Powymądrzam się nt 1.8T w B6 bo kiedyś takim śmigałem
Co do tej z linku to jeżeli myślisz w przyszłości o sprzedaży to widzę jeden problem - KOLOR

Ideałem byłby czarny. Ale jak Ci to nie przeszkadza to wszedłbym w to. Bardzo miło wspominam ten silnik. Już w serii ( ja miałem 163KM ) ładnie się zbiera z dołu, a poza tym jest rozpraowany na 1000 sposobów i w mairę tani w serwisowaniu. Oczywiście zrobienie z niego 300KM i fajnego looku będzie trochę kosztowało, ale V8 oprócz tego że fajnie brzmi to nie ma żadnych plusów ( wiem co piszę bo miałem S6

) - np spalanie na poziomie 25l w mieście
Swego czasu orientowałem się nt podniesienia mocy do ok 300 KM i polecono mi gotowy kit ATP Turbo wtedy ( rok temu ) za ok 15k z montażem i strojeniem na gotowo. Nie wypróbowałem bo miałem ośkę i nie chciało mi się tyle kasy w nią ładować, gdybym miał quattro pewnie wszedłbym w to.
Moja sztuka też była z niemiec i miała jak ją kupowałem 262k przelotu. Pobieżna diagnostyka VAG-iem nie wykazała żadbych błędów, ale okazało się że sztuka mimo że z wyglądu zadbana była okrutnie katowana prawdopodbnie na zimnym silniku co wyszło dopiero jak pomierzyłem kompersję na cylindrach. Do wymiany uszczelka pod głowicą+planowanie, pierścienie tłokowe i uszczelniacze zaworów - w sumie ok 3k na dzień dobry w plecy

Piszę to jako przestrogę żebyś był świadomy na co można trafić. Niby była książka serwisowa do 242k. Autem jeżdził jakiś manager....
Jak już to naprawiłem to nie miałem ŻADNYCH problemów z autem, zrobiłem program na 190KM i śmigałem sobie spoko spalając max 15l w mieście w korkach.
S4 w B6 to żaden rarytas, więc bym się na niego nie napalał, a to 1.8T ma ładne wyposażenie np Recaro
Jakby coś to pytaj, postaram się pomóc w miarę wiedzy
Powodzenia
[ Dodano: 2010-12-05, 23:38 ]
EDIT: Teraz dopiero zauważyłem że to ośka

to odpuszczaj ten egzemplarz, ale szukaj dalej 1.8T 190KM ( symbol BEX zdaje się ) koniecznie manual i quattro
