinno się podnieść ponad 940 stopni? :)
			 
			
					
				
				: 2014-10-20, 17:52
				autor: aw69
				niekoniecznie jeśli jest seria wlane dobre paliwo. Sprawdź w kanale 112. Jeśli przekroczy temp. jest tam opcja wzbogacanie w procentach mieszanki. Wtedy AFR powinien skoczyć, musialbys pojeździc z sondą szerokopasmową w wydechu. Ze składem mieszanki zalezy od sterownika softu auta. Niektóre własnie są takie że ciągle jeżdzą lambda 1, ale mozna to przerobić w sofcie :)
			 
			
					
				
				: 2014-10-21, 13:53
				autor: Sami
				OK, dzięki. Popatrzę.